Liigu edasi põhisisu juurde (Press Enter)
Kiirtee

Korduma kippuvad küsimused

MyToyota rakenduse korduma kippuvad küsimused

  1. Kõik

Jah, saad laadida kõiki autosid. Kui soovid aga ajastada nutika laadimise, on see võimalik ainult MyToyota rakenduse kaudu. Kui Sinu autod on lisatud MyToyota rakendusse, saad valida auto, mida soovid laadida. Nutika laadimise juhiseid näed MyToyota rakenduses.

Ava MyToyota rakendus ja vali, millist autot soovid laadida. Seejärel vali laadimisviis ja järgi rakenduses kuvatavaid juhiseid.

RFID-kaardid lisatakse laadijale, nii et kui kasutate mõlemad sama laadijat, tuleb kaart lisada vaid üks kord.

Jah, saab küll.

Esimene kasutaja saab „omanikuks“ ning täieliku juurdepääsu kõigile funktsioonidele ja seadetele. Kõik järgmised kasutajad on „külalised“ ja neil on vaid laadimisõigus.

 

Toyota HomeCharge’i lisamiseks MyToyota rakendusse järgi neid juhiseid.

 

  1. Ava rakendus ja vali „Minu garaaž“.
  2. Vali „Laadijad“ ja seejärel käsk „Lisa laadijaid“.
  3. Sisesta või skanni Toyota HomeCharge’i seerianumber.
  4. Sisesta PIN-kood ja hüüdnimi.
  5. Kasutajate lisamiseks või eemaldamiseks puuduta valikut „Juurdepääs ja jagamine“.

Saad kasutada sõidukisse pääsemiseks ja sõidukiga sõitmiseks oma nutitelefoni. Teatud sõidukimudelid on varustatud digivõtme funktsiooniga (lisateavet saad Toyota esindusest), mis võimaldab digivõtme registreerida MyToyota rakenduses Bluetoothi ühenduse kaudu.

 

Digivõtmena seadistatud nutitelefon, millel on aktiivne Bluetoothi ühendus ja kus on avatud või töötab MyToyota rakendus, tuvastatakse ja ühendatakse sõidukiga, kui oled sõiduki läheduses. See võimaldab avada lukust, käivitada ja lukustada sõiduki samal ajal, kui nutitelefon on Sinu kotis või taskus.

 

MÄRKUS. Kanna sõidukisse pääsemise varuvariandina kaasas nutivõtit, füüsilist võtit või võtmekaarti.

Digivõtme jaoks on vaja Toyota digivõtme aktiivset proovitellimust või püsitellimust.

Digivõtme seadistamiseks* registreeri konto MyToyota rakenduses. Veendu, et Sul on digivõtme proovi- või püsitellimuse aktiveerimiseks standardteenus aktiveeritud. 

 

Digivõtme seadistamiseks nutitelefonis ja sõidukis järgi MyToyota rakenduses kuvatavaid juhiseid. Seadistuse toimivuse kontrollimiseks katseta lukust avamise, käivitamise ja lukustamise funktsioone.

 

* Oma sõiduki funktsioone ja omadusi saad vaadata MyToyota rakendusest või pöörduda lisateabe saamiseks Toyota esinduse poole.

Digivõtme seadistamiseks peab olema füüsiline võti ja juurdepääs autosse.

 

  1. Veendu, et MyToyota rakenduses oleks aktiivne digivõtme proovitellimus või tasuline tellimus ja et standardühendus toimiks.
  2. Vajuta MyToyota rakenduse avalehel valikut „Seadista mu digivõti“.
  3. Aktiveeri nutitelefonis Bluetooth ja biomeetriline isikusamasuse kontroll. See samm jäetakse vahele, kui Bluetooth ja biomeetriline isikusamasuse kontroll on juba aktiveeritud.
  4. Kinnita oma nutitelefoni number, sisestades SMS-iga saadud 6-kohalise koodi. See samm jäetakse vahele, kui nutitelefoni number on varem kontrollitud.
  5. Enne järgmist sammu luba ainult üks andmesideühendus (Wi-Fi või mobiilandmeside).
  6. Luba nutitelefonil digivõti alla laadida.
  7. Vaata üle MyToyota rakenduses sidumistoimingu kohta esitatud teave.
  8. Aseta sisselülitatud süütega sõidukil füüsiline võti käivitusnupu kohale ja oota kahte piiksu.
  9. Luba MyToyota rakendusel oma Bluetoothile juurde pääseda ja vajuta nuppu „Seo“.
  10. Lase ühenduse loomisel lõpule jõuda.
  11. Edukast seadistamisest antakse märku teatega „Digivõtme seadistus on valmis“.

Digivõtme prooviperiood või makstud tellimus peab olema aktiivne.

 

  1. Vajuta MyToyota rakenduse avalehel valikut „Digivõtme seaded“. Saad jagada MyToyota rakenduses kuni nelja digivõtit.
  2. Vajuta nuppu „Jaga digivõtit“.
  3. Sisesta uue kasutaja eesnimi, perekonnanimi ja telefoninumber või lisa need nutitelefoni kontaktidest.
  4. Vajuta nuppu „Jaga“ ja kinnita nupuga „Jaga võtit“.

 

Saad teavituse digivõtme kutsele vastamise kohta. Juurdepääsu jagatud digivõtmega saad igal ajal eemaldada.

Rakenduses MyToyota saad jagada kuni nelja digivõtit (lisaks omaniku võtmele). 

Jagatud digivõtme kutse saabub SMS-iga, milles on link MyToyota rakendusse. 

 

  1. Vajuta SMS-is olevat linki. 
  2. MyToyota rakendus avaneb ja kuvatakse teade, milles palutakse digivõtme kutse* vastu võtta või sellest keelduda.
  3. Jagatud digivõtme vastuvõtmiseks vajuta nuppu „Võta vastu“.
  4. Aktiveeri nutitelefonis Bluetooth ja biomeetriline isikusamasuse kontroll. See samm jäetakse vahele, kui Bluetooth ja biomeetriline isikusamasuse kontroll on juba aktiveeritud.
  5. Kinnita oma nutitelefoni number, sisestades SMS-iga saadud kuuekohalise koodi. See samm jäetakse vahele, kui nutitelefoni number on juba varem kinnitatud.
  6. Enne järgmist sammu luba ainult üks andmesideühendus (Wi-Fi või mobiilandmeside).
  7. Luba nutitelefonil digivõti alla laadida. 
  8. Edukast seadistamisest annab märku tekst „Digivõtme seadistus on valmis“.

 

* Uued MyToyota rakenduse kasutajad peavad enne digivõtme kutse vastuvõtmist registreerumise lõpule viima.

Palun võta ühendust rakenduse klienditoe vormi kaudu või külasta Toyota esindust. 

Digivõti võimaldab kaht lukust avamise ja lukustamise viisi.

 

i) Lukust avamine ja lukustamine kaugjuhtimise teel --> Kasutatav vaid juhul, kui nutitelefon on 10 m raadiuses.

Vajuta MyToyota rakenduse avalehel lukust avamise või lukustamise ikooni.

 

ii) Passiivne lukust avamine ja lukustamine* --> Kasutatav vaid juhul, kui nutitelefon on 3 m raadiuses.

Sõiduki lukust avamiseks ja lukustamiseks puuduta ukse käepidet.

 

* Sõidukit ei saa lukustada, kui telefon on sõidukis. Sellest annab märku helisignaal. 

Kui soovid telefoni teadlikult sõidukisse jätta ja digivõti on aktiivne, peab Sul olema kaasas füüsiline võti ning Sa pead enne sõidukist lahkumist nutitelefoni Bluetoothi ühendusest lahti siduma.

Kui digivõti on ühendatud Sinu nutitelefoniga, ei saa keegi teine ​​seda kasutada ega muuta. Auto süsteem aitab tagada, et võti on telefoniga kindlalt seotud ja seda ei saa varastada ega segada.

 

Digivõtme jaoks kasutatav BLE-ühenduse tehnoloogia on moodsam ja seetõttu vargakindlam kui klassikaline füüsiline võti:

  •  Krüptitud kommunikatsioon turvalise ühenduse tagamiseks
  •  Ühekordsed võtmed iga kommunikatsiooni kaitsmiseks

Kui Su sõidukil on digivõti, on funktsioon saadaval rakenduse MyToyota  teenusena.

 

Funktsiooni saadavus võib sõiduki mudelist, varustustasemest ja turusaadavusest olenevalt erineda. Lisateavet saad Toyota esindusest.

Digivõtmel on kolm kontaktivaba tuvastuse taset.

 

  1. Digivõti tuvastatakse 10 m kaugusel sõidukist ning kasutada saab kaugjuhitavat lukust avamist ja lukustamist.
  2. Digivõti tuvastatakse 3 m kaugusel sõidukist ning kasutada saab passiivset lukust avamist ja lukustamist*.
  3. Kui digivõti tuvastatakse sõidukis, saab käivitada mootori.

 

* Sõiduki lukust avamiseks ja lukustamiseks tuleb puudutada ukse käepidet.

Digivõtme tugi on järgmistel seadmetel:

  1. iOS-seadmed alates versioonist 15.0. 
  2. Android-seadmed alates versioonist 12.

