Avasta uus Hilux GR SPORT

Legendil on uus nägu


Esmakordselt 1968. aastal esitletud maailma sitkeimal tööautol on nüüd veelgi enesekindlam hoiak. Saa tuttavaks – siin on uus Hilux GR SPORT.

Hiluxi jõulist ja võimekat mudelivalikut on täiendatud sportliku disaini ja silmapaistva dünaamikaga. Uus varustustase GR SPORT on legendaarse loo uus erakordne peatükk.

Pilkupüüdva disaini ja erakordse võimekusega uus pikap Hilux GR SPORT sobib nii tõsiseks tööks kui ka mängulisteks seiklusteks.

Liitu uudiskirjaga

/
Pilkupüüdev hoiak

Ainulaadne TOYOTA GAZOO Racingust inspireeritud disain teeb Hilux GR SPORTist tõeliselt silmapaistva sõiduki. Must põimitud esivõre, kus silmatorkav Toyota nimi, 17-tollised mustad valuveljed GR SPORT ja mustad rattakoopaliistud annavad autole Dakari rallile sobiva ilme. Sõitjateruumist aga leiad erilised sportlikud musta naha ja sünteetilise seemisnaha kombinatsiooniga istmed GR SPORT, mida ehivad punane perforatsioon ja õmblused.

/
Sõiduk, mis sobib seiklusteks

Uuendusliku vedrustusega Hilux GR SPORT vallutab stiilselt kõik maastikud. Tõelisele ralliautole sarnaselt tagavad silmatorkavad punased ükstoru-amortisaatorid ja eesmised spiraalvedrud täpsema ja parema juhitavuse ning suurema sõidumugavuse nii maanteel kui ka maastikul. Sõiduki kapoti all on 2,8-liitrine (204 hj / 150 kW ja 500 Nm) diiselmootor, mis kuulub oma klassi võimsaimate ja tõhusaimate hulka.

/
Kompromissitu stiil

Hilux GR SPORT on ühtaegu nii stiilne kui ka muljet avaldavalt võimas. Sama erakordse kande- (1 tonn) ja veovõimega (3,5 tonni) nagu teised Hiluxi mudelid, liigutab see raskeid koormaid probleemivabalt. Sulle on abiks lülitist juhitav nelikveosüsteem ja mitmesugused maastikuabisüsteemid, mis aitavad lahendada ka kõige keerukamad ülesanded. Hiluxi varasemast tuntud maastikusõidu võimekuse uutesse kõrgustesse viimisele aitavad kaasa ka Hilux GR SPORTi automaatne piiratud libisemisega diferentsiaal, nõlvaltstardiabi ja aktiivne veojõukontroll.

/
Kvaliteetne interjöör

Väljast vastupidav ja seest mugav Hilux GR SPORT sobib nii tõsiseks tööks kui ka seikluslikeks sõitudeks. Tahvelarvutilaadne 8-tolline ekraan Toyota Touch® 2 annab juurdepääsu paljudele multimeediafunktsioonidele. Olemas on nii Apple CarPlay® ja Android Auto® kui ka Harman CLARi-Fi tehnoloogiaga JBL-helisüsteem. Kuhu seiklus Sind ka ei viiks, alati on abiks täiustatud turva- ja abisüsteem Toyota Safety Sense.

/
Katsetatud ekstreemsetes tingimustes

Legendaarne Dakari ralli on oma liivaluidete ja rändrahne täis orgudega sõiduki kvaliteedi, vastupidavuse ja töökindluse ülim proovikivi. Olukordades, kus töökindlus on ülitähtis, tõestab Hilux endiselt oma erakordset vastupidavust ja jõudlust. Meie 2022. aasta võitleja, täiesti uue Toyota GR DKR Hiluxi turuletoomisel on ainult üks eesmärk: võit. Taas. Sarnaselt tänavasõiduautost sugulasega Hilux GR SPORT on see sõiduk projekteeritud ja testitud maailma kõige äärmuslikemates oludes, et tulemuseks oleks parimatest parim pikap.

Vaata lisaks

Toyota GR Yaris Toyota GR Yaris Saa tuttavaks uue Toyota GR Yarisega. GRi uus nelikveosüsteem on arendatud TOYOTA GAZOO Racing rallimeeskonna kogemusi kasutades. Toyota Dakari rallil Toyota Dakari rallil Dakari rallil pole tähtis ainult kiirus, vaid ka kvaliteet, vastupidavus ja töökindlus. Uued Toyota Proace City ja Proace City Verso Uued Toyota Proace City ja Proace City Verso Alati töö tegemiseks valmis. Dakar 2019: võit! Dakar 2019: võit! Nasser Al Attiyah ja Mathieu Baumel toovad Toyota GAZOO Racing SA-le oma Lõuna-Aafrikas ehitatud Toyota Hiluxiga ajaloolise võidu.