Piiriks on vaid taevas

Toyota autoralli maailmameistrivõistlustel.

Kõik teed viivad paremuse poole

Pärast Toyota Yaris WRC edukat debüüti 2017. aastal, kui võideti Rootsi ja Soome ralli, suundub TOYOTA GAZOO Racing 2018. aasta FIA autoralli maailmameistrivõistlustele (WRC), olles valmis piire laiendama. Oleme varustatud uute teadmiste, täiustatud Yaris WRC ja juhtide dünaamilise valikuga ehk kõigega, mida on vaja ühe unustamatu eesootava aasta jaoks, ja jätkame oma eesmärki valmistada autorallil saadud kogemuste põhjal veelgi paremaid autosid.

Ralli pärand

/

Toyota rikkalik rahvusvahelise autospordi ajalugu sai alguse 1957. aastal Austraalias rallil Round Australia Rally. Pärast WRC ülitähtsat esimest võitu Tuhande Järve rallil 1975. aastal saavutasime järgnevatel aastatel veel mitu olulist võitu. Tänu suurepärastele juhtidele Juha Kankkunenile ja Carlos Sainzile selliste legendaarsete autode roolis nagu Celica GT-Four ja Corolla WRC on kirglikel fännidel tõenäoliselt kõige paremini meeles Toyota WRC jõupingutused 80ndate lõpus ja 90ndatel.

Kuni meie tehasepõhiste meeskonnaalgatuste lõppemiseni 1999. aastal tegi Toyota WRC ajalugu, saades kolm tootja ja neli juhi tiitlit. Seejärel oli meie osalemises katkestus kuni 2015. aastani, mil Akio Toyoda andis teada, et Toyota naaseb WRC-le 2017. aastal.



„Pärast väga meeldivat esimest hooaega 2017. aastal
on meil väga hea meel jätkata õppimist sel aastal
osana meie eesmärgist valmistada veelgi paremaid autosid.”
Tommi Mäkinen (meeskonna juht)


2018 Toyota Yaris WRC

Toyota Yaris WRC on uue põlvkonna ralliauto, mida on 2017. aasta FIA autoralli autode tehnilisi eeskirju järgides häälestatud peaaegu täiuseni. Suure jõudlusega 1,6-liitrine turboülelaaduriga mootor, nutikas 4WD süsteem ja hoolikalt läbi mõeldud aerodünaamika võimaldavad seda võimete piiril ohutult juhtida ka maailma kõige nõudlikumatel rallietappidel.

Eelmisel hooajal saadud teadmiste põhjal täiustati 2018 Yaris WRC aerodünaamika paketti, et suurendada eesmist surujõudu, ja uuendati ka jahutussüsteemi, millest on meeskonnal palju abi WRC kuumematel radadel.

Auto tehnilised andmed

Mootor: 1,6-liitrine, 4-silindriline otsesissepritsega reasmootor

Mootori suurim võimsus: üle 380 hj

Suurim pöördemoment: üle 425 Nm

Käigukast: 6-käiguline hüdrauliline käigukast

Tippkiirus: 201 km/h (ülekandearvul põhinev)


Tutvu Yarisega

/

Värskeimad uudised

Loe värskeimaid Toyota uudiseid igalt maailmameistrivõistluste etapilt.

Vaata lisa

Tutvu meeskonnaga

2018. aastal piiride nihutamiseks valmis olev TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team koosneb
kirglikest inimestest, kes tegutsevad Soomes Puppollas ja keda juhib neljakordne maailmameister Tommi Mäkinen.

/
/
Akio Toyoda

Meeskonna president

/
Tommi Mäkinen

Meeskonna juht

/
Auto nr 7

Juht: Jari-Matti Latvala

Riik: Soome

WRC starte: 182

Kõrghetked: WRC teine koht (2010, 2014 ja 2015)

/
Auto nr 7

Kaassõitja: Miikka Anttila

Riik: Soome

WRC starte: 193

Kõrghetked: WRC teine koht (2010, 2014 ja 2015)

/
Auto nr 8

Juht: Ott Tänak

Riik: Eesti

WRC starte: 79

Kõrghetked: WRC kolmas koht (2017)

/
Auto nr 8

Kaassõitja: Martin Järveoja

Riik: Eesti

WRC starte: 50

Kõrghetked: WRC teine koht (2010, 2014 ja 2015)

/
Auto nr 9

Juht: Esapekka Lappi

Riik: Soome

WRC starte: 29

Kõrghetked: esimene WRC võit (Soome ralli, 2017)

/
Auto nr 9

Kaassõitja: Janne Ferm

Riik: Soome

WRC starte: 29

Kõrghetked: esimene WRC võit (Soome ralli, 2017)

WRC juhised

Autoralli maailmameistrivõistluste kombinatsioon suurepärastest sõiduoskustest, muutuvatest tingimustest ja üleilmsetest asukohtadest muudab selle tõeliselt suurejooneliseks. Kuid erinevalt ringrajasõitudest, kus võistlejad alustavad korraga, on see ralli ainulaadne selle poolest, et juhid sõidavad suletud teedel aja peale, nii et nende vahele jääb vaid paar minutit.

