Kontrolli oma Toyotat

Vaata, kas sinu Toyota kuulub tagasikutsumise kampaania alla!

Tagasikutsumise kontroll

Toyota jaoks on kõige olulisem tagada liiklejate turvalisus ja ohutus, mida ilmestab meie püüdlus jõuda õnnetuste vaba liikluseni. Toyota korraldab tagasikutsumiskampaaniaid eesmärgiga muuta meie liiklus turvalisemaks, kõrvaldades autodelt tehase poolt tuvastatud võimalikud puudused.


Toyota esitab oma sõidukite kvaliteedile kõrgeimad nõudmised ja jälgib sõidukite ekspluatatsiooni jooksul nende tehnilist seisukorda erinevate meetoditega. Aeg-ajalt sõidukite kasutamisel erinevates tingimustes ilmneb olukord, kus Toyota sõiduki mõni komponent ei vasta tehase karmidele kvaliteedinõuetele.

See tähendab, et kõik teatud vahemikus toodetud või teatud detailiga sõidukid kutsutakse ametlikku esindusse, kus olemasolev detail vahetatakse või teostatakse töö, mis võimaliku puuduse kõrvaldab. Väiksemad tagasikutsumise alla kuuluvad tööd tehakse ära korralise hoolduse käigus ja nendest informeeritakse kindlasti ka klienti.

/

Seda, kas tagasikutsumine puudutab ka sinu sõidukit, saad kontrollida siin lehel (tagasikutsumise kontroll).
Kui sul tekib küsimusi, võta ühendust oma Toyota edasimüüjaga.

Tagasikutsumiskampaania alla kuuluva puuduse kõrvaldamine ametlikus Toyota esinduses on sulle tasuta.

Korduma kippuvad küsimused

Miks on vaja autoga ametlikku esindusse tulla, kui seda puudutab tagasikutsumine?

Tagasikutsumiskampaania alla kuuluva puuduse kõrvaldamiseks tuleb tulla ametlikku esindusse, sest tegemist on Toyota kui autotootja ametliku kampaaniaga, mille töid saab teostada ainult ametlikus esinduses. Ainult ametliku esinduse kaudu on võimalik tagada puuduse kõrvaldamine vastavalt remondijuhendile ning eemaldada sõidukilt tagasikutsumist puudutav märge. Samuti on ainult ametlikus esinduses on töö kliendile täiesti tasuta.

Kas tagasikutsumiskampaania alla kuuluva puuduse kõrvaldamine maksab midagi?

Ei. Tagasikutsumiskampaania alla kuuluva puuduse kõrvaldamine ametlikus esinduses ei maksa kliendile midagi.

Mis juhtub, kui ma ei tule tagasikutsumise tõttu teenindusse defekti parandama?

Tagasikutsumise alla kuuluvad autod, millel on tuvastatud sõiduohtlik puudus. See tähendab, et mitme halva asjaolu kokkulangemisel võib detailil avalduda defekt ning see põhjustada ohtu juhile ja kaasreisijatele. Kõige halvemal juhul see oht realiseerub. Seepärast tuleb igal juhul kontrollida oma Toyota VIN-koodi Toyota kodulehel ning juhul, kui sõiduk kuulub tagasikutsumiskampaania alla, lasta puudus kindlasti kõrvaldada. Kliendi jaoks on see tasuta.

Kas kõik tagasikutsutavad autod on defektsed?

Autod kutsutakse tagasi siis, kui tootja tuvastab, et teatud vahemikus toodetud mudelitel on või võib olla puudus, mis nõuab hooldustööd või varuosa väljavahetamist. Mõnel puhul on teada, et kõigil tagasikutsumise alla kuuluvatel autodel on vaja konkreetne detail välja vahetada. Mõnel puhul tähendab tagasikutsumine, et on vajalik teostada kontroll ja selle käigus võib selguda, et varuosa väljavahetamine või lisatöö teostamine pole vajalik ehk auto on korras. Et korrasolekus veenduda, tuleb aga kindlasti minna ametlikku esindusse, kus konkreetset tagasikutsumist puudutav töö ja kontroll teostatakse tasuta.

Kas tagasikutsumine tähendab, et auto on mulle eluohtlik?

Igapäevasel kasutamisel ei pruugi puudus avalduda mitte kunagi ja auto kasutaja seda sõites ei taju. Need puudused pole mitte elu- vaid sõiduohtlikud, mis tähendab, et otsest ja aktiivset ohtu pole, kuid mitme tingimuse kokkulangemisel võib puudus avalduda ning mõjutada liikleja turvalisust.

Kui palju tagasikutsumise alla kuuluv töö aega võtab?

Tagasikutsumiskampaania alla kuuluv töö lähtub tehase koostatud remondijuhendist. Sõltuvalt detailist ja töö iseloomust võib selleks aega kuluda 10 minutit kuni 5 tundi. Kui Toyota kodulehel tehtav VIN-koodi kontroll näitab, et sõiduk kuulub tagasikutsumiskampaania alla, siis tuleb ühendust võtta ametliku esindusega, kes annab juba täpsema informatsiooni. Oluline on tähele panna, et tagasikutsumiskampaania alla kuuluvad tööd on ametlikus esinduses kliendi jaoks täiesti tasuta. Samuti on ainult ametlikus esinduses garanteeritud, et remonttööd teostatakse lähtudes tehase koostatud remondijuhendist.

Mida teha, kui süsteem ei leia minu auto VIN-koodi?

Toyota tagasikutsumise kontroll tuvastab Euroopa ja Venemaa autode VIN-koode. Jälgi, et sisestasid VIN-koodi õigesti. Kui koodi jätkuvalt ei leita, võta palun ühendust lähima Toyota edasimüüjaga, et selgitada välja, kas sinu auto kuulub tagasikutsumisele.

Vaata lisaks

Toyota kaardiuuendused Toyota kaardiuuendused Uuenda oma Toyota navigatsioonisüsteemi kaarte ja muuda oma teekond veelgi mugavamaks. Toyota aitab aitajaid Toyota aitab aitajaid Toyota pakub augusti lõpuni tasuta 24/7 maanteeabi kõikidele COVID-19 eesliini Toyota-omanikele. Meditsiini-, politsei- ja päästetöötajad saavad abi liiklusõnnetuse, tühja aku, purunenud rehvi, kütuse otsasaamise, auto võtmete kaotamise või nende autosse unustamise ning mehaanilise rikke korral. Toyota ja Toyota esinduste info seoses Covid-19 viirusega Toyota ja Toyota esinduste info seoses Covid-19 viirusega Anname endast parima, et kõik meie teenused oleksid sulle kättesaadavad ka praeguses hädaolukorras. Siiski juhime tähelepanu sellele, et Toyota esinduste lahtiolekuajad ja pakutavate teenuste valik võivad olla muutunud. Toyota maanteeabi Toyota maanteeabi Toyota 24/7 maanteeabi kehtib kuni 10 aastaks kõigis Balti riikides ja rohkem kui 30 Euroopa riigis.
Kasutame veebilehe küpsiseid

Küpsised on ette nähtud selleks, et pakkuda veebilehe külastamisel parimat kasutajakogemust, kolmandate osapoolte teenuseid ning tööriistu ja reklaami, ning aidata meil mõista veebilehe toimimist ja muuta seda paremaks.

Soovitame sul lubada kõik küpsised. Kui sa sellega ei nõustu, saad oma eelistusi lihtsalt muuta, klõpsates allpool leiduvale küpsiste seadistamise valikule. Kõik üksikasjad on saadaval meie küpsiste sätetes.