 

 Digivõtme tuge ei ole järgmistel seadmetel:

  1. Huawei kaubamärgi seadmed (Huawei tõi 2021. aasta juunis turule oma operatsioonisüsteemi HarmonyOS). 
  2. Ilma tugeva biomeetrilise autentimiseta seadmed*: 
  • Samsung Galaxy A-seeria (A10, 20 ja 30) 
  • LG K-seeria (20, 30 ja 40)
  • Moto E-seeria (6 ja 7) 
  • Nokia 1.3 ja 2.3

 

* Seadmete nimekiri ei ole lõplik.

Digivõti kasutab sõidukisse pääsemiseks Bluetoothi ühendust koos taustal töötava MyToyota rakendusega ja sõiduki lähedal asumist. Kaugjuhtimine võimaldab MyToyota rakenduse kaudu sõidukit interneti kaudu kaugjuhtimise teel lukustada ja lukust avada, kuid sõidu alustamiseks on vaja füüsilist võtit.

Ei*,  digivõtmena seadistatud nutitelefon, millel on aktiivne Bluetoothi ühendus ja kus on avatud või töötab MyToyota rakendus, tuvastatakse ja ühendatakse sõidukiga, kui see on sõiduki läheduses. See võimaldab avada lukust, käivitada ja lukustada sõiduki samal ajal, kui nutitelefon on Sinu taskus või kotis.

 

* Turvalisuse huvides on vajalik 48 h biomeetriline isikusamasuse kontroll.

 

Biomeetrilist isikusamasuse kontrolli saab teha MyToyota rakendusse logides.

Kui biomeetrilist isikusamasuse kontrolli ei tehta 48 h jooksul, lukustatakse digivõtme funktsioonid. Nende lukust avamiseks pead tegema biomeetrilise isikusamasuse kontrolli.

Installi MyToyota rakendus uude nutitelefoni ja logi sisse oma praeguse kontoga.

Näed, et MyToyota rakenduse avalehel asendub nupp „Digivõtme seaded“ nupuga „Seadista mu digivõti“.

Vajuta nuppu „Seadista mu digivõti“ ja järgi samu juhiseid nagu digivõtme esimesel seadistamisel.

 

MÄRKUS. Digivõtme ülekandmiseks uude nutitelefoni ei tohi digivõtit eelmises nutitelefonis keelata ning Sul peab olema digivõtme aktiivne proovi- või püsitellimus.

i) Kutsutud juhi* juurdepääsu eemaldamine digivõtme omanikuna:

 

  1.    Vajuta MyToyota rakenduse avalehel valikut „Digivõtme seaded“. 
  2.    Tõmba selle kutsutud juhi nimel, keda soovid eemaldada, sõrmega vasakule ja vajuta prügikastiikooni.
  3.    Kinnita nupuga „Eemalda“.

 

   Sina ja kutsutud juht saate digivõtme eemaldamise kohta teate.

 

* Kui kutsutud juht juurdepääsu eemaldamise ajal parasjagu sõidukiga sõidab, ei jää auto seisma. Kutsutud juhi juurdepääsu eemaldamine jõustub pärast sõiduki väljalülitamist.

 

ii) Kutsutud juhi juurdepääsu eemaldamine digivõtme kutsutud juhina:

 

  1.    Vajuta MyToyota rakenduse avalehel valikut „Digivõtme seaded“. 
  2.    Vajuta nuppu „Eemalda digivõti“ ja kinnita nupuga „Eemalda“.

Sina ja omanik saate digivõtme eemaldamise kohta teate.

Digivõtme inaktiveerimiseks peab Sul olema füüsiline võti ja juurdepääs autosse.

 

  1. Vajuta MyToyota rakenduse avalehel valikut „Digivõtme seaded“.
  2. Vajuta nuppu „Inaktiveeri digivõti“ ja kinnita, vajutades nuppu „Inaktiveeri“.
  3. Vaata üle MyToyota rakenduses inaktiveerimise kohta esitatud teave.
  4. Edukast inaktiveerimisest antakse märku teatega „Digivõti on inaktiveeritud“.

Sõidukile juurdepääsu taotlemine digivõtme kutsutud juhina inaktiveerib digivõtme ja eemaldab kõik digivõtmed (omaniku võtme ja jagatud võtmed)!

 

Kui teed seda kogemata või tahtlikult, pead oma digivõtme seadistamise teel uuesti aktiveerima.

Digivõtme funktsioonid ei tööta, kui telefoni aku on tühi.

Digivõtme lukustamise ja lukust avamise funktsioonid töötavad, kui sõidukil on hiljem paigaldatud immobilisaator.

 

Digivõtme mootori käivitamise funktsioon ei tööta, kui sõidukil on hiljem paigaldatud immobilisaator.

 

Kui soovid kasutada digivõtit koos hiljem paigaldatud immobilisaatoriga, peab immobilisaatori transponder Sul kaasas olema.

Kui digivõti on sõiduki jaoks seadistatud, saad selle sõiduki multimeediasüsteemi kaudu kustutada.

 

  1. Vajuta multimeediasüsteemi põhikuval seadete ikooni ning seejärel keri allapoole ja puuduta valikut „Info ja turvalisus“.
    Sealt saad vaadata digivõtme seadeid, kui digivõti on aktiivne.
  2. Eemaldamise alustamiseks puuduta valikut „Eemalda digivõtmed“.
  3. Pead digivõtme eemaldamise soovi kinnitama ning asetama võtme käivitusnupu kohale.
  4. Õnnestunud inaktiveerimisest antakse märku teatega „Digivõti on inaktiveeritud“.

Kui arvad, et digivõtit ei tuvastata sõiduki sees või väljas piisavalt hästi, saab võtme tuvastuspiirkonda kohandada. ​

 

1. Vajuta rakenduse MyToyota avakuval valikut „Digivõtme seaded“.

2. Vajuta valikut „Kohanda tuvastuspiirkonda“.

 

Digivõti on tehases eelseadistatud nii, et selle seaded sobiksid võimalikult paljudele juhtidele. Tuvastamist võib mõjutada see, kuidas Sa nutitelefoni kaasas kannad. Kas see on tagataskus? Käekotis? Või lihtsalt käes?​

 

3. Tee oma isiklike eelistuste alusel valik kolme tundlikkustaseme hulgast ja vajuta nuppu „Salvesta“.​

4. Kuvatakse tundlikkustaseme uuendamise teade.

Digivõti ei pruugi olla tööpiirkonnas, signaalitugevus ei pruugi olla lukust avamiseks / lukustamiseks piisav või telefoni Bluetooth võib olla välja lülitatud. 

  1. Ava nutitelefoni seaded ja kontrolli, kas Bluetooth on sisse lülitatud.
  2. Võta nutitelefon taskust või kotist välja ja puuduta sõiduki lukust avamiseks või lukustamiseks uksekäepidet.

Digivõti ei ole tööpiirkonnas või signaal ei ole eemalt lukust avamiseks / lukustamiseks piisav. Aseta nutitelefon keskkonsooli laekasse või juhtmevabale laadimisalusele.

Sinu digivõti võib töötada ka ilma võrguühenduseta. Sellegipoolest tasuks juba enne halvema võrguühendusega piirkonda liikumist rakendusse sisse logida, et rakendus jääks taustal aktiivseks.

Ei, digivõti ei tööta tõhusalt, kui rakendus on installitud privaatsesse ruumi. Digivõtme teenuse kasutamiseks tuleks veenduda, et MyToyota rakendus ei oleks installitud privaatsesse ruumi.

Kui ostad kasutatud Toyota, mis toetab digiteenuseid, saad digiteenused aktiveerida otse oma MyToyota rakenduses, eeldusel, et saad tõestada füüsilist juurdepääsu autole ( läbisõidu või QR-koodi skannimise teel). Et saaksid nautida rakenduse kõiki funktsioone, külasta lähimat Toyota esindust, et auto oma nimele vormistada.

Auto lisamiseks klõpsa avalehel nuppu „Lisa sõiduk“ või kui sõiduk on juba lisatud, klõpsa nuppu „Minu garaaž“ ja paremal ülanurgas olevat nuppu „Lisa“. Auto kustutamiseks ava jaotis „Minu garaaž“, keri alla ja klõpsa nuppu „Eemalda sõiduk“. 

MyToyota rakenduses vali kõigepealt jaotisest „Minu garaaž“ auto, seejärel klõpsa nuppu „Digiteenuste keskus“. Vahekaardil „Saadaval“ vali nupp „Digiteenused“, seejärel järgi kuvatavaid juhiseid, et Sinu sõiduki jaoks saadaolevad digiteenused aktiveerida.

 

MÄRKUS. Aktiveerimisprotsessi käigus pead nõustuma kasutustingimustega ja võtma privaatsusteate teadmiseks.

Kui soovid digiteenused MyToyota rakenduses jäädavalt peatada, vali jaotises „Minu garaaž“ vastav auto, seejärel klõpsa nuppu „Digiteenuste keskus“. Järgi teenuste inaktiveerimise juhiseid. 

Oma aktiivsete ja mitteaktiivsete tellimuste vaatamiseks ava jaotis „Minu garaaž“ ja vali „Digiteenuste keskus“.

