Toyota GR Supra

Spetsifikatsioonid

Keskendu tundele

Uue Toyota GR Supra väljatöötamise ajendiks ei olnud üksnes jõudlusnäitajad ega ajalehe veergudele jõudvad ringiajad, vaid kindel keskendumine rooli taga tekkivale tundele. Meeliülendav segu võimsusest, tasakaalust ja nobedusest pakub autofännidele ülimat sõidunaudingut.

/

Juhitavus

Uus Toyota GR Supra on sportauto selle kõige puhtamal kujul. Tänu lühikesele teljevahele ja laiale rööpmele, kergele kaalule ja madalale raskuskeskmele ning ülijäigale kerele ootab autofänne ees meelilülendav segu võimsusest, nobedusest ja täpsest juhitavusest. Sellise tunde tekitamiseks tuleb kompromissid unustada.
Lisateave

Mänguks valmis

Uues Toyota GR Supras on oma osa ka adaptiivvedrustusel (AVS). Topeltliigendiga MacPherson-esivedrustus ja viiehoovaline tagavedrustus pakuvad kõrgel tasemel mugavust, kui soovite lõõgastuda ja erakordselt head juhitavust, kui tahate mängida.

50 : 50. Kompromissideta

Uue Toyota GR Supra esipaigutusega mootor ja tagasillavedu tagavad täiusliku kaalujaotuse suhtega 50 : 50. Tänu alumiiniumist ja terasest komposiitraamile, mis tagab uskumatu jäikuse ja kerguse, saavad juhid nautida kindlustunnet suurendavat stabiilsust, näiliselt piiramatut haarduvust ja neutraalset juhitavust.

Jäigem ja täpsem

Uue Toyota GR Supra suur kerejäikus võimaldas sillageomeetria ja amortide täpsemaid ja detailsemaid seadistusi. Esivedrustuse poolraam ja juhthoova kinnituspunktid on äärmiselt jäigad, et parandada täpsust kurvides. Tänu alumiiniumi kasutamisele juhthoobade ja liigendlaagrite juures on auto vedrustamata mass väiksem, parandades nobedust ja tõhusust.

Kuldne suhe

Parim tasakaal nobeduse ja stabiilsuse vahel saavutatakse, kui teljevahe ja rööpme suhe on vahemikus 1,5 - 1,6. Maailmatasemel mootorispordi tehnikale ja disainile toetudes on uus Toyota GR Supra saavutanud ideaalse nn kuldse suhte 1,55, mis tagab piiri peal sõites erakordse nobeduse ja tasakaalu.

Sooritusvõime

End nii maanteel kui ka võidusõidurajal koduselt tundva uue Toyota GR Supra 3,0-liitrisel kuuesilindrilisel reasmootoril on olemas kõik vajalik meelte stimuleerimiseks. See masin pakub oma kaksikspiraaliga turbolaaduriga, ülitäpse otsepritsesüsteemiga ja muudetava klapiajastusega võimsust 340 DIN hj võimsust ning pöördemomenti 500 Nm. Selle tulemusena sööstab Toyota GR Supra 100 km/h-ni vaid 4,3 sekundiga ning tippkiiruseks on 250 km/h.
Lisateave

Juhtimisrežiimid

Kaks juhtimisrežiimi lubavad teil uut Toyota GR Suprat oma tujuga kohandada. Lülitage režiimilt Normal režiimile Sport ja vaid hetkega on mootori hääl ja tundlikkus, käiguvahetusskeem, vedrustus, rooli töö ja aktiivdiferentsiaal soorituseks valmis. Kui soovite sõiduki üle veelgi suuremat kontrolli, valige spetsiaalne võidusõiduraja režiim, mis piirab sõiduki stabiilsussüsteemi sekkumist.

Aktiivdiferentsiaal

Uue Toyota GR Supra aktiivdiferentsiaal parandab oluliselt stabiilsust ja tõhusust, kui rehvid on viimase piirini viidud. Tulemust on tunda kurvi igas lõigus, stabiilsus pidurdamise ajal ja kurvis on paranenud ning haarduvus on kurvist välja kiirendades maksimaalne.

8-käiguline automaatkäigukast

Uue Toyota GR Supra ülisujuva tööga kuuesilindrilise mootori juurde kuulub roolil asuvate juhtplaatidega kaheksakäiguline automaatkäigukast, mis pakub välkkiiret käiguvahetust ja täpset juhitavust kurvides, kui tingimused seda lubavad.

Esmaklassiline pidurdusjõud

Selleks, et juhid saaksid sõiduki dünaamilist potentsiaali täiel määral ära kasutada, on uue Toyota GR Supra tippklassi piduritel nelja kolviga Brembo pidurisadulad ning 19-tollistele sepistatud velgedele paigaldatud ülihea haarduvusega Michelin Pilot Super Sport rehvid.

