Sündinud WRCst

Uus GR Yaris pole tavaline kuumpära


See on tõupuhas sportauto. Sündinud WRCst. Selle mudeli puhul pole mindud kompromissidele, vaid selle on loonud inimesed, keda ühendab üks kirg – soov võita. TOYOTA GAZOO Racingu rallimeeskonnaga koostöös sündinud mudel põhineb autospordi tippude teadmistel ja tehnoloogial ning saab tänu sellele edukalt hakkama ralli maailmameistrivõistlustel, kuid samal ajal on mõeldud looma tõelist sportauto tunnetust nendel teedel, kus kulged igapäevaselt sina.


Hinnakiri

Ühendatud ralli kaudu

Saatus viis Tommi Mäkineni ja Akio Toyoda 2014. aastal kokku. Neljakordne WRC maailmameister ja Toyota president – kaks meest, keda ühendab ralli – kohtusid legendaarse jääsõidu tegemiseks. Ideaalne ajend Toyota naasmiseks WRC'sse võitudeks loodud sportautoga. Uus GR Yaris.

Youtube video: Tommi ja Morizo
Kõik GR-FOURi jaoks

Uue Yarise südameks on GR-FOUR, Toyota esimene sport-nelikveosüsteem peale kahtekümmet aastat. Arendatud koostöös TOYOTA GAZOO Racingu rallimeeskonnaga ning saanud viimase lihvi WRC rallisõitjate poolt, tagab GR-FOUR enneolematu haardumise ja juhitavuse.

Juhi oma kogemust

GR Yarise nelikveorežiimi regulaatori abil saab esi- ja tagasilla vahelist pöördemomenti viivituseta reguleerida. Kolm režiimi, track (50:50), sport (30:70) ja normal (60:40), võimaldavad kohandada auto juhitavust vastavalt oludele ning valida parim kombinatsioon ringrajale, maanteele või linnasõiduks.

/
Pöördemomendi tasakaal

GR-FOURi kergel 4WD-süsteemil on kiire reageerimisega haakeseadis ja elektrooniline sidur, et tasakaalustada pöördemomenti esi- ja tagatelje vahel. Kurvi sisenedes saadetakse tagaratastele suurem pöördemoment, et tagada parem juhitavus ja kontroll.

/
Loodud ringrajale

Eesmine ja tagumine Torseni piiratud libisemisega diferentsiaal (LSD) on osa GR Yarise Ringrajapaketist. Vasak- ja parempoolse ratta vahelise pöördemomendi juhtimisel suunab LSD ratastele optimaalse jõu, maksimeerides kiirust ja pakkudes sulle suuremat lõbu roolis.

/
Võidusõidule omane reaktsioonivõime


GR Yarise kapoti all peitub mootor, mis on kõike muud kui tavaline. Kompaktne, kerge ja kõrgeid pöördeid pakkuv joovastav 1,6-liitrine turboülelaaduriga mootor on valmis kiirelt reageerima ringrajal ja pakkuma põnevust ka maanteel.

Võimsus 261 DIN hj
Pöördemoment 360 Nm
0-100 km/h 5,2 s
Tippkiirus 230 km/h

Maailmatasemel esineja

Tootes 261 DIN hj ja 360 Nm pöördemomenti, on see maailma võimsaim 3-silindriline mootor. Linnas kompaktne ja hõlpsasti sõidetav, kuid vahetu ja põnev ka väljaspool linna. GR Yaris pakub pulssi kiirendavat jõu ja kaalu suhet 4,9 kg DIN hj kohta.

/
Võistlushimuline

Meie uhiuuel 3-silindrilisel mootoril on motospordi oskusteave ja materjalid, mida ei ole kunagi varem masstootmises nähtud. See sisaldab ainulaadset pead ja plokki, väntvõlli ja kolbe ning kuullaagriga turbot ning kuigi see mootor on sulgkerge, on see uskumatult võimas.

/
Võimsuse taltsutamine

Selle jõu rakendamiseks on uus spetsiaalne platvorm, millel on suure jõudlusega topeltõõtshoovaga vedrustus. Võimsad kaheosalised 356 mm läbimõõduga esikettad koos neljakolviliste pidurisadulatega tagavad vankumatu peatumisvõime. Täpne 6-käiguline manuaalkäigukast haarab sind endasse ja pakub tõelist meelelahutust.