Kasutustingimusi saad hallata oma kontol andmekaitseportaali kaudu.

Privaatsusteate leiad oma konto jaotisest „Õigusteave“.

MyToyota rakendus võimaldab Sul oma autoga kõikjal suhelda. Rakendust on lihtne kasutada ja selle kaudu on Sinu käsutuses ainulaadsed funktsioonid – see on enamat kui lihtsalt autoga sõitmine. Saad kavandada sõite, tuvastada oma pargitud auto asukoha, leida teavet, millal Su autot peaks hooldama, kontrollida sõiduki andmeid ja saada olulisi teavitusi oma auto kohta. 

Viiest ikoonist koosnev rida vasakult paremale tähistab järgmisi jaotisi:

Sõiduk – Kaart – Teavitused – Konto – Tugi.

Digiteenuseid saad kasutada igal ajal. Auto andmed saadetakse rakendusse, kui mootor on välja lülitatud. Pärast mootori väljalülitamist saad vaadata viimase sõidu andmeid. Andmete saatmiseks on vaja mobiilset andmesidet, nii et see ei pruugi toimida, kui pargid auto maa-alusesse parklasse.

Digiteenused koosnevad Sinu mobiilseadmes olevast  MyToyota rakendusest ja autosisesest multimeediast. Mõlemad sisaldavad mitmesuguseid funktsioone, mis muudavad sõitmise turvalisemaks ja meeldivamaks.

 

MyToyota rakendus võimaldab Sul autoga kõikjal suhelda. Saad kavandada sõite, tuvastada oma pargitud auto asukoha, leida teavet, millal Su autot peaks hooldama, kontrollida sõiduki andmeid ja saada olulisi teavitusi oma auto kohta. 

 

Multimeedia abil saad ühendada oma nutitelefoni (ühildub iOSi ja Androidiga) oma autoga*. Tänu sellele saad autos kasutada oma lemmikrakendusi, nagu Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps ja Waze ning juhtida neid kas Siri häälkäskluste või OK Google’i abil. Multimeedia annab Sulle juurdepääsu ka kasulikule teabele, näiteks reaalajas liiklusteabele ja kiiruskaamerate asukohateavitustele, ning võimaldab navigatsioonisüsteemis otsida huvipunkte.

 

* Valitud mudelitel.

MyToyota rakenduse kaudu saab sõiduki omanik kasutada sõiduki toetatud digiteenuseid (kaugjuhtimisteenused, digivõti jne), vaadata sõiduki hooldeajalugu jms, lisada saab rakendusse sinna ainult digiteenuseid toetavaid sõidukeid. Portaalis sõiduki digiteenustega seotud funktsioone ei ole, vaadata saab hooldeajalugu, broneerida hooldust ja alla laadida omaniku käsiraamatuid.  Portaali saab lisada ka digiteenuseid mitte toetavaid sõidukeid ning kasutada.

 

Osa funktsioone (nt hooldusaja broneerimine internetis või hooldusajalugu) on saadaval nii MyToyota rakenduses kui ka kliendiportaalis, sisse saab logida samade sisselogimisandmetega.

Lisateavet funktsioonide kättesaadavuse kohta mudelite kaupa saad Toyota esindusest või veebilehelt.

Mine App Store’i või Google Play poodi ning otsi üles MyToyota rakendus. Rakendus on tasuta ja saad selle lihtsalt alla laadida.

Ühendatud teenused hõlmavad standardteenuseid ja kaugteenuseid. Standardteenused sisaldavad laia valikut digifunktsioone, mis on loodud Sinu ohutuse, privaatsuse ja mugavuse tagamiseks. Oled kursis oma auto asukoha, akutaseme, sõidustiili ja -ajaloo, hoiatustulede ning paljude teiste näitajatega. Saad jagada oma auto asukohta sõprade ja lähedastega, kes on Sinuga ühendatud. Kaugteenused võimaldavad Sul anda oma sõidukile kaugjuurdepääsu, et reguleerida mitmesuguseid seadeid ja kohandada seda oma vajadustel järgi. Saad juurdepääsu kõigile olulistele funktsioonidele, mis on vajalikud Sinu sõidukogemuse optimeerimiseks.

Mitmesugused funktsioonid aitavad Sul alati olla sammukese sündmustest ees ja jõuda sihtkohta õigel ajal. Saad oma sõidustiili kohandada vastavalt oludele ja liiklusteabele ning leida tanklaid ja parkimiskohti (teel ja teest eemal). Muretu sõit tänu interneti kaudu uuendatavale navigatsiooniteabele.

Sina otsustad, milliseid andmeid Toyotaga jagad. Saad seda igal ajal andmekaitseportaalis kontrollida ja oma nõusoleku soovi korral tühistada. 

Kui esindus on rakenduses määratud, on hooldusaega broneerida lihtsam ja armatuuri hoiatustulede korral saab kiiresti tegutseda.

Privaatsusrežiimi aktiveerimisel kehtib see kõigi teenuste suhtes, mis tuginevad geograafilise asukoha määramisele – funktsioon „Leia minu auto“ ja sõiduanalüüs. Kui privaatsusrežiim on aktiivne, pole mainitud teenused kättesaadavad või nende kvaliteet ja täpsus võivad olla halvenenud.

 

Privaatsusrežiim on saadaval MyToyota rakenduses jaotises „Minu garaaž“. Klõpsa avalehe ülaosas nuppu „Minu garaaž“, seejärel nuppu „Privaatsusrežiim“. Sealt saad privaatsusrežiimi sisse või välja lülitada.

 

Kui Su sõiduk on varustatud Smart Connecti süsteemiga, saad Sa rakenduses vaadata üksnes privaatsusrežiimi olekut. See tuleb sisse ja välja lülitada sõiduki multimeediasüsteemi kaudu.

 

Privaatsusrežiimi olek (aktiivne või mitteaktiivne) jääb selliseks, nagu oled selle seadistanud, kuni otsustad olekut muuta. Privaatsusrežiimi hetkeolekut saad vaadata oma konto kaudu MyToyota rakenduses või kliendiportaalis.

MyToyota kontoga saad hallata oma multimeediasüsteemi ning võtta MyToyota rakenduse ja kliendiportaali kaudu vastu kasulikke märguandeid oma auto kohta.

MyToyota rakendus on seotud sõiduki valmistajatehase tähise (VIN) ja auto omanikuga, mistõttu saad kasutada rakendusega seotud digiteenuseid ainult selles autos.

Digiteenused saavad olla aktiivsed ainult ühe konto poolt, kuid sõiduki valmistajatehase tähise (VIN) saab lisada mitmele kontole.

Digiteenused koosnevad MyToyota rakendusest ja multimeediast. Need mõlemad sisaldavad mitmesuguseid funktsioone ja tuleb eraldi aktiveerida.

 

Kui soovid kiiresti teada, kas digiteenused on aktiivsed, kontrolli, kas rakenduse avalehel on näha viimase sõidu andmed.

 

Kui Sa pole kindel, kas Sinu digiteenused on aktiveeritud, vali esmalt jaotises „Minu garaaž“ õige auto, seejärel klõpsa nuppu „Digiteenuste keskus“. Seejärel kuvatakse Sulle kõik Sinu sõidukile saadaolevad teenused ja nende olek. Järgi juhiseid, et Sinu sõidukile saadaolevad digiteenused aktiveerida.

 

Toyota Online’i aktiveerimiseks ühenda nutitelefon autoga kas Bluetoothi või Wi-Fi sidumise abil, seejärel klõpsa vahekaarti „Seadistamine“. Klõpsa seal vahekaarti „Online“, seejärel vahekaarti „Toyota Online“ ja vali olemasolev konto. Sisesta oma MyToyota kasutajaandmed. 

 

Andmete sisestamisel algab kolmeaastane tasuta teenuse osutamine. Oma multimeedia tellimuse kehtivuse lõppemise kuupäeva saad kontrollida kliendiportaalis.

 

Kui Sul pole olemasolevat kontot, võid selle otse oma autos luua, valides valiku „Uus konto“.

 

Toyota Smart Connectiga varustatud sõidukites saad hõlpsalt skannida salongiekraanil loodud QR-koodi MyToyota rakendusega või sisestada selle rakendusse käsitsi. Seejärel aktiveeri nutiteenused MyToyota digiteenuste keskuses.  

Konto andmed on MyToyota rakenduse ja kliendiportaali puhul samad. Mõlemal platvormil saab salasõna muuta. 

 

Salasõna muutmiseks ava sisselogimisleht ja klõpsa nuppu „Unustasid salasõna?“.

Sinu esindus peab kinnitama Sinu isiku, tagamaks, et volitamata isikud ei pääseks Toyota klientide isikuandmetele juurde.

 

Sa pead külastama oma esindust, sest kliendi isikuandmete kaitsmine on Toyotale esmatähtis.

  • Saad digiteenuste tellimuse tühistada ja MyToyota rakenduses auto oma kontolt eemaldada.
  • Saad kasutajaprofiili multimeedia salongiekraanilt eemaldada.
  • Ära kustuta oma kontot, sest saad kontole lisada ka kõik oma tulevased Toyota autod. Ära unusta auto uut omanikku teavitada, et auto on varustatud digiteenustega.