Suurepärane kiirendus paigalt võttes

Paigaltvõtmise funktsioon Launch Control tagab võimsa kiirenduse paigalt koos maksimaalse veojõuga, aidates uuel Toyota GR Supral saavutada 4,3-sekundilist nullist sajani kiirendust ja tippkiirust 250 km/h.

/
Disain

Pika kapoti, kompaktse kere ja topeltkumerusega katusega uue Toyota GR Supra silmapaistev disain tekitab põnevust autofännides ja võidab klassikaliste sportautode austajate südamed ning meeled. Disainikontseptsioon Condensed Extreme, mida Toyota tutvustas esmakordselt Californias asuva CALTY stuudio FT-1 ideeauto näol, ühendab võidusõiduauto aerodünaamika moodsa ja võimsa välimusega, mis viitab suurepärasele sooritusvõimele.
Lisateave

Disainikontseptsioon „Condensed Extreme”

Disainikontseptsioon „Condensed Extreme” viitab otseselt uue Toyota GR Supra välimusele. Mõiste „Condensed” võrdub siin suure läbimõõduga rehvide, lühikese teljevahe ja üldpikkusega ning „Extreme” väljendub sõiduki laiuses, salongi kompaktsuses ja laias rataste vahes. Need omadused parandavad nii manööverdatavust kui ka stabiilsust.

GAZOO Racing-stiilis aerodünaamika

Maailmatasemel mootorispordi tehnikale toetuses saavutab uus Toyota GR Supra nii optimaalse õhutakistuse ja tõstejõu kui ka ideaalse kaalu jaotumise esi- ja tagaosa vahel. Silmatorkav topeltkumerusega katus vähendab õhutakistust ilma sõitjate pearuumi ohverdamata ning kaarduv tagaspoileri serv vähendab autole mõjuvat tõstejõudu.

Silmapaistvad detailid

Uue Toyota GR Supra laia rataste vahet ja lühikest teljevahet täiendavad imposantsed 19-tollised sepistatud veljed ja silmatorkavad kuue LEDiga esituled. Kummardusena sportlikele juurtele koosnevad tagumine udutuli ja tagurdustuled tagakaitseraua keskel asetsevatest LED-idest.

Mugavus

Juhile keskendunud kokpitiga, võidusõiduautodest inspiratsiooni saanud istmetega ja tipptehnoloogiaga uus Toyota GR Supra on mitmekülgne auto, mis pakub soovi korral GT-le omast mugavust ja vajadusel sportautolikku juhitavust. 8,8-tolline tsentraalne multimeediasüsteem annab juurdepääsu navigatsioonile, muusikale ja käed vabad helistamisele. Süsteemid Smart Entry ja Push Start ning suur ja laiendatav pagasiruum lihtsustavad igapäevaelu.
Lisateave

/

Võidusõiduautost inspireeritud istmed

Uue Toyota GR Supra võidusõiduautost inspireeritud ja elektriliselt reguleeritavad (sh nimmetugi) istmed pakuvad integreeritud soojendust ja mälufunktsioone. Sport-tasemel Alcantaraga ja Premium- ning A90 seeria tasemetel nahaga kaetud istmed on mugavad ja äärmiselt toetavad igas olukorras, aga eriti võidusõidurajal.

Kohanduvad esituled

Uus Toyota GR Supra annab alati teest suurepärase ülevaate. Kohanduvate esitulede, tagatulede ja päevasõidutulede juures on kasutatud LED-tehnoloogiat ning kõik tahavaatepeeglid on isetumenevad. Vihmaanduritega klaasipuhastid ja tahavaatekaamera pakuvad suurendavad juhi mugavust veelgi.

Ülikvaliteetne teabe- ja meelelahutussüsteem

Nendel hetkedel, kui soovite lõõgastuda, pakub uus Toyota GR Supra Sport-varustustase 10 kõlariga audiosüsteemi koos Bluetooth®-i ja USB ühendustega ning tsentraalset 8,8-tollist ekraani, kust pääseb ligi navigatsioonisüsteemile. Premium-mudelite Sport-taseme varustusse kuulub 12-kõlariga tippklassi JBL helisüsteem ja juhtmeta mobiililaadija.

Ohutus eelkõige

Toyota GR Supra suguse võimsa sportauto jaoks on turvalisus ülioluline. Supra Safety + paketti kuuluvad pimenurga jälgimissüsteem ja sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem, tagant küljelt läheneva sõiduki hoiatussüsteem, otsasõiduohu hoiatus, nutikad parkimisandurid koos automaatpidurdusega ja E-Call funktsioon, mis tõsise avarii korral teavitab hädaabiteenistust automaatselt sõiduki asukohast. Kõikide Toyota GR Supra versioonide standardvarustusse kuulub Stop and Go funktsiooniga kohanduv kiirushoidik.

