Vaid taevas on piiriks

Pärast FIA autoralli maailmameistrivõistluste võitmist tootjate arvestuses aastal 2018 ning sõitjate arvestuses aastatel 2019 ja 2020, jätkab TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team oma edulugu. Enne uute tehniliste nõuete rakendamist 2022. aasta meistrivõistlustel on see end viiel järjestikusel hooajal tõestanud uue välimusega Yaris WRC viimase etteaste.
Legendaarsed hüpped, sensatsioonilised külglibisemised ja uskumatud tippkiirused – WRC on vastupidavuse, kvaliteedi ja töökindluse parim tõestus. Pärast 17-aastast eemalolekut ja naasmist 2017. aastal januneme me endiselt võitluste järele maailma kõige raskematel radadel ja meie ülim eesmärk teha kõigi jaoks üha paremaid autosid.

Kõik teed viivad paremuse poole

Asfalt
Järsud kurvid, andestamatud teed ja kõva seguga rehvid. Belgia taoliste kiirete rallide jaoks on hädavajalik madaldatud vedrustus.

Kruus
Rööpas teed, kivised rajad ja valik erinevaid rehvisegusid. Kõrgendatud kruusavedrustus on Tšiili ralli sarnastel kuumade ilmaoludega rallidel väga oluline.

Lumi
Jäised teed, lumevallid ja piikrehvid. Soomes sõidetava Arktika ralli taolistel võistlustel on sobilik lahtise teekatte jaoks kohandatud vedrustus.

/

18 WRC etappi võitnud Jari-Matti Latvala on WRC ajaloo kõige kogenum sõitja ning osalenud Toyota GAZOO Racingu rallimeeskonna eduloos alates meeskonna esmaetteastest 2017. aastal. Oma uues rollis – meeskonna juhina – jätkab ta eesmärki valmistada üha paremaid autosid.

Meeskond

Neljakordse maailmameistri Tommi Mäkineni järel ametisse astunud WRC ajaloo kõige kogenuma sõitja Jari-Matti Latvala juhtimisel naudib meeskond 2021. aastal järjepidevust - kõik kolm võistluspaari jätkavad ka sel hooajal.

/

Akio Toyoda

meeskonna asutaja / Toyota Motor Corporation´i president

/

Jari-Matti Latvala

meeskonna juht

/

#1

Juht:  Sébastien Ogier

Riik: Prantsusmaa

Tulemused: seitse WRC tiitlit aastatel 2013−2018 ja 2020

/

#1

Kaardilugeja: Julien Ingrassia

Riik: Prantsusmaa

Tulemused: seitse WRC tiitlit aastatel 2013−2018 ja 2020

/

#33

Juht: Elfyn Evans

Riik: Suurbritannia

Tulemused: esimene WRC etapivõit Suurbritannia rallil (2017), II koht WRC ekipaažide arvestuses (2020)

/

#33

Kaardilugeja: Scott Martin

Riik: Suurbritannia

Tulemused: esimene WRC poodiumikoht (Soome, 2016), II koht WRC ekipaažide arvestuses (2020)

/

#69

Juht: Kalle Rovanperä

Riik: Soome

Tulemused: WRC 2 Pro võitja (2019), WRC viies koht (2020)

/

#69

Kaardilugeja: Jonne Halttunen

Riik: Soome

Tulemused: WRC 2 Pro võitja (2019), WRC viies koht (2020)

Suurteks tegudeks loodud

Uus välimus sarnaneb FIA kestvussõidu maailmameistrivõistlustel osalenud GR10 HYBRID’i omale – aukohal on ikooniline GR embleem, mida kannavad nii Toyota võistlusautod kui ka WRC-l kogutud teadmiste põhjal loodud tänavasõiduautod. Yaris on uue põlvkonna WRC auto – võimsa mootori, nutika nelikveo ja peenhäälestatud aerodünaamikaga. 2020.aastal meistritiitli võitnud ning nelja aasta jooksul tihedas konkurentsis saadud kogemustega varustatud 2021. aasta Yaris WRC on valmis end maailma kõige nõudlikumatel radadel proovile panema.

/
/

Mootor:

1,6-liitrine, otsepritsega R4

02

Tippvõimsus:

üle 380 hj

03

Tippkiirus:

201 km/h (sõltuvalt ülekannetest) – häälestatud uskumatu kiirenduse ja reaktsiooni jaoks

04

Mõõtmed ja mass:

pikkus: 4085 mm
(sh aerodünaamilised seadmed)
laius: 1875 mm 
kõrgus: reguleeritav
rööbe: reguleeritav
teljevahe: 2511 mm
vähim mass: 1190 kg

Rallist inspireeritud - GR ja GR SPORT mudeliseeria
/
Toyota GR SPORT

Toyota GR SPORTi roolis tunned end tõelise rallistaarina. Mudeliseeria on inspireeritud Toyota GRist ning loodud, et pakkuda dünaamilist ja sportlikku elamust ka igapäevasõitudeks. Autod, mille iga pisiasi väljendab sportlikku olemust.

Vaata lähemalt

/
Toyota GR

Toyota GR-mudeliseeriasse kuuluvad stiilipuhtad sportautod, mille isikupärane disain paistab välja igast elemendist. Mudeliseeria koondab endas TOYOTA GAZOO Racingu olulisemaid teadmisi ja tehnikat, et pakkuda suurepärast sportauto kogemust. Toyota GRi roolis soovid, et sõit jääkski kestma.

Vaata lähemalt

Uus GR Yaris: sündinud WRC-st
/

TOYOTA GAZOO Racing ja Tommi Mäkinen Racing koostöös loodud Toyota GR Yaris toob tipptasemel mootorisporditehnoloogia ja oskusteabe tavakasutajani. Võimsa kolmesilindrilise 1,6-liitrise turbomootori, täiustatud nelikveosüsteemi GR-FOUR ja kerge kolmeukselise kerega GR Yaris on sündinud WRC-st ning loodud tõelistele rallifännidele.

Avasta GR Yaris

Vaata lisaks

Võidusõidu DNA Võidusõidu DNA TOYOTA GAZOO Racingu poolt toodetud Toyota GR Suprale toovad kasu võistlustel saadud kogemused ning tulemuseks on tõeline sportauto, mis on omas elemendis nii võidusõidurajal äärmuslikes oludes kui ka lemmikmaanteel. Supra lugu Supra lugu Supral, mis on olnud nii filmi „Kiired ja vihased” esimese osa staar, Gran Turismo® mängijate lemmikauto kui ka terve põlvkonna kirglike tuunijate ja driftijate sõiduk, on kindel roll popkultuuris ning on inspireerinud noori ja vanu üle terve maailma. Supra: Toyota sportautode ajalugu Supra: Toyota sportautode ajalugu Supra, mis tähendab ladina keeles „ületav“ või „ülal“, osutus igati sobilikuks nimeks Toyota väidetavalt kõige kuulsamale sportautole. MR2: Toyota sportautode ajalugu MR2: Toyota sportautode ajalugu 1984. aastal välja toodud MR2 aluseks oli hoopis 1976. aastast pärinev arendusprojekt, mille eesmärk oli valmistada sõidunaudingut pakkuv, ent samas kütusetõhus auto ehk midagi varasema mudeli Sports 800 vaimus. Aastate jooksul vormus algupärane ideeauto sportautoks ning nii astuski kahe vanema mudeli, Celica ja Supra kõrvale nende noorem veli: kahekohaline Midship Runabout.