Digiteenused lakkavad sõiduki valmistajatehase tähise (VIN) kontolt eemaldamise korral töötamast.

Jah ja ei. Auto saab lisada mitmele kontole, kuid korraga pääseb digiteenustele või ükskõik millistele isikuandmetele juurde ainult üks konto.

MyToyota rakendus ja  kliendiportaal jagavad kontot. Mõlemal platvormil saab konto luua sisselogimislehel. Pärast konto loomist saad aktiveerimise kohta e-kirja, kus pead konto kinnitama, enne kui saad kontole juurdepääsu ja võid hakata sõidukit/sõidukeid lisama.

Sinu MyToyota rakenduse ja kliendiportaali kontot saab kasutada sõiduki multimeediaseadmes. Kui Sul seda pole, soovitame alla laadida MyToyota rakenduse ja luua konto seal.

 

Samuti saad luua konto veebipõhise kliendiportaali kaudu või multimeediaseadme enda kaudu. Viimasel juhul pead siiski nõustuma kasutustingimustega 14 päeva jooksul kliendiportaalis (see variant kehtib üksnes multimeediaseadmete puhul, mis eelnevad MM21 põlvkonnale).

Profiili seadete muutmiseks klõpsa navigatsiooniribal konto jaotise ikooni, mille leiad paremast alanurgast.

Digiteenustega ühilduva Toyota ostu korral saad digiteenuste 10-aastase kasutusõiguse.

 

Smart Connectiga varustatud sõidukitel on digiteenuste 4-aastane kasutusõigus.

MyToyota rakenduse digiteenused toimivad kümme aastat. Toyota katab digiteenuste pakkumiseks kasutatavate andmete maksumuse kümneks aastaks, kuid MyToyota rakendus töötab ka ilma digiteenusteta.

Kuval „Minu garaaž“ saad „Teenindus ja käsiraamatud“ all klõpsata nuppu „Eelistatud esindus“. Siin saad seadistada oma eelistatud esinduse. 

Hübriidisõidu juhendamise funktsioon juhendab Sind kontekstipõhiselt ja aitab parandada hübriidiga sõitmist Sinu varasemate sõitude põhjal, võimaldades elektrisõiduki režiimi maksimaalselt ära kasutada ning vähendada sellega kütusekulu ja keskkonnamõju.

Jah, valitud mudelitel. Avalehe juhtpaneelil saad näha hetke kütusetaset näidikuna ja sõiduulatusena.

Jah, teatud mudelitel saad näha sõiduki uste, akende, pakiruumi ja tulede olekut. 

 

Oleku kontrollimiseks ava MyToyota rakendus. Klõpsa “Sõiduki olek” nupule.

 

Lisateabe saamiseks funktsioonide kättesaadavuse kohta mudelite kaupa võta ühendust Toyota esindusega või kontrolli teavet Toyota veebilehel.

Jah, valitud mudelitel saad rakenduse kaudu kaugjuhtimise teel uksi lukustada (lukust avada). Kaugjuhtimise kaardil on lukustamise / lukust avamise nupud.

 

Arvesta, et autot ei saa:

  • lukustada, kui uksed on lahti ja/või nutivõti on autos;
  • lukust avada, kui autoalarm on aktiveeritud või kui auto on käsitsi lukustatud füüsilise võtmega.

 

Lisateavet funktsioonide kättesaadavuse kohta mudelite kaupa saad Toyota esindusest või veebilehelt.

Jah, valitud mudelitel saab auto asukohta autosid täis parklas tuvastada, lülitades kaugjuhtimise teel sisse sõiduki ohutuled. 

 

Ava MyToyota rakenduses kaugjuhtimise kaart. Ohutulesid klõpsates saad aktiveerida sõiduki ohutuled, mis võimaldab Sul oma autot hõlpsalt leida.

Ohutuled käivitatakse 60 sekundiks. 60 sekundi pärast saad ohutulede funktsiooni uuesti aktiveerida. 

 

Lisateavet funktsioonide kättesaadavuse kohta mudelite kaupa saad Toyota esindusest või veebilehelt.

Multimeedia (ehk Toyota veebiteenused sõiduki multimeediaseadmes) hõlmab mitut veebinavigeerimise teenust, pakkudes reaalajas kasulikku teavet, nt liiklusteavet ja kiiruskaamerahoiatusi.

 

Need funktsioonid vajavad toimimiseks internetiühendust. Kui Sul pole ühendatud seadet, pead ühendama oma mobiilseadme – jagades oma Wi-Fit või Bluetoothi – ükskõik millise autos oleva Wi-Fi seadme/võrguga.  

 

Igale uuele Toyotale pakutakse navigatsioonisüsteemi tasuta kaardiuuendusi (Map Care’i tellimus) kolmeks aastaks* ja ka muid teenuseid, sh:

  • reaalajas liiklusteave;
  • Coyote (kui see on olemas) või Cyclopsi kiiruskaamera hoiatused;
  • Google Street View (kui see on olemas);
  • huvipunktid;
  • kütus;
  • parkimine;
  • ilm.

 

* Kui Su auto on varustatud MM21-ga, kehtib nelja-aastane periood.

Integreeritud navigatsioonisüsteem saab andmed GPS-satelliitsignaalilt. Multimeedia vajab internetiühendust reaalajas liiklusteabe, Coyote (kui see on olemas), Google Streetview’ (kui see on olemas), ilma, kütuse, parkimise ja internetipõhiste huvipunktide jaoks vajalike andmete saamiseks.

Enamikus praegu müügil olevates Toyota sõidukites saab kasutada veebinavigeerimise teenuseid, näiteks:

  • reaalajas liiklusteave,
  • kiiruskaamerahoiatused,
  • Google Street View (kui see on olemas),
  • huvipunktid,
  • kütusehinnad,
  • parkimine,
  • ilm.

(Nende teenuste kättesaadavus sõltub mudelist ja varustustasemest. Palun uuri oma esindusest, millised neist on Sinu sõiduki jaoks saadaval.)

Multimeedia veebinavigeerimise teenused on esimesed kolm aastat* (võib riigiti erineda) tasuta. Seejärel saab need tellida. Meie pakett Map Care sisaldab kõiki meie kaardiuuendusi ja seotud veebiteenuseid ning meie teenuste pakett sisaldab meie veebiteenuste funktsioone. Tellimuse saad teha läbi kohaliku Toyota esinduse.

 

* Kui Sinu auto on varustatud MM21-ga, kehtib nelja-aastane periood.

Saad teavituse oma autosisese multimeediasüsteemi ekraanile 30 päeva enne tasuta kolmeaastase perioodi lõppu.

Sa saad seda kohe kasutada, kui eelmise omaniku konto on veel multimeediaseadmes aktiivne, ja võid jätkata selle kasutamist tasuta tellimisperioodi jooksul. KUID soovitame alati, et kliendid logiksid välja ja looksid oma konto, et Sul oleks täielik kontroll oma tellimuste üle. Seda saab teha järgmistel viisidel:

 

  1. MyToyota rakenduse kaudu oma mobiilseadmes – esmalt registreeru ja seejärel logi oma sõidukisse sisse;
  2. Sõiduki multimeediasüsteemi Online’i menüü kaudu – Sa pead nõustuma kasutustingimustega 14 päeva jooksul kliendiportaalis (valikuvariant on saadaval üksnes MM21 põlvkonnale eelnevatele multimeediasüsteemidele);
  3. Kliendiportaali kaudu – pärast konto loomist veebiportaalis saad multimeediasse oma kasutajaandmetega sisse logida.

Vali MyToyota rakenduses esmalt oma auto jaotises „Minu garaaž“, seejärel klõpsa nuppu „Digiteenuste keskus“. Järgmiseks järgi Sinu sõiduki jaoks saadaolevate nutiteenuste aktiveerimise juhiseid. Pärast ühendamist algab veebinavigeerimise tasuta 4-aastane periood. 

Jah, enamik meie mudeleid, mis on turule tulnud pärast 2019. aastat, on varustatud nutitelefoni ühilduvusega (Apple CarPlay ja Android Auto). Tingimusel, et Sul on nutitelefonis internetiühendus, pead lihtsalt seadme sõiduki USB-porti ühendama. Seejärel on rakendused saadaval Android Auto* / Apple CarPlay menüü kaudu teabe- ja meelelahutusekraanil. 

 

Allolevalt lehelt leiad sõidukid, kus saab Apple CarPlayd kasutada:

www.apple.com/ios/carplay/available-models (Opens in new window)

 

* Kui Sinu Android-seadmel on vanem versioon kui Android 10, pead kõigepealt paigaldama Android Auto rakenduse.  Juhtmevaba Android Autot toetatakse alates versioonist Android 11.

Funktsiooni „Minu sihtkohad“ abil saad oma sõiduks ette valmistuda, otsides suunajuhiseid oma mobiilseadmes ja saates need seejärel oma autosse. Arvesta, et selleks on vaja autosiseste navigatsioonifunktsioonidega autot ja MyToyota kontot koos Sinu kontoga registreeritud autoga. 