/
Loodud võitjaks

Erinevalt enamikust uutest autodest ei ole GR Yaris loodud lihtsalt päid pöörama, vaid karikaid noppima – ja seda stiilselt. Madal, lai ja dramaatiline – aerodünaamilise disaini juures kasutatakse hulgaliselt kaalu säästvaid materjale, et tagada võitu Soome Rally kiiretel käänakutel ja sinu lemmiktee voolavates kurvides.

Mida kergem, seda parem

Halastamatu soorituse nimel on tavalisest Yarise kerest maha võetud 38 kg. Süsinikkiust polümeerkatuse, raamita uste ja alumiiniumist kapoti, uste ja tagaluugiga kompaktne sportauto premeerib meid paindlikkuse, vahetuse ja täpsusega.

/
Madalam, laiem, sujuvam

Aerodünaamilise jõudluse optimeerimiseks ja jahutuse maksimeerimiseks viis tuuletunneli katseid läbi TOYOTA GAZOO Racingu World Rally Team. GR Yarise omanäoline kupee siluett ja 91 mm madalam katusejoon tagavad õhu sujuva juhtimise auto taha.

/
Loodud vallutama kurve

Meie sportauto laiale lihaselisele hoiakule annavad lõppviimistluse pilkupüüdvad 18-tollised 10 kodaraga valuveljed. Vähendamaks veermiku massi ning suurendamaks haardumist ja nobedust on 18- tollised kerged sepistatud valuveljed koos Michelin Pilot Sports 4s rehvidega osaks valikulisest Ringrajapaketist.

/
Valmistatud Motomachis


Tõeliselt erilise sportauto ehitamiseks, nagu seda on GR Yaris, on maailmas vaid üks sobiv koht – Motomachi Jaapanis. Motomachis on sündinud sellised legendid nagu Lexus LFA ja Supra A80 ning nüüd on sinna üles seatud esimene GR-i tootmisliin, kus hakatakse käsitsi valmistama väga erilist kuumpära.

Kuna oma ala asjatundjad panevad GR Yarise kokku käsitsi, kulub selle valmistamiseks kümme korda rohkem aega kui tavalise masstootmise auto puhul. Tootmisliin on kohandatud erilise auto valmistamise eripärasid silmas pidades. Kasutusel on sellised elemendid nagu kere joonduse kontroll ja lisakeevitused, mis tagavad selle, et iga GR Yaris valmib ülima hoole ja täpsusega. Just nii nagu üht erilist võidusõiduautot tulebki ehitada.


Vaata pärandit

Vaata lisaks

Toyota märgu- ja hoiatustulede selgitused Toyota märgu- ja hoiatustulede selgitused Sinu Toyotal süttib armatuurlaual tuli, aga omaniku käsiraamatut pole käepärast? Vaata, miks see tuli põleb ning mida peab edasi tegema. Kestlikkus – meie keskkonnamissiooni eesmärk Kestlikkus – meie keskkonnamissiooni eesmärk Kestlikkus on Toyota äritegevuse alus. Meie eesmärk on pakkuda tooteid ja teenuseid, mis austavad planeeti ja rikastavad inimeste elu kogukondades, kus me tegutseme. TOYOTA GAZOO Racing 2021. aastal kestvussõidu sarjas FIA WEC TOYOTA GAZOO Racing 2021. aastal kestvussõidu sarjas FIA WEC World Endurance Championship pakub kõike: 1000 hj mootoreid, 330 km/h tippkiiruseid ja tohutu suuri g-jõudusid. TOYOTA GAZOO Racingu jaoks on see ideaalne koht meie järgmise põlvkonna hübriidide arendamiseks. Toyota GR Supra spetsifikatsioonid Toyota GR Supra spetsifikatsioonid Toyota Supra väljatöötamise ajendiks ei olnud üksnes jõudlusnäitajad ega ajalehe veergudele jõudvad ringiajad, vaid kindel keskendumine rooli taga tekkivale tundele. Tutvu Toyota GR Supra spetsifikatsioonide ja tasemetega siin.