1. Uued autod
  2. Toyota C-HR
Kiirtee

Erakordsed omadused standardvarustuses

Toyota C-HR sobib nii linna kui ka maanteele ning sisaldab rikkalikult muljetavaldavaid põhifunktsioone, mis tagavad valmisoleku kõigeks

arrow right
arrow left

Julge uus Toyota C-HR

Julge, kuid kompaktne ja meeldejääv

Sinu moodi auto

Sobib linna, kohandatud Sinu stiili järgi

Uuenduslik ja kestlik

Hübriidauto, mis on kestlik nii seest kui ka väljast

Elektrifitseeritud ja iselaadiv

Inspireeriv jõudlus ja erakordselt kiire reaktsioon

Uuenduslikud ohutustehnoloogiad

Lai valik ohutussüsteeme tagavad Sinu ja teiste ohutuse

Linna sobivad mõõtmed

Pikkus 4360 mm Laius 1830 mm Kõrgus 1570 mm

Ruumikas kabiin linnainimese elustiili jaoks

Mahutavuse suurendamiseks 1076 m³-ni saab tagaistmed kokku klappida (VDA)

Ulatuslik garantii, täielik kaitse

Toyota Relax garantii kuni 10 aastaks

POST https://aph-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/ee/et?modelId=6c193d6b-514c-436f-ab43-654d97e601d8

Read timed out

Toyota C-HRi pakkumised

No promotion for the moment

Eripakkumine – 2% liisinguintress

5 AASTAKS KÕIGILE HÜBRIIDIDELE

Korduma kippuvad küsimused

Elektri jõud: vastused Sinu küsimustele

Toyota hakkas hübriidautosid tootma enam kui 25 aastat tagasi ja jätkab püüdlemist heitkoguste vähendamise poole. Hübriidautodes on elektrimootor ja võimas bensiinimootor, mis tagavad muretu ja mugava sõidu.

Hübriid- ja pistikhübriidsõidukil on väga sarnane tehnoloogia, kuid üks oluline erinevus. Mõlemad kasutavad vaheldumisi kaht jõuallikat – tõhusat bensiinimootorit ja iselaadivat hübriidakut, kuid pistikhübriidsõidukil on suurema mahutavusega aku, mis pakub paremaid elektri jõul sõitmise omadusi.

Uus Toyota C-HR pistikhübriid suudab ainult elektrirežiimis sõita kuni 66 km* – heitevabalt. Kui aku peaks pikal sõidul tühjaks saama, lülitub sõiduk sujuvalt ümber hübriidauto režiimi ning kasutab sihtkohta jõudmiseks bensiinimootorit ning akusse taassalvestatud elektrienergiat. 

 

* WLTP andmete järgi​

Pistikhübriidiga saab raha kokku hoida mitmel moel. Täis laetud akuga saab pistikhübriid sõita kuni 100 km vaid 1 liitri kütusega. Kuna sõiduki CO₂ heitkogus on väike, rakenduvad sageli ka teemaksu ja firmaauto maksu soodustus, samuti kesklinnatasu vabastus. Tänu vähematele kuluosadele, nagu piduriklotsid ja ketaspidurid, on neid sõidukeid ka soodsam hooldada.

Toyota pistikhübriidi aku on mõeldud vastu pidama kogu sõiduki eluea. Veel suurema meelerahu tagamiseks on igal akul 5 aasta või 100 000 km läbisõidu* garantii, mis pikeneb hübriidajami iga-aastase korrasoleku kontrolli korral kuni 10 aastani. Kui aku eluiga hakkab lõppema, kindlustab Toyota aku ohutu ja vastutustundliku käitlemise.

 

* Sõltub sellest, kumb tingimus täitub varem.

Korduma kippuvad küsimused

Elektri jõud: vastused Sinu küsimustele

Toyota hakkas hübriidautosid tootma enam kui 25 aastat tagasi ja jätkab püüdlemist heitkoguste vähendamise poole. Hübriidautodes on elektrimootor ja võimas bensiinimootor, mis tagavad muretu ja mugava sõidu.

Hübriidauto on sõiduk, mille puhul võimaldab sisepõlemismootori või säästliku elektrimootori rakendamine kasutada kaht energiaallikat: bensiinimootorit ja elektrimootorit.

Hübriidauto saab elektrijõudu kasutada kohaltvõtuks ning koguni sõita sellega kiirusel kuni 50 km/h. Et enamik Toyota hübriidautosid on iselaadivad, laetakse tühjenevat akut mootoris üle jääva energiaga.

Hübriidautos kasutatakse uudset akude iselaadimistehnoloogiat. Seda sõidukit nimetataksegi hübriidelektriautoks, sest ta kasutab kaht energiaallikat. See tähendab, et erinevalt täiselektrilisest sõidukist ja pistikhübriidist ei ole hübriidautot vaja aku laadimiseks vooluvõrku ühendada.​

Toyota hübriidsõiduki uuenduslik akutehnoloogia peab vastu kogu auto eluea. Mõnda mehaanilist osa, näiteks sidurit, generaatorit ja starterit, enam polegi – tänu sellele on ettenägematute kulude risk tulevikus veelgi väiksem. Lisaks on kõigil uutel hübriidi komponentidel, sh akul, Toyota 5-aastane / 100 000 km läbisõiduni kehtiv* garantii.

 

* Sõltub sellest, kumb tingimus täitub varem.

Hübriidelektrisõidukeid on kolme tüüpi: kerghübriidid, täishübriidid ja pistikhübriidid. Kerghübriidid kasutavad elektrimootorit ainult mootori toetamiseks kiirendamisel ja ökonoomsel kiirusel, auto ei saa sõita ainult elektrimootori jõul. Toyota täishübriidiga või iselaadiva hübriidiga saab elektrirežiimis sõita kuni 80% linnasõitudest, kus kiirus on kuni 50 km/h. Pistikhübriid töötab samamoodi nagu hübriid, kuid on suurema akuvõimsusega – see parandab elektrirežiimis sõidu omadusi.
Mudeli funktsioonid olenevad varustustasemest.
Toyota C-HR Plug-in Hybrid on saadaval alates 2024. aasta aprillist.