 

Teenus „Minu sihtkohad“ on vaikimisi saadaval autosisese navigatsiooniseadmega varustatud sõidukitel, kuid kasutaja peab selle funktsiooni kasutamiseks aktiveerima nutiteenused. 

Saad teekonna kavandamiseks kasutada MyToyota rakenduses funktsiooni „Minu sihtkohad“. Arvesta, et selle funktsiooni lubamiseks pead esmalt siduma oma auto oma MyToyota kontoga.  

 

Seejärel mine MyToyota rakenduses avalehele  ja vali „Minu sihtkohad“. Klõpsa nuppu „Kuhu“ ja sisesta sihtaadress.  Seejärel vajuta nuppu „Saada autosse“.

 

Kui oled autos, veendu, et Sul on Wi-Fi ühendus (lihtsaim meetod Bluetoothi sidumiseks Sinu nutitelefoniga). Pärast internetiühenduse loomist autos saad teekonna alla laadida. 

Sinu eelnevalt kavandatud teekond on nüüd saadaval multimeediaseadme jaotises „Lemmikud/lemmiksihtkohad“. 

3-aastane* periood algab hetkest, mil sisestad oma MyToyota kasutajaandmed teabe- ja meelelahutusseadmesse.

 

* Kui Su auto on varustatud MM21-ga, kehtib 4-aastane periood.

30 päeva enne tasuta 3-aastase* perioodi lõppu saad iganädalase teavituse oma auto multimeediasüsteemi ekraanile. 15 päeva enne tasuta kolmeaastase* perioodi lõppu saad sama teate iga päev. Kui kolmeaastane* periood on läbi, kuvatakse teade iga kord, kui proovid rakendust kasutada.

 

* Kui Su auto on varustatud MM21-ga, kehtib 4-aastane periood.

Valitud mudelitel saadaolevat kaugjuhitavat kliimaseadet saab kaugjuhtimise teel aktiveerida MyToyota rakenduse kaudu, et aidata sõiduki salongi jahutada/soojendada mugava tasemeni. 

Kaugjuhtimise kaardi kaudu saad käivitada kaugjuhitava kliimaseadme 10 minutiks. Kui kaugjuhitav kliimaseade on aktiveeritud, kuvatakse MyToyota rakenduses, kui palju aega on toimingu lõpuni jäänud. Kaugjuhitavat kliimaseadet saab uuesti käivitada 2 korda (2 x 10 minutit). 

 

Pea meeles, et osal sõidukitest käivitub kaugjuhitava põhikliimaseadme aktiveerimisel ka auto mootor. Seega lülitatakse sisse kõik viimasel sõidul (enne mootori väljalülitamist) kasutatud abiseaded (nt temperatuuriseadistus, istmesoojendus, raadio jne).  

 

Valitud sõidukitel on kaugjuhitaval kliimaseadmel täiustatumad funktsioonid. Näiteks:

  • kaugjuhitav istmete ventilatsioon, istmesoojendus, roolisoojendus ja klaaside sulatus;
  • kaugjuhitava kliimaseadme ajastamine: otsusta mugavalt enne sõitu, millal auto salong maha jahutada või üles soojendada.

 

Arvesta, et kaugjuhitav põhikliimaseade pole Austrias sisepõlemismootoriga autode ja hübriidide puhul õiguslike piirangute tõttu saadaval. Akutoitega elektriautode ja pistikühendusega elektriautode puhul on kaugjuhitav kliimaseade Austrias saadaval.

 

Akutoitega elektriautodel ja pistikühendusega elektriautodel peab kliimaseadme kasutamiseks olema aku laetustase vähemalt 20–30%.

 

Alla –10 °C välistemperatuuri juures ei toimi kaugjuhitav kliimaseade pistikühendusega elektriautodel.

 

Lisateabe saamiseks funktsioonide kättesaadavuse kohta mudelite kaupa võta ühendust Toyota esindusega või vaata teavet Toyota veebilehelt.

See funktsioon on saadaval teatud mudelitel*. Kui Sul on MyToyota rakendus paigaldatud oma nutitelefoni ja tõuketeavitused lubatud, teavitatakse Sind (5–10 min** pärast teekonna lõppu) järgmisest: 

 

  • aken (aknad) on lahti;
  • uks(ed) on lukustamata;
  • uksed on lahti;
  • pakiruum on lahti;
  • ohutuled on sisse lülitatud;
  • kapott on lahti;
  • katuseluuk on lahti;
  • esituled on sisse lülitatud;
  • hoiatustuled on süttinud;
  • tagaistmele on midagi unustatud.

 

 

* Kõik sõidukid ei ole võimelised neid tõuketeavitusi saatma. Kontrolli esinduses oma sõiduki omadused üle.

** Tõuketeavitus kuvatakse ka rakenduse ekraani allosas vahelehel „Teavitus“ määramata ajaks.

Mine lehele „Teenused“ ja vali „Hübriidisõidu juhendamine“ (hübriidsõidukite puhul), „Elektriauto juhendamine“ (akutoitega elektriautode puhul) või „Sõiduanalüüs“ (muude kui elektriautode puhul). Varasemate sõitude nägemiseks vali vahekaart „Kõik sõidud“ ja klõpsa vastavat sõitu, et näha sellega seotud sõiduanalüüsi. Oma viimase sõidu andmed leiad ka avalehelt.

MyToyota rakendust toetavad: 

  • iOS-seadmed versiooniga 15.0 või uuem;
  • Android-seadmed versiooniga 7.0 või uuem, kuid mitte Huawei kaubamärgilt (Huawei tõi 2021. aasta juunis turule oma operatsioonisüsteemi HarmonyOS).

Rakenduse versiooni leiad jaotise „Konto“ allosast.

Pead oma auto multimeediaseadmesse sisestama  kasutajaandmed. Seejärel tuleb multimeediaseade siduda sõiduki valmistajatehase tähisega (VIN). Järgmisena pead auto internetiga ühendamiseks siduma Bluetoothi. Funktsioon „Minu sihtkohad“ töötab nüüd. 

Akusse salvestatud elekter väheneb loomuliku tühjenemise ja teatud elektriseadmete tühjenemise tõttu järk-järgult ka siis, kui sõidukit ei kasutata.

Kui sõiduk jäetakse pikaks ajaks seisma, võib aku tühjeneda ja mootor ei pruugi käivituda. (Aku laeb sõidu ajal automaatselt.)

Hübriidsõidukite puhul soovitame Sul korra nädalas vähemalt 20 minutiks lülitada auto „sisse lülitatud” olekusse. Seejuures veendu, et jätad auto alati parkimisrežiimi „P” ja ära kasuta neutraalset režiimi „N”, kuna see ei lae hübriidakut. 

 

Tavasõidukite puhul soovitame lasta mootoril töötada vähemalt kord nädalas 20–30 minutit.

Kui Sinu sõidukil ei ole võtmeta sisenemissüsteemi, saad auto lukust lahti ja lukustada käsitsi (protseduuri juhendi leiad auto kasutusjuhendist). 

 

Kui Sinu sõidukil on võtmeta sisenemissüsteem, järgi selle avamiseks ja lukustamiseks auto kasutusjuhendis toodud alternatiivset protseduuri.

Kui Sul on olemas käivituskaablid ja teine sõiduk, saad auto käivitada, järgides omaniku käsiraamatus toodud juhiseid.

Ava oma multimeediaseadme menüü ja vali „Seaded". Seejärel vali „Bluetoothi ühendus“ ja järgi võrguühenduse loomiseks vastavaid juhiseid. Pärast seda pead oma nutitelefonis lubama Bluetoothi sidumise. 

Apple CarPlay või Android Auto saab aktiveerida mobiilseadme ühendamisel auto USB-porti. Klõpsa sõiduki multimeediaseadme ekraanil nuppu „Menüü“ ja seejärel „CarPlay“ või „Android Auto".

 

Kui Sinu Android-seadmel on vanem versioon kui Android 10, pead kõigepealt paigaldama Android Auto rakenduse.

Juhtmevaba Android Autot toetatakse alates versioonist Android 11. 

Üle õhu kaardiuuendused on võimalikud mõningatel multimeediaseadmetel. Kui sõiduk üle õhu kaardiuuendusi (läbi sõiduki multimeediaseadme) ei toeta, võta palun tarkvara ja kaartide uuendamiseks ühendust oma Toyota esindusega.

Need on Toyota Smart Connectiga – meie uusima ja kõige täiustatuma multimeedia- ja ühenduvussüsteemiga – varustatud sõidukid. See seade toetab lisaühenduvusfunktsioone, mis lisavad mugavust ja juhitavust (nt uste lukustamine ja lukust avamine, ohutulede sisselülitamine, kliimaseadme kaugjuhtimine jne).

Nutiteenused koosnevad MyToyota  rakendusest ja multimeediast. Mõlemad sisaldavad mitmesuguseid funktsioone, mis aitavad turvaliselt ja õigel ajal sihtkohta jõuda.

 

MyToyota rakendus võimaldab Sul autoga kõikjal suhelda. Sõltuvalt sellest, milline Smart Connectiga sõiduk Sul on, saad kasutada üht või mitut järgmistest funktsioonidest: parkimiskoha otsimine teel või teest eemal, tanklate otsimine, navigeerimine koos reaalajas teabega teel olevate sündmuste kohta või häälkäskluste andmine oma sõidukisse.

