Le Mansi 24-tunnise võidusõidu võitja

Võit on alles meie võidusõidu algus

Prantsusmaal Circuit de La Sarthe'i 388 pingelise ringi järel saavutasid kaks TS050 HYBRIDi 2018. aasta Le Mansi sõidus esimese ja teise koha. See on Toyota jaoks ajalooline hetk, sest 20. katsel tasus ootamine end paljude aastakümnete pikkuse töö järel ära.
Kuigi tegemist on vanima ja mainekaima kestussõiduga, on võit üksnes uue katsumuse algus. Eesmärk on pidevalt edasi areneda. Hübriidtehnoloogia paremaks muutmise lõpmatutes püüdlustes peame suurendama võimsust, ümber kujundama ja vormima ning parandama ökonoomsust. Raskeimad katsumused on need, mis meid edasi viivad.

Ideeauto GR Super Sport

Ülim võimsus ja keskkonnahoidlikkus

Toyota esimese ja teise koha saavutus 2018. aasta Le Mansil kinnitavad, et järgmise põlvkonna ideeauto GR Super Sport hübriidtehnoloogiat on korralikult katsetatud. Nüüd, kus selle tehnoloogia keskkonnasäästlikkus ja jõudlus on tõestatud, alustame uut katsumust. Võidusõiduautodes viimistletud hübriidtehnoloogia aitab meil luua veelgi põnevamaid sportautosid. Olenemata elektroonilise ja digitaalse tehnoloogia muutustest eelseisvatel aastatel oleme täielikult pühendunud sellele, et valmistada autosid, millega teil meeldib sõita. Finišijoonelt algab meie tuleviku tootmisliin.

/
Jõuseadme tehnilised andmed
Otsesissepritsega V6, kaks turboülelaadurit
2400 cm3
Kombineeritud võimsus: 735 kW / 1000 hj (mootor + hübriidmootorid)
Toyota Hybrid System – Racing (THS-R)

Miks hübriid?

Hübriidi jõud

Suurepärane TS050 HYBRID on erakordselt kiire ja uskumatult kütusesäästlik.

/

/
Mootor:
2,4-liitrine V6, otsesissepritse, kaks turboülelaadurit
/
Hübriidsüsteem:
Toyota Hybrid System-Racing (THS-R)
/
Tippkiirus:
Üle 330 km/h
/
Aku:
Ülikerge, liitium-ioon

„Ma ei tee järelandmisi 
mõttele, et autod peavad
järgnevad 100 aastat rõõmu pakkuma“
Akio Toyoda

Rajapiirangud, õppimine teedel

Õpime piiridest palju. WEC aitab meil oluliselt hübriidautosid edasi arendada, alates energiatootmisest ning lõpetades akude jahutamise ja suuruse vähendamisega.

/

Eesmärk WEC 2018–19

TOYOTA GAZOO Racingu jaoks pakkus 2017. aasta kõike: eufoorilisi võite, tuliseid võitlusi, valusaid kaotusi ja väärtuslikke õppetunde.

Tutvu meeskonnaga

Meie rahvusvahelises meeskonnas on ühendatud rikkalikud autospordi kogemused kogu maailmast. WEC 2018.–2019. aasta hooajaks liitub meeskonnaga kahekordne vormel 1 maailmameister Fernando Alonso, kes täidab lõpuks oma pikaajalise eesmärgi võistelda võidu nimel Le Mansil.

Sihikindlus: Mike Conway lugu

TOYOTA GAZOO Racingu autojuht Mike Conway räägib loo ohverdamisest, tagasilöögist ja kirest võidusõidu vastu, mis on teda innustanud algusest peale.

Juht 1
Auto: nr 7

Juht: Mike Conway
Riik: Ühendkuningriik
Parim saavutus: võita Monaco, Macau ja Long Beachi ringradadel

Juht 1
Auto: nr 8

Juht: Sébastien Buemi
Riik: Šveits:
Parim saavutus: 2014. aasta World Endurance Championshipi võitja

Juht 1
Auto: nr 7

Juht: Kamui Kobayashi
Riik: Jaapan
Parim saavutus: F1 poodiumikoht. 2017. aasta Le Mansil esimese stardipositsiooni võitja

Juht 1
Auto: nr 8

Juht: Kazuki Nakajima
Riik: Jaapan
Parim saavutus: 2014. aasta Le Mansil esimese stardipositsiooni võitja

Juht 1
Auto: nr 7

Juht: José María López
Riik: Argentina
Parim saavutus: võit 2014., 2015. ja 2016. aasta World Touring Car Championshipil

Juht 1
Auto: nr 8

Juht: Fernando Alonso
Riik: Hispaania
Parim saavutus: kahekordne F1 maailmameister

