Piiriks on taevas

Anname kõik, et WRC-s häid tulemusi näidata

Varustatuna suurema kogemustepagasi, võimsama ja kiirema Yaris WRC ja kolme tippmeeskonnaga, nihutab TOYOTA GAZOO Racing 2018. aasta FIA rallimaailmameistrivõistlustel (WRC) piire.

Ülim katsepolügoon

Hullud hüpped, sensatsioonilised külglibisemised ja hirmuäratavad tippkiirused: WRC on autode ülim katsepolügoon. Pärast 17 aastat oleme tagasi näljasemana kui kunagi varem, et võidelda maailma kõige äärmuslikumatel teedel ning toota veel paremaid autosid kõigile.

“Ma olen väga põnevil, et saame sel aastal
jätkata õppimist”
Tommi Mäkinen
(Meeskonna juht)

Sündinud pingutama / Sündinud saavutama

Yaris WRC on uue põlvkonna ralliauto, mis on loodud sõitma maksimaalselt kiiresti ka maailma kõige nõudlikematel rallikatsetel.

/

/
Mootor:
1,6-liitrine, 4-silindriline otsesissepritsemoor. 
/
Maksimaalne võimsus:
Üle 380 hj – peaaegu poole rohkem kui Yaris GRMN „kuumpäral” (hot hatch)
/
Tippkiirus:
201 km/h (vastavalt ülekandele) – et tagada maksimaalne kiirendus ja viivituseta gaasipedaalile reageerimine
/
Aerodünaamika:
Uus esimene kaitseraud ja tiivad lisavad survejõudu ning muudavad auto stabiilsemaks

Kõik teed viivad paremuse poole

Asfalt

Järsud kurvid, teed, mis vigu ei andesta, ning vastupidavad rehvid. Suurte kiirustega etappidel nagu Korsika on vajalik ka madaldatud vedrustus.

Kruus

Rööbastes ja kivised teed ning lai valik erinevat tüüpi rehve. Kõrgem, kruusale mõeldud vedrustus on ülioluline kuumadel rallidel nagu Mehhiko.

Lumi

Jäätunud teed, lumehanged ja naastrehvid. Kasutatakse lahtisele pinnale mõeldud vedrustust - näiteks Rootsi rallil.

/

Yaris GRMN: rallilt tavateedele

Et taasleida mineviku kiirete luukpärade iseloom, seadistati ja testiti rallist sündinud Yaris GRMN erimudelit Nürburgringi Nordschleifel. Kiirus, täpsus ja dünaamika: Yaris GRMN toob tagasi parimate kuumpärade vaimu.

Avasta Yaris GRMN

Kohtu meeskonnaga

Eesotsas neljakordse maailmameistri Tommi Mäkineniga on TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team valmis 2018. aastal piire veelgi kaugemale nihutama.

/
/
Akio Toyoda

Tiimi juht

/
Tommi Mäkinen

Tiimi direktor

/
Auto #7

Piloot:  Jari-Matti Latvala

Riik: Soome

WRC starte: 182

Saavutused: WRC teine koht (2010, 2014 & 2015)

/
Auto #7

Kaardilugeja: Miikka Anttila

Riik: Soome

WRC starte: 193

Saavutused: WRC teine koht (2010, 2014 & 2015)

/
Auto #8

Piloot: Ott Tänak

Riik: Eesti

WRC starte: 79

Saavutused: WRC 3. koht (2017)

/
Auto #8

Kaardilugeja: Martin Järveoja

Riik: Eesti

WRC starte: 50

Saavutused: WRC teine koht (2010, 2014 & 2015)

/
Auto #9

Piloot: Esapekka Lappi

Riik: Soome

WRC starte: 29

Saavutused: Esimene WRC etapivõit (Soome ralli, 2017)

/
Auto #9

Kaardilugeja: Janne Ferm

Riik: Soome

WRC starte: 29

Saavutused: Esimene WRC etapivõit (Soome ralli, 2017)

Lähemalt TOYOTA GAZOO Racingust

Toyota Motorsport GMBH osaleb taas autoralli maailmameistrivõistlustel Toyota Motorsport GMBH osaleb taas autoralli maailmameistrivõistlustel Toyota Motorsport GmbH (TMG) osaleb 2017. aastal taas FIA autoralli maailmameistrivõistlustel (WRC) mudeliga, mis on otsast lõpuni Kölni tehnilises keskuses välja töötatud ja ehitatud. Toyota Dakari rallil Toyota Dakari rallil Dakari rallil pole tähtis mitte ainult kiirus, vaid ka kvaliteet, vastupidavus ja töökindlus. "Ott Tänak Movie" kinodes 11.aprillist! "Ott Tänak Movie" kinodes 11.aprillist! Vaatajale avaneb harukordne võimalus elada maailma eri paigus kaasa Oti püüdlustele võita WRC-sarja ihaldatud maailmameistritiitel. Toyota 2018. aasta Pariisi autonäitusel Toyota 2018. aasta Pariisi autonäitusel Autotööstuses on toimumas harukordne muutus. Selleks valmistumisel on Toyota muutumas pelgalt autotootjast kõigile kättesaadavate järjest paremate transpordilahenduste pakkujaks
Küpsiste seaded

Kasutame Toyota Eesti veebisaidil küpsiseid, et pakkuda teile paremat teenust. Kui olete sellega rahul, jätkake veebisaidi kasutamist tavapärasel viisil või vaadake, kuidas küpsiste seadeid muuta siin.

Kinnitage oma eelistused, lisades nõustumise korral märkeruutu linnuke või mittenõustumise korral eemaldades see:

OK