MyToyota rakenduse nutiteenused on aktiivsed 4 aastat. Toyota katab nutiteenuste pakkumiseks kasutatavate andmete maksumuse 4 aastaks. MyToyota rakendus toimib isegi siis, kui nutiteenused pole enam aktiivsed.

Sa saad kasutada MyToyota rakendust lihtsalt auto multimeediaseadmes loodud QR-koodi skannimiseks, teine võimalus on sisestada see rakenduses käsitsi.

See pole võimalik, kui Su sõiduk on varustatud salongiekraaniga, mis ei ühildu Toyota Smart Connectiga.

Toyota Smart Connecti suure lahutusvõimega 9-tollise puuteekraani kasutamine on intuitiivsem ning ühendatud navigatsioonisüsteemiga on sõidud sujuvamad tänu reaalajas liiklusuuendustele ja kiiruskaamera hoiatustele. Ja tänu nutitelefoni juhtmeta ühendamisele pole oma telefoni ühendamine ja oma lemmikmuusikapalade nautimine kunagi olnud lihtsam.

 

Toyota Smart Connect toetab lisaühenduvusfunktsioone, mis pakuvad rohkem mugavust ja juhtimisvõimalusi (nt uste lukustamine/avamine, ohutulede sisselülitamine, kliimaseadme kaugjuhtimine jne).

Rahakott

Rakenduses olev rahakott võimaldab salvestada mitu makseviisi Toyota toodete ja teenuste ostmiseks ning tellimuste eest maksmiseks.

Sinu makseviisid salvestatakse turvaliselt PCI (maksekaardiala turbestandard) nõuetele vastavates andmekeskustes, mida pakuvad meie partnerid. Neid makseviise kasutatakse üksnes selleks, et tasuda Sinu valitud toodete ja tellimuste eest.

Praegu toetatakse üksnes Visa ja Mastercardi krediitkaarte ning internetimakse võimalusega deebetkaarte. Tulevikus võivad lisanduda muud makseviisid.

Jah, saad lisada mitu makseviisi, kuid eesseisvateks makseteks kasutatakse ainult peamist makseviisi.

Jah, makseviise saab igal ajal eemaldada, aga on üks erand. Kui Sul on aktiivne tasuline tellimus, peab olema registreeritud vähemalt üks makseviis. Kui soovid kõik makseviisid eemaldada, pead esmalt tellimuse tühistama.

Pärast kaardi lisamist ei saa sellega seotud andmeid muuta. Kui Sul on vaja teha muudatusi, näiteks muuta aegumiskuupäeva, pead lisama uue, õigete andmetega kaardi ja seejärel eemaldama vale teabega kaardi.

Makseviisid salvestatakse meie PCI (maksekaardiala turbestandard) nõuetele vastava makseteenuste pakkuja juures.

Jah, saad peamist/vaikimisi makseviisi igal ajal muuta.

See on ühekordne turvaline valideerimine, mis tuleb uue kaardi lisamisel teha.

Makseviisi lisamine võib nurjuda mitmel põhjusel, näiteks blokeeritud kaardi või 3DS-i turvanõuete mittetäitmise tõttu. Kui tõrge kordub mitmel katsel, pöördu Toyota kohalikku klienditeenindusse.

Sel juhul tuleb kindlasti võtta ühendust panga või kaardi väljastajaga. Toyota rakenduses makseprobleemide vältimiseks lisa esimesel võimalusel uus kaart või vali muu peamine makseviis.

Et makse ei jääks tegemata, lisa rahakotti uus peamine maksekaart või määra peamiseks kaardiks mõni muu kaart. Soovitame aegunud kaardi kustutada.

Vaikimisi kasutatakse alati peamist kaarti. Näiteks võetakse kõik tellimuste maksed peamiselt kaardilt. Teised kaardid saad rahakotti salvestada, kuid neid ei kasutata, v.a juhul, kui muudad need peamiseks kaardiks.

Makseviisi kuva näed ainult siis, kui Sinu konto või auto puhul saab rakenduse kaudu maksta. Maksete tegemise võimalikkus oleneb rakenduse versioonist, automudelist ja Sinu asukohast.

Tellimisprotsess

Pakume klientidele mitmesuguseid tellimuspõhiseid teenuseid nii sõidukis kui ka rakenduses. Osa nendest teenustest kuulub standardtellimuse paketti. Kasutades teatud digiteenuseid, näiteks pilvepõhine navigatsioonisüsteem, kaugjuhitav kliimaseade ja uste lukustamine / lukust avamine, on vaja pärast prooviperioodi lõppu liituda tasulise tellimusega. Toyota pakub mitmesuguseid tellimusi ja pakette, mille hulgast leiad oma vajaduste jaoks sobivaima.

Kui Sinu digiteenuste prooviperioodid lõpevad, saad neid edasi kasutada mõne meie tellimusega. Saad valida endale sobivaima tellimuse, makstes kas kord kuus, kord aastas või iga nelja aasta järel.

Jah, mõne tellimuse eest tuleb maksta.

 

Nii mõnegi Toyota funktsiooni ja teenuse kasutamiseks on vaja, et rahakotti oleks lisatud kehtiv makseviis, ja saad valida paketi, mis sobib Sinu vajadustega kõige paremini. Lisaks pakutakse teatud tellimusi pärast sõiduki ostmist piiratud aja jooksul tasuta, kuid pärast prooviperioodi lõppu muutuvad need tasuliseks.

Saad maksta makseviisidega, mis on Sinu rahakotti lisatud. Praegu aktsepteeritakse ainult Visa ja Mastercardi krediitkaarte ning ning internetimakse võimalusega deebetkaarte.

Vaata oma tellimuste tasuta prooviperioodi kestust. Tasuliste teenuste eest saab maksta kord kuus, kord aastas või koguni üks kord iga nelja aasta järel.

Makse suurus oleneb soovitavast teenusest või funktsioonist ning sellest, kas valid maksmise kord kuus, kord aastas või üks kord iga nelja aasta järel. Vaata tellimustega tutvudes kõiki maksevõimalusi.

 

Hind võib erineda ka riigiti.

Kui tellid tasulise teenuse, saad ühe kuu pikkuse tasuta prooviperioodi, eeldusel, et sisestad makseviisi. Seda pakkumist saab iga tellimispaketiga kasutada ainult üks kord. Kui kasutad prooviperioodi ära ja seejärel tühistad tellimuse, pead järgmisel korral liitudes maksma esimesest päevast.

Tellimus jääb aktiivseks kuni prooviperioodi lõpuni ja tühistatakse seejärel automaatselt. Sa ei pea maksma.

Ühe kuu pikkust prooviperioodi saab kasutada ainult üks kord. Kui oled prooviperioodi juba kasutanud, ei saa Sa seda uuesti kasutada. Kui Sa pole varem prooviperioodi kasutanud, aga prooviperioodi võimalust ei kuvata, pöördu abi saamiseks kohalikku klienditeenindusse.

14-päevane taganemisõigus kehtib ja seda arvestatakse alates tellimuse aktiveerimise päevast. Kui Sul on õigus kasutada prooviperioodi, ei pea Sa mitte millegi pärast muretsema, sest Sul on tühistamiseks aega terve kuu, ilma et peaksid maksma.

 

Pärast prooviperioodi lõppu ja esimese makse tegemist 14-päevane taganemisõigus enam ei kehti ja tagasimakse pole võimalik.

 

Kui Sul ei ole võimalik kasutada prooviperioodi ja teed esimese makse, on Sul õigus tellimus 14 päeva jooksul tühistada ning saada kogu raha tagasi. Sinu 14-päevane taganemisõigus kehtib ainult üks kord.

Kui Sul on õigus kasutada prooviperioodi, toimub esimene makse täpselt üks kuu pärast aktiveerimiskuupäeva.

 

Igakuise maksmise korral võetakse raha maha igal kuul samal kuupäeval. Näiteks kui aktiveerimiskuupäev on 10. jaanuar, toimub esimene makse 10. veebruaril, järgmine 10. märtsil jne.

 

Kord aastas maksmise korral võetakse raha maha igal aastal samal kuupäeval. Näiteks kui aktiveerimiskuupäev on 10. jaanuar 2024, toimub esimene makse 10. veebruaril 2024, järgmine 10. veebruaril 2025 jne.

 

Üks kord iga nelja aasta järel toimuva maksmise korral võetakse raha maha iga nelja aasta järel samal kuupäeval. Näiteks kui aktiveerimiskuupäev on 10. jaanuar 2024, toimub esimene makse 10. veebruaril 2024 ja järgmine 10. veebruaril 2028.

 

Kui soovid, siis saadame Sulle kord aastas ja kord iga nelja aasta järel tehtavate maksete korral enne makset teavituse.

Arveaadressi on vaja arve jaoks, mis saadetakse pärast iga makset või tagasimakset. Uue kaardi lisamisel tuleb esitada sellega seotud arveaadress. Seda aadressi kasutatakse turvalisuse tagamiseks (3DS-valideerimine).

Jah, tellimusi saab igal ajal tühistada.

