Tahad rohkem teada?
Registreeru ja värsked uudised uue GR Yarise kohta jõuavad sinuni esimesena.
Liitu uudiskirjaga
GR Yarise nelikveorežiimi regulaatori abil saab esi- ja tagasilla vahelist pöördemomenti viivituseta reguleerida. Kolm režiimi, track (50:50), sport (30:70) ja normal (60:40), võimaldavad kohandada auto juhitavust vastavalt oludele ning valida parim kombinatsioon ringrajale, maanteele või linnasõiduks.
GR-FOURi kergel 4WD-süsteemil on kiire reageerimisega haakeseadis ja elektrooniline sidur, et tasakaalustada pöördemomenti esi- ja tagatelje vahel. Kurvi sisenedes saadetakse tagaratastele suurem pöördemoment, et tagada parem juhitavus ja kontroll.
Eesmine ja tagumine Torseni piiratud libisemisega diferentsiaal (LSD) on osa GR Yarise Ringrajapaketist. Vasak- ja parempoolse ratta vahelise pöördemomendi juhtimisel suunab LSD ratastele optimaalse jõu, maksimeerides kiirust ja pakkudes sulle suuremat lõbu roolis.
Võimsus | 261 DIN hj |
Pöördemoment | 360 Nm |
0-100 km/h | 5,2 s |
Tippkiirus | 230 km/h |
Tootes 261 DIN hj ja 360 Nm pöördemomenti, on see maailma võimsaim 3-silindriline mootor. Linnas kompaktne ja hõlpsasti sõidetav, kuid vahetu ja põnev ka väljaspool linna. GR Yaris pakub pulssi kiirendavat jõu ja kaalu suhet 4,9 kg DIN hj kohta.
Meie uhiuuel 3-silindrilisel mootoril on motospordi oskusteave ja materjalid, mida ei ole kunagi varem masstootmises nähtud. See sisaldab ainulaadset pead ja plokki, väntvõlli ja kolbe ning kuullaagriga turbot ning kuigi see mootor on sulgkerge, on see uskumatult võimas.
Selle jõu rakendamiseks on uus spetsiaalne platvorm, millel on suure jõudlusega topeltõõtshoovaga vedrustus. Võimsad kaheosalised 356 mm läbimõõduga esikettad koos neljakolviliste pidurisadulatega tagavad vankumatu peatumisvõime. Täpne 6-käiguline manuaalkäigukast haarab sind endasse ja pakub tõelist meelelahutust.
Halastamatu soorituse nimel on tavalisest Yarise kerest maha võetud 38 kg. Süsinikkiust polümeerkatuse, raamita uste ja alumiiniumist kapoti, uste ja tagaluugiga kompaktne sportauto premeerib meid paindlikkuse, vahetuse ja täpsusega.
Aerodünaamilise jõudluse optimeerimiseks ja jahutuse maksimeerimiseks viis tuuletunneli katseid läbi TOYOTA GAZOO Racingu World Rally Team. GR Yarise omanäoline kupee siluett ja 91 mm madalam katusejoon tagavad õhu sujuva juhtimise auto taha.
Meie sportauto laiale lihaselisele hoiakule annavad lõppviimistluse pilkupüüdvad 18-tollised 10 kodaraga valuveljed. Vähendamaks veermiku massi ning suurendamaks haardumist ja nobedust on 18- tollised kerged sepistatud valuveljed koos Michelin Pilot Sports 4s rehvidega osaks valikulisest Ringrajapaketist.