1. Uued autod
  2. Yaris
Kiirtee
  • 1.5 HYBRID 115

    Jõuallikas
    Hübriidmootor
    Võimsus
    116 DIN hj
    Kütusekulu
    4.1–4.9 l/100 km*
    CO₂
    85–112 g/km*
    Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit)
    9.7 sekundit
    * Kombineeritud tsükkel.
  • 1.5 HYBRID 130

    Jõuallikas
    Hübriidmootor
    Võimsus
    130 DIN hj
    Kütusekulu
    4.2–5.1 l/100 km*
    CO₂
    86–98 g/km*
    Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit)
    9.2 sekundit
    * Kombineeritud tsükkel.

Erakordsed omadused standardvarustuses

Sõida edasi dünaamilise uue Yarisega. Sobib nii linna kui ka maanteele ja pakub erakordseid funktsioone kõigil varustustasemetel.

arrow right
arrow left

Pimestav linnadisain

Püüa pilke julgete väliste detailidega, mis ei jää märkamata.

Tänapäevane tehnoloogia ja mugav disain

Sõida muretult kenas salongis, mis on täis uuenduslikke funktsioone.

Kompromissitu ühendus

Uus Yaris seab iga sõidu keskmesse sujuva ühenduvuse.

Kindlus tänu turvalisele sõidule

Toyota T-Mate’i silmapaistvad ohutusfunktsioonid ​kaitsevad Sind ja teisi liiklejaid.

Koge kahe hübriidi jõudu

Duaalsete hübriidide valikus on täiustatud uus 1.5 Hybrid 130 mootor.

Urbanistlik mudel linna jaoks

Yarises on ruumi kasutatud funktsionaalselt.

Sõida mugavas ja ruumikas salongis

Naudi kompaktselt disainitud ruumikat salongi.

Ulatuslik garantii, täielik kaitse

Sinu Yaris on turvaline tänu laiahaardelisele kaitsepaketile.

POST https://aph-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/ee/et?modelId=09a6531a-c3f1-4d2d-b4d3-eb45cbb35478

Read timed out

Korduma kippuvad küsimused

Elektri jõud: vastused Sinu küsimustele

Toyota hakkas hübriidautosid tootma enam kui 25 aastat tagasi ja jätkab püüdlemist heitkoguste vähendamise poole. Hübriidautodes on elektrimootor ja võimas bensiinimootor, mis tagavad muretu ja mugava sõidu.

Hübriidauto on sõiduk, mille puhul võimaldab sisepõlemismootori või säästliku elektrimootori rakendamine kasutada kaht energiaallikat: bensiinimootorit ja elektrimootorit.

Hübriidauto saab elektrijõudu kasutada kohaltvõtuks ning koguni sõita sellega kiirusel kuni 50 km/h. Et enamik Toyota hübriidautosid on iselaadivad, laetakse tühjenevat akut mootoris üle jääva energiaga.

Hübriidautos kasutatakse uudset akude iselaadimistehnoloogiat. Seda sõidukit nimetataksegi hübriidelektriautoks, sest ta kasutab kaht energiaallikat. See tähendab, et erinevalt täiselektrilisest sõidukist ja pistikhübriidist ei ole hübriidautot vaja aku laadimiseks vooluvõrku ühendada.​

Toyota hübriidsõiduki uuenduslik akutehnoloogia peab vastu kogu auto eluea. Mõnda mehaanilist osa, näiteks sidurit, generaatorit ja starterit, enam polegi – tänu sellele on ettenägematute kulude risk tulevikus veelgi väiksem. Lisaks on kõigil uutel hübriidi komponentidel, sh akul, Toyota 5-aastane / 100 000 km läbisõiduni kehtiv* garantii.

 

* Sõltub sellest, kumb tingimus täitub varem.

Hübriidelektrisõidukeid on kolme tüüpi: kerghübriidid, täishübriidid ja pistikhübriidid. Kerghübriidid kasutavad elektrimootorit ainult mootori toetamiseks kiirendamisel ja ökonoomsel kiirusel, auto ei saa sõita ainult elektrimootori jõul. Toyota täishübriidiga või iselaadiva hübriidiga saab elektrirežiimis sõita kuni 80% linnasõitudest, kus kiirus on kuni 50 km/h. Pistikhübriid töötab samamoodi nagu hübriid, kuid on suurema akuvõimsusega – see parandab elektrirežiimis sõidu omadusi.
Mudeli funktsioonid olenevad varustustasemest.
Hind sisaldab soodsaimat värvi.