Tagasimakse kord oleneb olukorrast. Tagasimaksete kohta saad rohkem teavet tagasimaksete jaotisest.

Ei, vaikimisi on alati seadistatud automaatne pikendamine.

Kahjuks kehtib tellimus ainult selles sõidukis, mille oled tellimuses registreerinud.

Tellimuse saab aktiveerida korraga ühes sõidukis. Pärast digiteenuste keskuses teenuse aktiveerimist kehtib see jaotises „Minu garaaž“ parajasti valitud sõidukile.

Ei, peakasutajaid ja seega teenuste tellijaid sõiduki kohta saab olla ainult üks. Tellimusi ei saa teistega jagada.

Eelmine omanik peab sõiduki oma kontolt eemaldama, et uus omanik saaks sõidukile teenuseid tellida. Kui see pole võimalik, võib uus omanik ühendust võtta esindusega, kes aitab eelmise omaniku tellimused tühistada.

Palun võta ühendust kohaliku klienditeeninduskeskusega.

MyToyota rakenduses digiteenuste tellimiseks toimi järgmiselt.

  1. Mine digiteenuste keskusesse ja vali huvipakkuv teenus.
  2. Vali tellimuse tüüp: maksmine kord kuus, kord aastas või kord iga nelja aasta järel.
  3. Vormista ost ning sisesta oma arveaadress ja makseinfo. Sinu rahakotis peab olema määratud arveaadress ja kehtiv makseviis.
  4. Vaata oma ostu kokkuvõte üle ja aktiveeri teenus, kui kõik on tehtud.
  5. Kui Sul on õigus kasutada prooviperioodi, ei võeta Sinult kohe raha, vaid saad vaadata oma esimese makse tähtpäeva. Kui oled prooviperioodi juba kasutanud, võetakse Sinult raha kohe ja Sinu e-posti aadressile saadetakse arve.

Selleks tuleb olemasolev tüüp esmalt tühistada. Pärast praeguse tellimuse lõpetamist saad valida muu tellimusetüübi.

Makseviisi muutmiseks lisa rahakotti uus krediitkaart või internetimakse võimalusega deebetkaart ja määra see peamiseks kaardiks. Nii võetakse Su tellimuste eest raha uuelt kaardilt.

Jah, makseviisi saab kasutada mitme tellimuse eest maksmiseks mitmes autos.

See, kas sõidukis saab kasutada teenuseid tasuta, oleneb mitmest tegurist, nagu automudel, multimeediaseade, konto, riik ja ostukuupäev.

Sulle saadetakse mõni päev enne tellimuse lõppu e-postile meeldetuletus, milles palutakse tellimuse pikendamiseks makseandmed üle vaadata. Kui soovid tellimuse lõpetada, pead seda tegema enne tellimuse lõppkuupäeva.

Tellimuse lõpetamiseks mine MyToyota rakenduses digiteenuste keskusesse ja vali teenus, mida soovid lõpetada. Kui rakenduses ilmneb probleeme, võib klient meiega abi saamiseks igal ajal ühendust võtta.

Tellimusi saab vaadata MyToyota rakenduse digiteenuste keskusest.

Maksed ja arved

Ei, tellimuste maksed tuleb autoriseerida üks kord ostu vormistamise hetkel. Maksed toimuvad pärast seda automaatselt.

Arved leiad oma e-postkastist. Kui Sa ei leia neid enam, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusesse ja küsi uued eksemplarid.

Kui Sul arveid enam alles pole, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusesse ja küsi uued eksemplarid. Arved leiad ka oma e-postkastist.

Kui makset ei saa teha, teavitame Sind kohe ja proovime järgmisel päeval uuesti. Kui makset ei saa ka siis teha, teeme päev hiljem veel ühe viimase katse. Kui need katsed nurjuvad, tühistatakse Su tellimus automaatselt ja Sa saad tühistamise kohta teavituse.

MyToyota rakendus teavitab Sind praeguse kaardi aegumisest. Uus kaart tuleb lisada enne peamise kaardi aegumist, sest muidu võib maksmisel tekkida tõrkeid.

Krediitkaardiarve maksmine on Sinu ja kaardi väljastaja vaheline kokkulepe. Kui makse on autoriseeritud, jääb Sinu tellimus jõusse.

Vaata üle oma tellimuse hind ja summa. Kui märkad ebakõlasid, pöördu Toyota kohalikku klienditeenindusse.

Maksed toimuvad alati maksepäeval. Kui märkad, et raha pole maha võetud, kontrolli kõigepealt, ega kaardiga probleeme esine. Lisaks kontrolli, ega Sa ole saanud meilt e-kirju või teavitusi makse nurjumise kohta. Kui Sinu poolel on kõik korras ja meilt ei ole teavitusi tulnud, võib tegu olla meie süsteemi viivitusega – sel juhul proovime varsti uuesti. Kui makset aga ei toimugi, pöördu abi saamiseks kohaliku klienditeeninduse poole.

Palun võta ühendust kohaliku klienditoega.

Jah, kui Sulle makstakse raha tagasi, saad vastavate andmetega arve.

Jah, arve saadetakse pärast iga tehingut e-posti aadressile, mis on seotud Sinu MyToyota kontoga.

See oleneb Sinu liitumisvõimalustest. Lisateavet leiad tellimuse KKK-st.

Tagasimaksed

Liitumise ja tagasimaksete juures tuleb arvestada alljärgnevaga.

 

  • Igakuise maksega tellimuse tühistamise korral tagasimakset ei tehta. Tellimust ei pikendata automaatselt pärast selle perioodi lõppu.
  • Kord aastas ja kord nelja aasta järel tehtavate maksete korral on Sul õigus proportsionaalsele tagasimaksele, mida arvestatakse kuu kaupa.
  • Olenemata tellimuse tüübist saad kogu raha tagasi, kui tühistad 14 päeva jooksul pärast tellimist (ja Sul ei ole prooviperioodi).
  • 14-päevast taganemisperioodi saab kasutada ainult üks kord. Lisateavet leiad meie kasutustingimustest.

Saad proportsionaalse tagasimakse.

 

  • Näide aastamakse kohta:

Prooviperiood algas 10. jaanuaril, esimese makse tähtaeg on 10. veebruar ja tellimus tühistati 30. mail. Seega oled teenust kasutanud kauem kui 3 kuud, mistõttu loeme kasutusajaks 4 kuud. Seetõttu makstakse Sulle tagasi järelejäänud 8 kuu tasu.

 

  • Näide iga 4 aasta järel tehtava makse kohta:

Prooviperiood algas 10. jaanuaril 2024, esimese makse tähtaeg on 10. veebruar 2024 ja tellimus tühistati 30. mail 2025.  Seega oled teenust kasutanud kauem kui 15 kuud, mistõttu loeme kasutusajaks 16 kuud. Seetõttu makstakse Sulle tagasi järelejäänud 32 kuu tasu.

Ei. Euroopa õigusaktide (rahapesu tõkestamise õigusaktid) järgi saab raha tagastada ainult samale kaardile, millelt tehti algne makse. Teeme tagasimakse alati algsele kaardile. Juhul kui kaart on blokeeritud, aegunud või välja vahetatud, saab kaardi väljastaja tagastada raha uuele kaardile või otse Sinu pangakontole. Toyota selles protsessis ei osale. Erandjuhtudel, kui tagasimakse nurjub, teavitab kaardi väljastanud pank meid ja Toyota võtab Sinuga ühendust, et küsida tagasimakse tegemiseks rohkem teavet.

Tagasimakse kajastumiseks krediitkaardi väljavõttel või pangakontol võib kuluda kuni nädal. Kui tagasimakse selle aja jooksul ei laeku, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusse.

Vaata üle kasutustingimused. Kui oled veendunud, et tegemist on veaga, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusse.

Saad tagasimaksete kohta arve.

Jah. Sulle makstakse tagasi kogu raha.

 

14-päevane taganemisperiood algab tellimuse aktiveerimise kuupäevast, mitte esimesest maksest. 
 

See kehtib ainult siis, kui Sul ei ole õigust 1 kuu pikkusele prooviperioodile ja pead maksma alates esimesest päevast. Arvesta, et 14-päevast taganemisõigust saab kasutada ainult üks kord.

Kui Sul on õigus tagasimaksele, arvutame summa lähtuvalt Sinu kasutusest automaatselt ning saadame arve koos tagasimakse summa ja selle maksmise ajaga.

Pärast tellimuse tühistamist algatame kohe tagasimakseprotsessi. Kaardi väljastaja või panga töötlemisaja tõttu võib aga tagasimakse krediitkaardile või kontole laekumiseks kuluda mõni päev. Kui tagasimakse umbes nädalaga ei laeku, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusse.

Ei, meie tagasimaksepõhimõtetes, mida saad lugeda kasutustingimustest, öeldakse, et saad tagasi kogu tagasimaksmisele kuuluva summa (sh tasud/maksud).

Turvalisus ja andmekaitse

Kui lisad MyToyota rakendusse uue makseviisi, edastatakse teave otse meie partnerile, kes vastab maksekaardiala turbestandardi (PCI DSS) nõuetele. Partner vastutab Sinu andmete turvalise säilitamise eest. Pärast salvestamist saad vaadata ainult oma makseviisi teatud andmeid, näiteks nelja viimast numbrit. Toyota süsteemid ja töötajad/agendid ei pääse juurde kõigile makseviisi andmetele ega saa neid vaadata.

