Le Mansi 24-tunnise võidusõidu võitja

Võit on alles meie võidusõidu algus

Prantsusmaal Circuit de La Sarthe'i 388 pingelise ringi järel saavutasid kaks TS050 HYBRIDi 2018. aasta Le Mansi sõidus esimese ja teise koha. See on Toyota jaoks ajalooline hetk, sest 20. katsel tasus ootamine end paljude aastakümnete pikkuse töö järel ära.
Kuigi tegemist on vanima ja mainekaima kestussõiduga, on võit üksnes uue katsumuse algus. Eesmärk on pidevalt edasi areneda. Hübriidtehnoloogia paremaks muutmise lõpmatutes püüdlustes peame suurendama võimsust, ümber kujundama ja vormima ning parandama ökonoomsust. Raskeimad katsumused on need, mis meid edasi viivad.

Ideeauto GR Super Sport

Ülim võimsus ja keskkonnahoidlikkus

Toyota esimese ja teise koha saavutus 2018. aasta Le Mansil kinnitavad, et järgmise põlvkonna ideeauto GR Super Sport hübriidtehnoloogiat on korralikult katsetatud. Nüüd, kus selle tehnoloogia keskkonnasäästlikkus ja jõudlus on tõestatud, alustame uut katsumust. Võidusõiduautodes viimistletud hübriidtehnoloogia aitab meil luua veelgi põnevamaid sportautosid. Olenemata elektroonilise ja digitaalse tehnoloogia muutustest eelseisvatel aastatel oleme täielikult pühendunud sellele, et valmistada autosid, millega teil meeldib sõita. Finišijoonelt algab meie tuleviku tootmisliin.

/
Jõuseadme tehnilised andmed
Otsesissepritsega V6, kaks turboülelaadurit
2400 cm3
Kombineeritud võimsus: 735 kW / 1000 hj (mootor + hübriidmootorid)
Toyota Hybrid System – Racing (THS-R)

Miks hübriid?

Hübriidi jõud

Suurepärane TS050 HYBRID on erakordselt kiire ja uskumatult kütusesäästlik.

/

/
Mootor:
2,4-liitrine V6, otsesissepritse, kaks turboülelaadurit
/
Hübriidsüsteem:
Toyota Hybrid System-Racing (THS-R)
/
Tippkiirus:
Üle 330 km/h
/
Aku:
Ülikerge, liitium-ioon

„Ma ei tee järelandmisi 
mõttele, et autod peavad
järgnevad 100 aastat rõõmu pakkuma“
Akio Toyoda

Rajapiirangud, õppimine teedel

Õpime piiridest palju. WEC aitab meil oluliselt hübriidautosid edasi arendada, alates energiatootmisest ning lõpetades akude jahutamise ja suuruse vähendamisega.

/

Eesmärk WEC 2018–19

TOYOTA GAZOO Racingu jaoks pakkus 2017. aasta kõike: eufoorilisi võite, tuliseid võitlusi, valusaid kaotusi ja väärtuslikke õppetunde.

Tutvu meeskonnaga

Meie rahvusvahelises meeskonnas on ühendatud rikkalikud autospordi kogemused kogu maailmast. WEC 2018.–2019. aasta hooajaks liitub meeskonnaga kahekordne vormel 1 maailmameister Fernando Alonso, kes täidab lõpuks oma pikaajalise eesmärgi võistelda võidu nimel Le Mansil.

Sihikindlus: Mike Conway lugu

TOYOTA GAZOO Racingu autojuht Mike Conway räägib loo ohverdamisest, tagasilöögist ja kirest võidusõidu vastu, mis on teda innustanud algusest peale.

Juht 1
Auto: nr 7

Juht: Mike Conway
Riik: Ühendkuningriik
Parim saavutus: võita Monaco, Macau ja Long Beachi ringradadel

Juht 1
Auto: nr 8

Juht: Sébastien Buemi
Riik: Šveits:
Parim saavutus: 2014. aasta World Endurance Championshipi võitja

Juht 1
Auto: nr 7

Juht: Kamui Kobayashi
Riik: Jaapan
Parim saavutus: F1 poodiumikoht. 2017. aasta Le Mansil esimese stardipositsiooni võitja

Juht 1
Auto: nr 8

Juht: Kazuki Nakajima
Riik: Jaapan
Parim saavutus: 2014. aasta Le Mansil esimese stardipositsiooni võitja

Juht 1
Auto: nr 7

Juht: José María López
Riik: Argentina
Parim saavutus: võit 2014., 2015. ja 2016. aasta World Touring Car Championshipil

Juht 1
Auto: nr 8

Juht: Fernando Alonso
Riik: Hispaania
Parim saavutus: kahekordne F1 maailmameister

2018.–2019. aasta WEC kalender

Vaata lisaks

Küpsiste seaded

Kasutame Toyota Eesti veebisaidil küpsiseid, et pakkuda teile paremat teenust. Kui olete sellega rahul, jätkake veebisaidi kasutamist tavapärasel viisil või vaadake, kuidas küpsiste seadeid muuta siin.

Kinnitage oma eelistused, lisades nõustumise korral märkeruutu linnuke või mittenõustumise korral eemaldades see:

OK