Hübriid juhib trendi

Kui meie esimesed hübriidid teedele jõudsid, arvasid mõned, et kahe mootoriga auto on endiselt tulevikumuusika, ent Prius oli oma ajast ees. Nüüd, kõigest kaks aastakümmet hiljem, on hübriidsõidukite omanikke üle maailma enam kui kümme miljonit.

Mõned faktid hübriidide kohta

Inimestel on hübriididest sageli väär ettekujutus: mõned muretsevad selle üle, kuidas neid laadida, teised selle üle, kui kaua nende aku vastu peab. Järgmised kaheksa lihtsat fakti hübriidide kohta peaksid muutma sinu ettekujutuse palju selgemaks.

Loe lisa hübriidide kohta

Tähistame hübriidide esireas olemise 20. aastapäeva Tähistame hübriidide esireas olemise 20. aastapäeva Viimase 20 aasta jooksul on palju muutunud – alates meie suhtlemis- ja meelelahutusviisidest kuni selleni, kuidas me end ümbritsevat maailma näeme. Toyota 2017. aasta Frankfurdi autonäitusel Toyota 2017. aasta Frankfurdi autonäitusel Toyota näitab tänavusel Frankfurdi autonäitusel, kuidas ettevõtte minevik, olevik ja tulevik on omavahel seotud. Toyota avas Tartu Kutsehariduskeskuses Baltimaade esimese hübriidi õppeklassi ja andis koolile Priuse pistikhübriidi Toyota avas Tartu Kutsehariduskeskuses Baltimaade esimese hübriidi õppeklassi ja andis koolile Priuse pistikhübriidi 1. septembril avati Tartu Kutsehariduskeskuses uus Toyota hübriidauto õppeklass ning koolile anti üle Priuse pistikhübriid. TOYOTA GAZOO Racing loodab 2017. aastal võita TOYOTA GAZOO Racing loodab 2017. aastal võita TOYOTA GAZOO Racing võistleb üleilmse kestvussõidu etaloni FIA World Endurance Championship (WEC) 2017. aasta hooajal mudeliga TS050 HYBRID. Toyota on Baltimaades enim müüdud automark Toyota on Baltimaades enim müüdud automark Toyota on Eestis, Lätis ja Leedus kõige populaarsem automark, mida müüdi 2016. aastal 8397 sõidukit. Ja 2017. aasta 31. jaanuaril ületas Toyota hübriidsõidukite üleilmne müük 10 miljoni künnise. TOYOTA GAZOO Racing TOYOTA GAZOO Racing Maailmas korraldatakse alates ringrajasõitudest kuni rallietappideni hulgaliselt autospordiüritusi. Nüüd on kõik Toyota autospordivaldkonna tegevused kogu maailmas koondatud ühe nime alla, milleks on TOYOTA GAZOO Racing. Kaheksakordne hurraa Toyota hübriidautodele Kaheksakordne hurraa Toyota hübriidautodele Toyota hübriidautosid on müüdud üle kaheksa miljoni. Frankfurdi autonäitus Frankfurdi autonäitus Toyotal on 2015. aasta Frankfurdi autonäitusel pakkuda uudistamiseks palju põnevat. Priuse lugu Priuse lugu Loe Priuse, maailma esimese seeriatootmisse jõudnud hübriidauto, kujunemislugu. Toyota 2014. aasta Pariisi autonäitusel Toyota 2014. aasta Pariisi autonäitusel Hübriidtehnoloogiat on arendatud juba ligi 20 aastat. Pariisi autonäitusel tuleb esmaesitlusele pilkupüüdev ideeauto C-HR Concept, mis näitab, kuhu suunas hübriidsõidukid arenevad. Mida tähendab hübriid? Mida tähendab hübriid? Toyota hübriidid on loodud selleks, et muuta elu kergemaks – säästa kütust, vähendada heitkogust ja võta ülejääv energia taas kasutusse. Hübriidi eelised Hübriidi eelised Ükskõik kas soovid vähendada transpordikulu või tahad autot, mis on keskkonnasõbralik – Toyota hübriididel on palju muljetavaldavaid eeliseid. Lihtsad faktid Toyota hübriididest Lihtsad faktid Toyota hübriididest Inimestel on hübriididest sageli väär ettekujutus: mõned muretsevad selle üle, kuidas neid laadida, teised selle üle, kui kaua aku vastu peab. Järgmised kaheksa lihtsat fakti hübriidide kohta peaksid muutma sinu ettekujutuse selgemaks.
Küpsiste seaded

Kasutame Toyota Eesti veebisaidil küpsiseid, et pakkuda teile paremat teenust. Kui olete sellega rahul, jätkake veebisaidi kasutamist tavapärasel viisil või vaadake, kuidas küpsiste seadeid muuta siin.

Kinnitage oma eelistused, lisades nõustumise korral märkeruutu linnuke või mittenõustumise korral eemaldades see:

Parandab Toyota veebisaidi turvalisust ja pakub teile minimaalseid teenuseid.

Parandab meie pakutavaid teenuseid, kasutades analüütikat, küsitluste hüpikaknaid, üldist toimimist ja seiret.

Jätab meelde teie sisselogimisandmed ja parandab teie kasutajakogemust teatud valikute meelespidamise abil.

Võimaldab täielikku kogemust, peab logi teie külastatud lehekülgedest või pakub kohalikke teenuseid teie lähedal. Sellega võivad kaasneda sihtreklaamid Toyota veebisaidil või väljaspool seda.