Jah, kõiki Sinu isikuandmeid säilitatakse ja käideldakse kooskõlas kohaldatavate andmekaitseõigusaktidega.

Meie andmebaasid on krüptitud ja turvalised ning kõigil meie süsteemidel on juurdepääsukontrolli mehhanismid, mis kaitsevad Sinu andmeid. Lisaks on krüptitud meie süsteemidevaheline andmeedastus, mis lisab veel ühe turbekihi. 

 

Töötleme maksega seotud andmeid kooskõlas maksekaardiala turbestandardiga, mis sisaldab juhendeid kaardiomaniku andmete kaitsmiseks. 

 

Isikuandmete puhul järgime Sinu isikuandmete kaitsmiseks ja privaatsuse säilitamiseks Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmääruse (GDPR) turbepõhimõtteid.

Jah. Toyota järgib finantsandmete käitlemisel PCI (maksekaardiala turbestandard) rangeid nõudeid.

Makseandmed salvestatakse turvaliselt meie PCI (maksekaardiala turbestandard) nõuetele vastava partneri Pay-D GmbH juures. Tehingute töötlemiseks kasutatakse volitatud andmetöötlejaid. Teistel partneritel ega juriidilistel isikutel ei ole juurdepääsu Sinu finantsandmetele. Lisateavet vaata meie andmekaitsepõhimõtetest.

Teavitused

Aastase ja nelja-aastase tellimuse korral saad enne automaatset pikendamist e-posti teel teavituse.

Mõnda teavitust saab kohandada, teised on kohustuslikud (nt makse nurjumise kohta). Tõuketeateid saab igal ajal keelata telefoni seadetes.

Jah, makse nurjumise korral saad teavitusi rakenduses ja e-posti teel.

Ei. Praegu pole võimalik teavitustest keelduda. Tulevikus võib see funktsioon lisanduda.

Kõiki kanaleid olenevalt teavituse liigist ja tähtsusest.

Ühildumine ja seadmed

Seadme nõuded on samad mis rakenduse puhul.

Praegu ei saa tellimust ühelt sõidukilt teisele kanda. Esmalt pead eemaldama autost aktiivse tellimuse, seejärel katkevad kõik sellega seotud tellimused. Pärast eemaldamist saab lisada uue sõiduki ja aktiveerida selles uue tellimuse.

Lihtsalt logi uues telefonis oma Toyota kontole sisse. Saad oma kehtivaid tellimusi tavapärasel viisil vaadata ja hallata.

Kui otsustad oma tasulise tellimuse tühistada, määratakse teenuse inaktiveerimise kuupäev, mis oleneb tellimuse paketist. Olenevalt tellimuse paketist ja tühistamise ajast võib Sul olla õigus tagasimaksele. Lisateavet leiad kasutustingimustest.

Kõik tellimused, sh tasulised tellimused, tühistatakse, kui sõiduk rakendusest eemaldatakse.

Tõrkeotsing

Jah. Vaata esindusest saadud teavet. Seal peaksid olema kirjas kohaliku klienditeeninduskeskuse sidekanalid.

Sellel võib olla eri põhjusi. Soovitame kõigepealt kontrollida, kas Su praegune kaart kehtib ja kas sellel on piisavalt raha. Kui probleem ei kao, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusse.

Teenusega seotud probleemidel võib olla eri põhjusi. Võimalik, et tellimuse aktiveerimisel on tekkinud viivitus või on teenus, mida soovid kasutada, ajutiselt kättesaamatu või hoolduse tõttu peatatud. Probleemide tekkimisel soovitame pöörduda kohalikku klienditeeninduskeskusse.

Kaugteenuste mittetöötamisel võivad olla mitmesugused põhjused. Siin on loetletud kõige sagedasemad:

 

  • Sinu sõiduk ei pruugi mõningaid või kõiki kaugteenuseid toetada. Selle teadasaamiseks võta ühendust oma esindusega.
  • Sul ei pruugi olla kaugteenused tellitud.
  • Kui Sa pole oma autot rohkem kui 9 päeva kasutanud, on võimalik, et aku kaitsmiseks on Su auto läinud puhkeolekusse.
  • Mine oma auto juurde ja käivita mootor.
  • Veendu, et kõik eeltingimused on täidetud: kõik uksed on kinni, kapott on kinni, nutivõti pole autos.
  • Sul on pistikhübriidauto või akutoitega elektriauto ning kaugjuhitav kliimaseade ei käivitu? Sinu elektriauto aku laetustase võib olla alla 30% või 20% (olenevalt mudelist). Sel juhul lae oma akut.
  • Sul on pistikhübriidauto ja kaugjuhitav kliimaseade ei käivitu? Kui välistemperatuur on alla –10 °C , siis kaugjuhitav kliimaseade ei tööta.

Praeguse teenuse kasutamist jätkates saad seda kasutada sama kaua, kui oleksid saanud seda teha vanas rakenduses. Näiteks kui vanas rakenduses oli teenus aktiivne üks aasta ja Sa saad seda veel viis aastat kasutada, siis saad teenust ka uues rakenduses veel viis aastat kasutada.

Digiteenused ja navigeerimisteenused on pärast esmast aktiveerimist saadaval kuus aastat.

Teenuste aktiveerimiseks toimi järgmiselt. 

  1. Tee autoga mõni 20 minuti pikkune sõit. 
  2. Lülita sõiduki multimeediaekraanil välja privaatsusrežiim. 
  3. Sõiduk peab asuma hea mobiilileviga kohas. 

 

Mõnikord võib aktiveerimine võtta kuni 24 tundi.

Ei, Sa saad kasutada olemasolevat kasutajanime ja salasõna, mida kasutati eelmisse rakendusse sisselogimiseks.

Jah, sõiduajalugu on sama konto puhul nähtav pärast digiteenuste aktiveerimist.

Jah, hooldusajalugu on sama konto puhul nähtav pärast digiteenuste aktiveerimist. 

Võta ühendust Toyota esindusega või vaata teavet Toyota veebilehelt.

Digiteenuste kasutamiseks registreeri konto, lisa oma auto rakendusse, vali teenused, mida soovid aktiveerida, ja nõustu kasutustingimustega.

Meil on uue MyToyota rakenduse kasutuselevõtmine pooleli, järk-järgult on see saadaval kõigi mudelite jaoks. Sind teavitatakse, kui uus MyToyota rakendus on Sinu sõiduki jaoks saadaval.

Meil on uue MyToyota rakenduse kasutuselevõtmine pooleli, järk-järgult on see saadaval kõigi mudelite jaoks. Sind teavitatakse, kui uus MyToyota rakendus on Sinu sõiduki jaoks saadaval. Kui said teate, ent ei saanud oma autot uue rakenduse kontole lisada, võta ühendust esindusega või teavita meid rakenduse klienditoe kaudu.

Jah, nüüd saad oma tellitud sõidukite jälgimiseks kasutada MyToyota rakendust.

Pärast sõiduki kontole lisamist ei saa selle sõiduki puhul enam kasutada MyToyota rakenduse vana versiooni. Ent kui Sul on rohkem kui üks Toyota sõiduk, saab vana rakendust kasutada nende sõidukite puhul, mida ei ole veel rakenduse uude versiooni üle viidud.

Meil on uue MyToyota rakenduse kasutuselevõtmine pooleli, järk-järgult on see saadaval kõigi mudelite jaoks. Kui said ühe või kõigi oma autode ülemineku kohta teate, saad need lisada uude rakendusse. Vastasel juhul peaksid jätkama olemasoleva rakenduse kasutamist selle auto puhul, mida Sa ei ole uude rakendusse üle viinud.

Mingil hetkel lakkab vana Toyota rakendus töötamast. Digiteenuste kasutamise jätkamiseks soovitame Sul üle minna uuele MyToyota rakendusele. Teenuse katkemise vältimiseks tee seda endale sobival ajal.

 

Uuele MyToyota rakendusele üleminek on kiire ja lihtne. Siit leiad kõik suurepärased teenused, millega oled harjunud, ja tulevikus veelgi rohkem. 

Uue MyToyota rakenduse kasutustingimusi on veidi uuendatud, mistõttu palutakse Sul nendega uuesti nõustuda. Sinu tellimuse kestus on seotud garantiiperioodiga ja kõnealune üleminekuprotsess seda ei mõjuta.

Meil on uue MyToyota rakenduse kasutuselevõtmine pooleli, järk-järgult on see saadaval kõikide klientide jaoks riikide ja mudelite kaupa. Kui Sa pole veel teadet saanud, aga soovid juba uuele MyToyota rakendusele üle minna, saad selle rakenduste poe kaudu alla laadida ja alustada oma uue rakenduse kasutamist.

Uut MyToyota rakendust ei ole hetkel võimalik Proace täiselektriliste mudelitega siduda. MyToyota rakendust alles täiustatakse, et tagada ühilduvus kõigi meie mudelitega. Anname kohe teada, kui uus MyToyota rakendus Sinu sõidukiga ühildub.