/

Erinevad sõiduolud

/
ASFALT
/
KRUUS
/
LUMI
/
SEGU

2018. aasta WRC kalender

13 rallit

/
1. ETAPP
Monte Carlo
MONTE CARLO RALLI
25.–28. jaanuarini
/
2. ETAPP
Rootsi
ROOTSI RALLI
15.–18. veebruarini
/
3. ETAPP
Mehhiko
MEHHIKO RALLI
8.–11. märtsini
/
4. ETAPP
Prantsusmaa
KORSIKA RALLI
5.–8 aprillini
/
5. ETAPP
Argentina
ARGENTINA RALLI
26.–29. aprillini
/
6. ETAPP
Portugal
PORTUGALI RALLI
17.–20. maini
/
7. ETAPP
Itaalia
ITAALIA RALLI
7.–10. juunini
/
8. ETAPP
Soome
SOOME RALLI
26.–29. juulini
/
9. ETAPP
Saksamaa
SAKSAMAA RALLI
16.–19. augustini
/
10. ETAPP
Türgi
TÜRGI RALLI
13.–16. septembrini
/
11. ETAPP
ÜHENDKUNINGRIIK
WALESI RALLI
4.–7. oktoobrini
/
12. ETAPP
Hispaania
KATALOONIA RALLI
25.–28. oktoobrini
/
13. ETAPP
Austraalia
AUSTRAALIA RALLI
15.–18. novembrini

Vaata lisaks

Toyota Motorsport GMBH osaleb taas autoralli maailmameistrivõistlustel Toyota Motorsport GMBH osaleb taas autoralli maailmameistrivõistlustel Toyota Motorsport GmbH (TMG) osaleb 2017. aastal taas FIA autoralli maailmameistrivõistlustel (WRC) mudeliga, mis on otsast lõpuni Kölni tehnilises keskuses välja töötatud ja ehitatud. Toyota 2018. aasta Genfi autonäitusel Toyota 2018. aasta Genfi autonäitusel Pärast 20 aastat liidripositsiooni hübriidautode tootjana oleme pühendunud Toyota hübriidauto muutmisele oma klientidele veelgi ahvatlevamaks. Sitkem ja parem: Toyota Dakari rallil Sitkem ja parem: Toyota Dakari rallil Autospordimaailma äärmuslikes oludes töötame välja uusi tehnoloogialahendusi ning kõige suurematest raskustest leiame uusi täiustamisvõimalusi. Üks võidusõit – Dakari ralli – sümboliseerib seda suhtumist rohkem kui mõni teine. Ott Tänak nimetati TOYOTA GAZOO 2018. aasta rallipiloodiks Ott Tänak nimetati TOYOTA GAZOO 2018. aasta rallipiloodiks 2018. aasta hooajal võistleb igas etapis kolm Yaris WRC-d. #YarisEffecti otsingutel #YarisEffecti otsingutel 2017. aasta Toyota Yarise turuletuleku tähistamiseks palusime Euroopa instagrammerite meeskonnal jäädvustada uut autot Hollandi Leideni linna ja selle ümbruskonna taustal. TOYOTA GAZOO Racing loodab 2017. aastal võita TOYOTA GAZOO Racing loodab 2017. aastal võita TOYOTA GAZOO Racing võistleb üleilmse kestvussõidu etaloni FIA World Endurance Championship (WEC) 2017. aasta hooajal mudeliga TS050 HYBRID. Uus 2017. aasta Toyota Yaris Uus 2017. aasta Toyota Yaris Uue Toyota Yarisega on isegi igapäevasõidud oodatud elamus. Selle energilised jooned ja efektsed detailid ei taga mitte ainult stressivaba ja mugava sõidu, vaid loovad ka stiilse mulje. Toyota on Baltimaades enim müüdud automark Toyota on Baltimaades enim müüdud automark Toyota on Eestis, Lätis ja Leedus kõige populaarsem automark, mida müüdi 2016. aastal 8397 sõidukit. Ja 2017. aasta 31. jaanuaril ületas Toyota hübriidsõidukite üleilmne müük 10 miljoni künnise. Toyota 2016. aasta Pariisi autonäitusel Toyota 2016. aasta Pariisi autonäitusel Kuna linnas, mille minevik on pikitud mitmete kultuurilooliste verstapostide ja uuenduslike ettevõtmistega, tulevad kokku automaailma tähtsamad tegijad, on just Pariisi autonäitus Toyota jaoks parim koht tulevikutranspordi ideede tutvustamiseks. Inimese ja masina tõeline proovilepanek Inimese ja masina tõeline proovilepanek Toyota 2015. aasta Dakari rallil. Toyota Touch® 2 - kuidas kasutada Toyota Touch® 2 - kuidas kasutada Kui sinu Toyotal on Toyota Touch® 2 või lihtsalt soovid tutvuda võimalustega, mida see pakub, loe lisa siit.
Küpsiste seaded

Kasutame Toyota Eesti veebisaidil küpsiseid, et pakkuda teile paremat teenust. Kui olete sellega rahul, jätkake veebisaidi kasutamist tavapärasel viisil või vaadake, kuidas küpsiste seadeid muuta siin.

Kinnitage oma eelistused, lisades nõustumise korral märkeruutu linnuke või mittenõustumise korral eemaldades see:

Parandab Toyota veebisaidi turvalisust ja pakub teile minimaalseid teenuseid.

Parandab meie pakutavaid teenuseid, kasutades analüütikat, küsitluste hüpikaknaid, üldist toimimist ja seiret.

Jätab meelde teie sisselogimisandmed ja parandab teie kasutajakogemust teatud valikute meelespidamise abil.

Võimaldab täielikku kogemust, peab logi teie külastatud lehekülgedest või pakub kohalikke teenuseid teie lähedal. Sellega võivad kaasneda sihtreklaamid Toyota veebisaidil või väljaspool seda.