Võit on alles meie võidusõidu algus

Saavutanud Le Mansi 24 tunni võidusõidul kolm järjestikust võitu, rajab legendaarne TS050 HYBRID teed oma järeltulijale, GR010 HYBRIDile, jättes endast maha hiilgava rekordite raja, sh kõigi aegade kiireima ringi Le Mansil.

Rohkem põnevust, rohkem katsumusi, rohkem naudingut. Hübriidtehnoloogiat pidevalt täiustades teeme traditsioonide murdmiseks alati ümberkujundusi ja -ehitusi.

Sest raskeimad katsumused on need, mis meid edasi viivad.

Jälgi kõige värskemaid uudiseid, videoid ja sündmusi

PÜSIV HÜBRIIDI VÕIMSUS
TS050 HYBRIDi jäetud suurtesse kingadesse on astunud meie kauaoodatud 2021. aasta tulija, uhiuus GR010 HYBRID.

Uus superhübriidauto ajastu

Uhiuus GR010 HYBRID superauto juhatab sisse uue põneva kestussõitude ajastu.

/
Mootor:3,5-liitrine kahe turbolaaduri ja otsepritsega V6 mootor
/
Hübriidsüsteem: võidusõidumaailmast inspireeritud nelikveoline hübriidajam
/
Hübriidsüsteem:koguvõimsus 500 kW (680 hj)
/
Aku: võimas Toyota liitium-ioonaku
Tutvu meeskonnaga

Meie rahvusvaheline meeskond ühendab endas rikkalikult autospordikogemusi kogu maailmast.

/
#7

Juht: Mike Conway
Riik: Suurbritannia 
Parim saavutus: Võit Monaco, Macau ja Long Beachi ringradadel ning 2019.–2020. aasta kestussõidu maailmameistrivõistluste võitja

/
#8

Juht: Sébastien Buemi
Riik: Šveits
Parim saavutus:2014. ja 2018.–2019. aasta kestussõidu maailmameistrivõistluste võit. Le Mansi 24 tunni sõidu võitja: 2018, 2019 ja 2020.

/
#7

Juht: Kamui Kobayashi
Riik: Jaapan
Parim saavutus:  Vormel 1 poodiumikoht, 2017. aasta Le Mansi ajaloo kiireim ring ja esimene stardipositsioon, 2019.–2020. aasta kestussõidu maailmameistrivõistluste võit

/
#8

Juht: Kazuki Nakajima
Riik: Jaapan
Parim saavutus: 2014. ja 2018.–2019. aasta kestussõidu maailmameistrivõistluste võit. Le Mansi 24 tunni sõidu võitja: 2018, 2019 ja 2020.

/
#7

Juht: José María López
Riik: Argentina
Parim saavutus: 2014., 2015., 2016. aasta tänavasõiduautode (Touring Car) maailmameistrivõistluste ning 2019.–2020. aasta kestussõidu maailmameistrivõistluste võit

/
#8

Juht: Brendon Hartley
Riik: Uus-Meremaa
Parim saavutus:2017. ja 2019.–2020. aasta kestussõidu maailmameistrivõistluste võit. Le Mansi 24 tunni sõidu võitja: 2017 ja 2020.

Sihikindlus: Mike Conway lugu

TOYOTA GAZOO Racingu autojuht Mike Conway räägib loo ohverdamisest, tagasilöögist ja kirest võidusõidu vastu, mis on teda innustanud algusest peale.

„Ma ei tee järelandmisi 
mõttele, et autod peavad
järgnevad 100 aastat rõõmu pakkuma“
Akio Toyoda

Rajapiirangud, õppimine teedel

Õpime piiridest palju. WEC aitab meil oluliselt hübriidautosid edasi arendada, alates energiatootmisest ning lõpetades akude jahutamise ja suuruse vähendamisega.

/

GR SPORT MUDELISEERIA
TOYOTA GAZOO Racingust inspiratsiooni ammutanud mudeliseeria toob igapäevaellu veidi sportlikku stiili. Iga mudel on hoolikalt kujundatud väljendamaks auto sportlikku olemust. Neis on ühendatud jõuline välimus, sportlik interjöör ja tippklassi varustus.

Vaata lisaks

Supra lugu Supra lugu Supral, mis on olnud nii filmi „Kiired ja vihased” esimese osa staar, Gran Turismo® mängijate lemmikauto kui ka terve põlvkonna kirglike tuunijate ja driftijate sõiduk, on kindel roll popkultuuris ning on inspireerinud noori ja vanu üle terve maailma. Toyota 2021. a WRC maailmameistrivõistlustel Toyota 2021. a WRC maailmameistrivõistlustel Varustatuna suurema kogemustepagasi, võimsama ja kiirema Yaris WRC ja kolme tippmeeskonnaga, nihutab TOYOTA GAZOO Racing 2021. aasta FIA rallimaailmameistrivõistlustel piire. Supra: Toyota sportautode ajalugu Supra: Toyota sportautode ajalugu Supra, mis tähendab ladina keeles „ületav“ või „ülal“, osutus igati sobilikuks nimeks Toyota väidetavalt kõige kuulsamale sportautole. MR2: Toyota sportautode ajalugu MR2: Toyota sportautode ajalugu 1984. aastal välja toodud MR2 aluseks oli hoopis 1976. aastast pärinev arendusprojekt, mille eesmärk oli valmistada sõidunaudingut pakkuv, ent samas kütusetõhus auto ehk midagi varasema mudeli Sports 800 vaimus. Aastate jooksul vormus algupärane ideeauto sportautoks ning nii astuski kahe vanema mudeli, Celica ja Supra kõrvale nende noorem veli: kahekohaline Midship Runabout.