Rohkem kui elektriauto

Toyota täishübriid-elektriautod

Toyota on täishübriid-elektriautosid ehitanud juba peaaegu veerandsajandit. Selle ajaga oleme samaväärsete bensiinimootoritega võrreldes vähendanud CO2 heitmekogust maailmas rohkem kui 120 miljonit tonni. Meie täishübriid-elektriautosid kasutab kogu maailmas üle 15 miljoni autoomaniku.

VALI UUS SÕIDUVIIS

Toyota täishübriid-elektriautod säästavad kütust ja raha ning pakuvad oma klassi väikseimat CO2 heitkogust. Kuna kõik meie täishübriid-elektriautod on iselaadivad, pole vaja neid akude laadimiseks vooluvõrku ühendada.

Vaata täishübriid-elektriautode kohta korduma kippuvaid küsimusi ja saa teada, mida on neil sulle pakkuda.

SÕIDA NII NAGU IKKA

Toyota täishübriid-elektriautoga on mugav sõita. Bensiini- ja elektrimootoriga varustatud auto lülitub sujuvalt ühelt energiaallikalt teisele, mistõttu sõidad nii nagu alati.

lt

VÄHEM CO2 HEITMEID

Keskkonnahoidlikum sõiduviis. Toyota täishübriid-elektriautod paiskavad õhku vähem süsinikdioksiidi kui samaväärsed bensiini- või diiselmootoriga autod. Oleme 23 aastaga vähendanud CO2 heitmekogust maailmas üle 120 miljoni tonni.

SÕIDA KINDLUSTUNDEGA

Oleme oma tehnoloogias nii kindlad, et anname hübriidauto veojõuakule 10-aastase garantii.

POLE VAJA VOOLUVÕRKU ÜHENDADA

Toyota täishübriid-elektriautod on iselaadivad ja neid pole vaja vooluvõrku ühendada. Lihtsalt istu sisse, kinnita turvavöö ja alusta sõitu.

Lihtsalt ja arusaadavalt hübriidist

Mootorite erinevused

Sisepõlemismootor

Sisepõlemismootor

Täida kütusepaak lähimas tanklas.
Pole vaja vooluvõrgust laadida.

Sõiduulatuse risk
Heitmed

Ülalpidamiskulud

Jõuallikas:

Sisepõlemismootor

Klassikalise sisepõlemismootoriga sõiduk kasutab tööks bensiini või diislikütust. Tangitav igas tanklas.

Kerghübriid

Kerghübriid

Bensiini- või diiselmootor koos elektriakuga.
Pole vaja vooluvõrgust laadida.

Sõiduulatuse risk
Heitmed

Ülalpidamiskulud

Jõuallikas:

Väiksema aku ja bensiini-/diiselmootori kombinatsioon

Kerghübriide on mitut tüüpi. Lihtsamates on kasutusel tavaline sisepõlemismootor koos akuga, mis omakorda annab jõudu lisaseadmetele, nagu kliimaseade.

Peamise kütusena on kasutusel bensiin või diislikütus, kuna sellised sõidukid ei liigu elektri jõul.

Toyota täishübriid-elektriautod

Toyota täishübriid-elektriautod

Iselaadivad elektri- ja bensiinimootoriga sõidukid.
Pole vaja vooluvõrgust laadida.

Sõiduulatuse risk
Heitmed

Ülalpidamiskulud

Jõuallikas:

Elektri- ja bensiinimootor

Toyota täishübriid-elektriauto võimaldab sõita puhtalt elektrienergia abil või kasutades elektri- ja bensiinimootori kombinatsiooni. Sellistel sõidukitel on kütusepaak ja suurem aku, mis laeb end sõidu ajal ise.

Elektriautod

Elektriautod

Elektrimootoriga sõidukid.
Vaja läheb vooluvõrgust laadimise võimalust.

Sõiduulatuse risk
Heitmed

Ülalpidamiskulud

Jõuallikas:

Elektrimootor

Auto liigub 100%-liselt suurde akusse salvestatud elektrienergia abil. CO2 heitmed puuduvad.
Võimalik laadida spetsiaalsetes laadimispunktides või läbi tavalise voolupistiku.

Pakkumised ja kampaaniad

Vaata lisaks

Toyota elektrifitseeritud autod Toyota elektrifitseeritud autod Meil on hea meel olla elektrifitseerimise alal tunnustatud liidrid. Hübriid-, pistikhübriid- või vesinikutehnoloogia valikuga saad nautida just praegu sulle sobivat jõuallikat. Toyota tee nullemissioonist parema maailma poole Toyota tee nullemissioonist parema maailma poole Oleme pühendunud parema ühiskonna ning heitkogustest ja piirangutest kaugemale jääva maailma loomisele. Maailma, kus me ei jäta midagi ega kedagi maha ja kus inimesed kogevad liikumisvabadust. Uus Toyota Mirai Uus Toyota Mirai Uus Toyota Mirai paistab silma oma voolujoonelise ja dünaamilise silueti poolest. Pilkupüüdvat välisilmet täiendab uudne tehnoloogia. Yaris Cross Yaris Cross Stiilne Yaris Cross viib Yarise uutesse kõrgustesse ja toob järgmise põlvkonna väikeauto kõik positiivsed omadused linnamaasturisse.

* Hinnang põhineb perioodil 01.04.2020–01.04.2021 Eestis tehtud proovisõitudel Toyota täishübriid-elektriautodega, millele on paigaldatud Driveco seade. Seade võimaldab mõõta sõiduaega, mil auto liigub elektrirežiimil ja kütusekulu puudub. Protsent väljendab elektrirežiimil sõidetud keskmist aega ning sõltub iga konkreetse juhi sõidustiilist, ilmastiku- ja teeoludest ning valitud marsruudist.