Juhikoht

Ühekohalise võidusõiduauto paigutusest inspireeritud uue Toyota GR Supra kokpiti disain keskendub juhile. Istmete reguleeritavad küljepolstrid ja põlvepadjad pakuvad tuge rasketes kurvides ning digitaalne näidikuteplokk ja esiklaasinäidik (Premium-varustustasemel) kuvavad sõidukiiruse, teabe- ja meelelahutussüsteemi ning navigatsiooni otse juhi vaatevälja.
Lisateave

Asümmeetriline keskkonsool

Uue Toyota GR Supra asümmeetriline keskkonsool eraldab selgelt kookoni-tüüpi juhikoha ja avatuma kaasreisija poole. Kahetsoonilise automaatkliimaseadme mälufunktsiooniga nupud asuvad keskkonsoolil ning 8,8-tollist multimeediaekraani saab kasutada puuteekraanina või pöördnupu abil.

Active Sound Design

Uus Toyota GR Supra pakub Active Sound Design-tehnoloogiat, mis võimaldab valida vastavalt tujule kahe helitausta vahel. Igapäevaseks sõitmiseks sobiv Normal-režiim pakub pika päeva täiuslikuks lõpetamiseks rahulikku ja väljapeetud heli. Sport-režiim pakub tujutõstvaid kõrgeid helisid ning võidusõidust inspireeritud pauke ja mürtse käigu allavahetamisel.

Sooritusnäitajad

Mootori võimsus 340 DIN hj @ 5,000 - 6500 p/min
Pöördemoment 500 Nm @ 1600 – 4500 p/min
Kiirendus
(0-100km/h)
4,3 sekundit
Tippkiirus
(elektrooniliselt piiratud)
250 km/h
CO2 heide
(kombineeritud, NEDC-tsükkel)
170 g/km
/
Uue Toyota GR Supra 2019 mudelirea tutvustus

Lansseerimisel on saadaval kaks 3-liitrise tippklassi mootoriga varustustaset: Sport ja Premium.

/
Uus Toyota GR Supra Sport
Aktiivdiferentsiaal, adaptiivvedrustus (AVS), 19-tollised sepistatud veljed ja sportpidurid - Toyota GR Supra Sport-varustustase võimaldab juhil oma auto dünaamilist potentsiaali täiel määral ära kasutada.
19" sepistatud veljed
Sportpidurid
Aktiivdiferentsiaal
8,8" ekraaniga helisüsteem (10 kõlariga)
Stop and Go funktsiooniga kohanduv kiirushoidik
Nutikas avamis- ja käivitussüsteem
Mustad Alcantaraga kaetud sportistmed
Navigastioon 
Supra Safety +
Adaptiivvedrustus (AVS)
Elektrliselt reguleeritavad istmed soojendusega ja mäluga
Kohanduvad esituled
 
/
Uus Toyota GR Supra Premium
Musta nahksisuga Sport-tasemel põhinev 12 kõlariga JBL-helisüsteemi, juhi esiklaasinäidiku ning panipaikade ja tulede pakettidega Toyota GR Supra Premium-versioon on juhtidele, kes soovivad tipptasemel sooritusega sobivat ülimat mugavust.
Premium-taseme varustus (lisaks Sport-taseme varustusele):
Musta nahkkattega sportistmed
JBL helisüsteem (12 kõlariga)
Esiklaasinäidik
Juhtmeta mobiiltelefoni laadija
Panipaikade pakett
Tuledepakett
 
Prominence Red punane

Veel teavet TOYOTA GAZOO Racingu kohta

Dakar 2019: võit! Dakar 2019: võit! Nasser Al Attiyah ja Mathieu Baumel toovad Toyota GAZOO Racing SA-le oma Lõuna-Aafrikas ehitatud Toyota Hiluxiga ajaloolise võidu. Avasta Toyota Corolla hübriidi mudeliseeria Avasta Toyota Corolla hübriidi mudeliseeria Corolla hübriidi jaoks algab uus põnev ajastu. Revolutsioonilisel Toyota New Global Architecture’i (TNGA) veermikuarhitektuuri platvormil põhinevad Corolla sedaan, luukpära ja Touring Sports on varustatud uute hübriidajamitega, mis pakuvad võrratuid sõiduelamusi. Uhiuus Toyota RAV4. Uhiuus Toyota RAV4. Sõida ükskõik kus alates linnasüdamest kuni keerukate maastikeni – uhiuus RAV4 on jõulise, kuid elegantse välimuse ning ruumika ja mugava salongiga. Hübriidaku 10aastane garantii Hübriidaku 10aastane garantii Toyota hübriidi üks olulisemaid komponente on kõrgepingeaku. Kõrgepingeaku 10aastane garantii pakub teile meelerahu ja teadmist, et teie Toyota hübriidsüsteem on parimas võimalikus seisukorras.
Küpsiste seaded

Kasutame Toyota Eesti veebisaidil küpsiseid, et pakkuda teile paremat teenust. Kui olete sellega rahul, jätkake veebisaidi kasutamist tavapärasel viisil või vaadake, kuidas küpsiste seadeid muuta siin.

Kinnitage oma eelistused, lisades nõustumise korral märkeruutu linnuke või mittenõustumise korral eemaldades see:

OK