2018.–2019. aasta WEC kalender

Vaata lisaks

Piiriks on vaid taevas: Toyota WRC-l Piiriks on vaid taevas: Toyota WRC-l Pärast edukat debüüti 2017. aastal suundub TOYOTA GAZOO Racing 2018. aasta FIA autoralli maailmameistrivõistlustele uute teadmiste, täiustatud auto ja juhtide dünaamilise valikuga, olles valmis piire laiendama. Sitkem ja parem: Toyota Dakari rallil Sitkem ja parem: Toyota Dakari rallil Autospordimaailma äärmuslikes oludes töötame välja uusi tehnoloogialahendusi ning kõige suurematest raskustest leiame uusi täiustamisvõimalusi. Üks võidusõit – Dakari ralli – sümboliseerib seda suhtumist rohkem kui mõni teine. Pöffihunte sõidutavad Toyota hübriidid Pöffihunte sõidutavad Toyota hübriidid Toyota on PÖFFi ametlik autopartner ja suurtoetaja. Tähistame hübriidide esireas olemise 20. aastapäeva Tähistame hübriidide esireas olemise 20. aastapäeva Viimase 20 aasta jooksul on palju muutunud – alates meie suhtlemis- ja meelelahutusviisidest kuni selleni, kuidas me end ümbritsevat maailma näeme. Ott Tänak nimetati TOYOTA GAZOO 2018. aasta rallipiloodiks Ott Tänak nimetati TOYOTA GAZOO 2018. aasta rallipiloodiks 2018. aasta hooajal võistleb igas etapis kolm Yaris WRC-d. Toyota 2017. aasta Frankfurdi autonäitusel Toyota 2017. aasta Frankfurdi autonäitusel Toyota näitab tänavusel Frankfurdi autonäitusel, kuidas ettevõtte minevik, olevik ja tulevik on omavahel seotud. Toyota avas Tartu Kutsehariduskeskuses Baltimaade esimese hübriidi õppeklassi ja andis koolile Priuse pistikhübriidi Toyota avas Tartu Kutsehariduskeskuses Baltimaade esimese hübriidi õppeklassi ja andis koolile Priuse pistikhübriidi 1. septembril avati Tartu Kutsehariduskeskuses uus Toyota hübriidauto õppeklass ning koolile anti üle Priuse pistikhübriid. Toyota Yaris GRMN erimudel Toyota Yaris GRMN erimudel Pärast 17 aastat eemalolekut on võidukas Toyota meeskond tagasi FIA autoralli maailmameistrivõistlustel 2017. aasta Yaris WRC-ga. Uus Yaris äratab Genfi ellu Uus Yaris äratab Genfi ellu Toyotal on Genfi autonäituse külastajatele küllaldaselt, mida näidata. Alates esimesest pilgust uuele dünaamilisele Yarisele, selle põnevale nõbule GRMN-ile ja radikaalsele linnasõiduks mõeldud ideeautole i-TRIL ning lõpetades uusima võidusõidumasinaga. Toyota on Baltimaades enim müüdud automark Toyota on Baltimaades enim müüdud automark Toyota on Eestis, Lätis ja Leedus kõige populaarsem automark, mida müüdi 2016. aastal 8397 sõidukit. Ja 2017. aasta 31. jaanuaril ületas Toyota hübriidsõidukite üleilmne müük 10 miljoni künnise. Toyota 2016. aasta Pariisi autonäitusel Toyota 2016. aasta Pariisi autonäitusel Kuna linnas, mille minevik on pikitud mitmete kultuurilooliste verstapostide ja uuenduslike ettevõtmistega, tulevad kokku automaailma tähtsamad tegijad, on just Pariisi autonäitus Toyota jaoks parim koht tulevikutranspordi ideede tutvustamiseks. Toyota hübriidid Toyota hübriidid Kui meie esimesed hübriidid pea 20 aastat tagasi teedele jõudsid, arvasid mõned, et kahe mootoriga auto on tulevikumuusika. Praeguseks on hübriidid saavutanud edu nii tavateedel kui ka võidusõiduradadel ning hübriidsõidukite omanikke on üle maailma kümme miljonit. Kaheksakordne hurraa Toyota hübriidautodele Kaheksakordne hurraa Toyota hübriidautodele Toyota hübriidautosid on müüdud üle kaheksa miljoni. Frankfurdi autonäitus Frankfurdi autonäitus Toyotal on 2015. aasta Frankfurdi autonäitusel pakkuda uudistamiseks palju põnevat. Priuse lugu Priuse lugu Loe Priuse, maailma esimese seeriatootmisse jõudnud hübriidauto, kujunemislugu. Toyota Motorsport GMBH osaleb taas autoralli maailmameistrivõistlustel Toyota Motorsport GMBH osaleb taas autoralli maailmameistrivõistlustel Toyota Motorsport GmbH (TMG) osaleb 2017. aastal taas FIA autoralli maailmameistrivõistlustel (WRC) mudeliga, mis on otsast lõpuni Kölni tehnilises keskuses välja töötatud ja ehitatud. Inimese ja masina tõeline proovilepanek Inimese ja masina tõeline proovilepanek Toyota 2015. aasta Dakari rallil. Toyota 2014. aasta Pariisi autonäitusel Toyota 2014. aasta Pariisi autonäitusel Hübriidtehnoloogiat on arendatud juba ligi 20 aastat. Pariisi autonäitusel tuleb esmaesitlusele pilkupüüdev ideeauto C-HR Concept, mis näitab, kuhu suunas hübriidsõidukid arenevad. Mida tähendab hübriid? Mida tähendab hübriid? Toyota hübriidid on loodud selleks, et muuta elu kergemaks – säästa kütust, vähendada heitkogust ja võta ülejääv energia taas kasutusse. Hübriidi eelised Hübriidi eelised Ükskõik kas soovid vähendada transpordikulu või tahad autot, mis on keskkonnasõbralik – Toyota hübriididel on palju muljetavaldavaid eeliseid. Lihtsad faktid Toyota hübriididest Lihtsad faktid Toyota hübriididest Inimestel on hübriididest sageli väär ettekujutus: mõned muretsevad selle üle, kuidas neid laadida, teised selle üle, kui kaua aku vastu peab. Järgmised kaheksa lihtsat fakti hübriidide kohta peaksid muutma sinu ettekujutuse selgemaks.
Küpsiste seaded

Kasutame Toyota Eesti veebisaidil küpsiseid, et pakkuda teile paremat teenust. Kui olete sellega rahul, jätkake veebisaidi kasutamist tavapärasel viisil või vaadake, kuidas küpsiste seadeid muuta siin.

Kinnitage oma eelistused, lisades nõustumise korral märkeruutu linnuke või mittenõustumise korral eemaldades see:

OK