Liigu edasi põhisisu juurde (Press Enter)
Kiirtee
Sisu laadimine

Erakordsed omadused standardvarustuses

Mis tahes sõitudeks mõeldud Corolla kõigil varustustasemetel on muljetavaldavad funktsioonid.

  • Sõitmine on lihtne

    Omanik Toyota Corolla sedaani roolis

    Corollat juhtides oled Sina kõige keskmes.

  • Ohutus ennekõike

    Omanik Toyota Corolla sedaaniga

    Ohutusfunktsioonid kaitsevad Sind ja teisi liiklejaid.

  • Sõida mugavalt

    Toyota Corolla Sedaani mugav salong

    Kauni sisustusega ruumikas salong on mugav ja stiilne.

  • Muretu sõit kõikjal

    Toyota Corolla sedaan sõidab päiksepaistelisel päeval linnas

    Sujuvalt töötavad ja kiire reaktsiooniga jõuallikad.

  • Nutitelefoniga ühendamine

    Apple CarPlay kasutamine Toyota Corolla sedaani puutetundlikul multimeediaekraanil

    Süsteem Toyota Smart Connect võimaldab telefoni mugavalt ühendada.

  • Dünaamiline igas pisiasjas

    Omanik kõnnib oma Toyota Corolla sedaanist mööda

    Voolujooneline kere annab selgelt aimu Toyota ralliajaloost ja suurepärasest kvaliteedist.

  • Juhtimine telefoni kaudu

    Nutitelefon, milles on MyToyota rakendus

    Autos saad digiteenuseid kasutada MyToyota rakenduse kaudu.

Read timed out

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/ee/et?modelId=65bfd91d-f2a8-4cbb-bdbc-3834b400492a

  • HYBRID 140 e-CVT

    Jõuallikas
    Hübriid
    Võimsus
    140 DIN hj
    Kütusekulu
    4.4-4.8 l/100km*
    CO₂
    99-109 g/km*
    Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit)
    9.3 sekundit

Korduma kippuvad küsimused

Elektri jõud: vastused Sinu küsimustele

Toyota hakkas hübriidautosid tootma enam kui 25 aastat tagasi ja jätkab püüdlemist heitkoguste vähendamise poole. Hübriidautodes on elektrimootor ja võimas bensiinimootor, mis tagavad muretu ja mugava sõidu.

Hübriidauto on sõiduk, mille puhul võimaldab sisepõlemismootori või säästliku elektrimootori rakendamine kasutada kaht energiaallikat: bensiinimootorit ja elektrimootorit.

Hübriidauto saab elektrijõudu kasutada kohaltvõtuks ning koguni sõita sellega kiirusel kuni 50 km/h. Et enamik Toyota hübriidautosid on iselaadivad, laetakse tühjenevat akut mootoris üle jääva energiaga.

Hübriidautos kasutatakse uudset akude iselaadimistehnoloogiat. Seda sõidukit nimetataksegi hübriidautoks, sest ta kasutab kaht energiaallikat. See tähendab, et erinevalt täiselektrilisest sõidukist ja pistikhübriidist ei ole hübriidautot vaja aku laadimiseks vooluvõrku ühendada.​

Toyota hübriidsõiduki uuenduslik akutehnoloogia peab vastu kogu auto eluea. Mõnda mehaanilist osa, näiteks sidurit, generaatorit ja starterit, enam polegi – tänu sellele on ettenägematute kulude risk tulevikus veelgi väiksem. Lisaks on kõigil uutel hübriidi komponentidel, sh akul, Toyota 5-aastane / 100 000 km läbisõiduni kehtiv* garantii.

 

* Sõltub sellest, kumb tingimus täitub varem.

Hübriidsõidukeid on kolme tüüpi: kerghübriidid, täishübriidid ja pistikhübriidid. Kerghübriidid kasutavad elektrimootorit vaid mootori toetamiseks kiirendamisel ja ökonoomsel kiirusel, auto ei saa sõita ainult elektrimootori jõul. Toyota täishübriidiga või iselaadiva hübriidiga saab elektrirežiimis sõita kuni 80% linnasõitudest, kus kiirus on kuni 50 km/h. Pistikhübriid töötab samamoodi nagu hübriid, kuid on suurema akuvõimsusega – see parandab elektrirežiimis sõidu omadusi.
Mudeli funktsioonid olenevad varustustasemest.