Toyota originaalgarantii

Täieliku meelerahu tagamiseks

Meie sõidukid on konstrueeritud erakordselt rangete standardite kohaselt, kuid klientide meelerahu huvides pakume kõigile auto mehaanilistele osadele kolmeaastast garantiid (v.a kuluosad) ja 12-aastast roostegarantiid (ei kohaldu tarbesõidukitele).

Toyota garantii üksikasjad

/
Kõikehõlmav
 
Garantii hõlmab kõiki valmistus- või koostevigadest tingitud rikkeid, mis ilmnevad sõidukil tavapärase kasutuse käigus. Garantii kehtib kolm aastat või 100 000 km (olenevalt sellest, kumb tingimus täitub varem), ilma läbisõidupiiranguta esimesel aastal (kehtib ainult Euroopa riikides).
 
Garantii katab kulud, mis on seotud sõiduki pukseerimisega lähimasse volitatud remonditöökotta, kui auto muutub rikke tagajärjel liikumisvõimetuks (garantiiga kaetud defekt). 
/
Pinnarooste ja värvidefektid
 
Kolmeaastane värvigarantii hõlmab materjali- või valmistusvigadest tulenevat pinnaroostet ja värvidefekte, mis ilmnevad värvitud kerepaneelidel kolme aasta jooksul läbisõidust olenemata.
/
Läbiv rooste
 
12-aastane korrosioonigarantii (Hilux ja Proace puhul 6-aastast kaitset) katab mis tahes läbisõidu korral materjali- või valmistusvigade tõttu tekkinud korrosioonikahjustused sõiduki keres (st keret läbivad korrosiooniaugud, mis on alguse saanud seestpoolt).
/
Lisateave
 
Originaallisavarustusel on samuti kolmeaastane garantii, mis hõlmab tootmisvigu.
 
Standardsed kehtivad garantiid saab üle kanda sõiduki uuele omanikule.

Hübriidkomponentide garantii

Garantii alla kuuluvad kõik auto tootmis- või koostamisvigadest tulenevad defektid, mis ilmnevad tavapärase kasutuse korral kas 5 aasta või 100 000 km jooksul (olenevalt sellest, kumb täitub enne), esimesel aastal kehtib läbisõidupiiranguta garantii järgmistele hübriidauto osadele:
— Aku;
— Aku elektrooniline juhtplokk;
— Elektrooniline juhtplokk ehk aju (ECU);
— Inverter ja konverter.

/

Millistel tingimustel garantii kehtib?

  • Sõiduki hooldus peab vastama kasutusjuhendis sisalduvatele tootja spetsifikatsioonidele ja juhistele. Vastasel juhul võib hooldusega seotud osade garantii muutuda tühiseks.

  • Omanik peab alles hoidma kõik vajalikud dokumendid, mis tõestavad, et hooldus on tehtud.

  • Omanik peab toimetama sõiduki esimesel võimalusel volitatud remonditöökotta. Muidu võib defekt süveneda ja sõiduk vajada esialgsest ulatuslikumat remonti.

Vaata lisaks

Küpsiste seaded

Kasutame Toyota Eesti veebisaidil küpsiseid, et pakkuda teile paremat teenust. Kui olete sellega rahul, jätkake veebisaidi kasutamist tavapärasel viisil või vaadake, kuidas küpsiste seadeid muuta siin.

Kinnitage oma eelistused, lisades nõustumise korral märkeruutu linnuke või mittenõustumise korral eemaldades see:

OK