MIRAI CONCEPT
Näidatud ideesõiduk.
Uue põlvkonna heitmevaba kütuseelemendiga elektriauto.
2014. aastal loodud esimese põlvkonna Toyota Mirai tõestas vesinikaku potentsiaali puhaste ja töökindlate liikuvuslahenduste loomisel. Sõiduki läbisõit ja tankimiseks kuluv aeg olid võrreldavad bensiinisõidukitega ja keskkonda ei eraldunud muud kui ainult puhas vesi. Mirai ideeauto on teise põlvkonna Mirai lõplik arendusmudel. Täieliku uuenduskuuri läbinud Mirai on tõend kütuseelemendiga elektriautode (fuel cell electric vehicles ‒ FCEV) suurest arenguhüppest ja vesinikupõhise ühiskonna potentsiaalist. Uuel mudelil on oluliselt pikem sõiduulatus, paremad sõiduomadused ja elegantne, sportlik kere, mille osaks on suurem sõitjateruum ja sõidumugavus.
Juhtimissüsteem
Tagarattavedu
Sõiduulatus
30% suurem
Täituvus
5
Stiilne ja modernne sõiduk pakub paremat sõidukogemust.
Mirai ideeauto aluseks oli soov luua auto, millega kliendid tahaksid sõita võimalikult sageli, mis oleks silmatorkava ja kauni disainiga ning mille dünaamilised ja keskkonnaga kohanduvad sõiduomadused tooksid juhile naeratuse näole. Mirai ideeautol on dünaamiline väliskujundus, mida iseloomustavad madalad jooned, elegantsed proportsioonid, sile ja trimmis kere ning suured, 20-tollise diameetriga rattad. Nende disainikomponentide kombinatsioon loob võimsa ja silmatorkava välimuse. Mudelit esitletakse uudses värvitoonis (mitmekihiline tugev sinine toon), mis erakordse heleduse ja sügavuse saavutamiseks kantakse auto kerele mitmekihiliselt. Sõitjateruum on loodud juhi ümber ning tekitab lihtsa ja modernse keskkonna, kus juht ennast mõnusalt ja mugavalt tunneb.
Oluliselt paremad sõiduomadused.
Tänu algusest peale kõigi Toyota erinevate mootorite, sealhulgas vesinikkütuseelemendiga mootorite jaoks sobivaks loodud Toyota uusimale modulaarsele platvormile on Mirai ideeauto osaks ka jäigem korpus. Selle tulemusel on uus Mirai väledam ja kohandumisvõimelisem ning väledat liikumist ja mõnusat juhitavust soodustava madala raskuskeskmega. Kütuseelemendisüsteemi uuendused ei taga lihtsalt suuremat sõiduulatust, vaid ka ühtlase, sujuva kiirenduse, mille puhul auto käitumine sõltub otseselt sellest, kuidas juht gaasipedaali kasutab. Miraid on käänulistel teedel lihtne ja mugav juhtida. Maanteedel tunnetad aga masina võimsust, sõltumata valitud kiirusest.
Järgmise põlvkonna FCEV-tehnoloogia.
Uue põlvkonna Mirail on täielikult ümberkujundatud kütuseelemendisüsteem (sh kütuseelementide patarei), mis tagab oluliselt paremad sõiduomadused. Eesmärk on suurema vesinikumahtuvuse ja muude paranenud omaduste toel saavutada praeguse põlvkonna mudelist 30% suurem sõiduulatus.
Küpsiste seaded

Kasutame Toyota Eesti veebisaidil küpsiseid, et pakkuda teile paremat teenust. Kui olete sellega rahul, jätkake veebisaidi kasutamist tavapärasel viisil või vaadake, kuidas küpsiste seadeid muuta siin.

Kinnitage oma eelistused, lisades nõustumise korral märkeruutu linnuke või mittenõustumise korral eemaldades see:

OK