RAV4 Plug-in Hybrid on Toyota hübriidide uus lipulaev

Linnamaasturi geenid ja topelt-DNA

Uus RAV4 Plug-in Hybrid toetub Toyota enam kui 20-aastasele juhtpositsioonile hübriidajamite loomisel. Eelkäijast võimsam, kuid puhtam ning säästlikum kui oma klassi ükski teine auto, asub ta viienda põlvkonna RAV4 – Euroopa ühe populaarsema linnamaasturi – mudelivaliku tipus.

Liitu uudiskirjaga

Tõhus hübriidajam

Ehitatud Toyota platvormile GA-K ning varustatud Toyota intelligentse nelikveosüsteemiga AWD-i, ühendab RAV4 Plug-in Hybrid Toyota uusima hübriidtehnoloogia äärmiselt tõhusa 2,5-liitrise ottomootoriga Dynamic Force. See süsteem koguvõimsusega 306 DIN-hj/225 kW* kiirendab RAV4 Plug-in Hybridi paigalt kiiruseni 100 km/h kõigest 6,2 sekundiga*.

Vaatamata muljetavaldavale dünaamikale on RAV4 Plug-in Hybrid ka märkimisväärselt saastevaene – tänu uuele suure mahutavusega liitium-ioonakule ning hübriidajami täiustatud juhtimissüsteemile jääb auto CO2 heitkogus alla 29 g/km*.

* WLTP standardi järgse testi esialgsed andmed, mis ootavad lõplikku homologeeringut.

/
/
Ehtsad elektriautovõimed

Neli valikus olevat sõidurežiimi võimaldavad juhil sujuvalt üle minna hübriidilt täiselektrilisele ajamile, millega saab RAV4 Plug-in Hybrid sõita üle 65 km* üksnes elektri jõul – seda on rohkem kui Euroopa pendelsõitjate päevane keskmine 50 km. Täiselektriline süsteem suudab anda RAV4 Plug-in Hybridile kiiruse kuni 135 km/h ilma sisepõlemismootori sekkumiseta isegi suurima kiirenduse korral.

* Sõltuvalt aku laetusest ja sõidutingimustest.

Elegantne kujundus

RAV4 Plug-in Hybrid teatab oma tulemisest mitme vaid talle ainuomase väliskujunduselemendiga, sealhulgas radiaatorivõre ning selle ümbrise ja esilaternate pikenduste tumeda viimistlusega. Kaitseraua alumise liistu uus metalne viimistlus auto esiosas rõhutab selle laiust ja konkreetset joont. Metallivärvi viimistlus auto tagaakna all ja tagumise kaitseraua must alaosa vihjavad vaoshoitud jõule. Jõulist kujundust täiendavad uue disainiga 18- ja 19-tollised veljed, mille heledad töödeldud pinnad moodustavad kontrasti halli või musta viimistlusega.

Salongi mugavuses ja kujunduses järeleandmisi tehtud ei ole

Salongi iga detail on hoolega üle vaadatud, sealhulgas istmepolstrite uus ribilise mustri ja kontrastsete punaste ehisdetailidega kujundus, ventileeritavad istmed ning lisavarustusena pakutavad luksuslikud mustast tepitud nahast istmed silmatorkavate punaste kaunistustega.

Armatuurlaua tähtsaima osana moodustab üheksatolline puutetundlik multimeediaekraan – suurem kui üheski teises RAV4 mudelis – selge, intuitiivse keskkonna, mis annab täieliku kontrolli auto infolustisüsteemi ning info- ja ühenduvusfunktsioonide üle.

Liitium-ioonaku väikesed mõõtmed lubasid selle täielikult auto põhja alla paigutada. Avara 520-liitrise pakiruumi suurust aku peaaegu ei mõjuta, aga madalale paigutatuna aitab saavutada RAV4 Plug-in Hybridi madalat raskuskeset ning parandab juhitavust ja sõidumugavust.

/
/
Varustatud ja ühendatud sinule mõeldes

RAV4 Plug-in Hybrid on loodud, et muuta sinu elu meeldivamaks. Ühendatud rohkem kui kunagi varem, pakub ta Toyota uusimat multimeediapaketti koos nutitelefoni ühendamisega Apple CarPlay ja Android Auto kaudu.

Sõitjate mugavuse tagavad lisana pakutavad* soojendusega ja jahutusega esiistmed, soojendusega tagaistmed ja kabiini valgusega täitev panoraam-klaaskatus, tehnika- ja mugavuselementide hulka aga kuulub roolisoojendus, elektriline tagaluuk, kasulik 230 V pistikupesa pakiruumis ning värviline tuuleklaasinäidik, mis annab juhile silmapilkselt kogu vajaliku teabe.

* Varustus sõltub varustustasemest ja lisadest.

Vaata lisaks

Hübriidi aku 10-aastane garantii Hübriidi aku 10-aastane garantii Oleme oma hübriidaku pikaajalises võimekuses kindlad ja anname sellele 10-aastase garantii. Toyota avas Tartu Kutsehariduskeskuses Baltimaade esimese hübriidi õppeklassi ja andis koolile Priuse pistikhübriidi Toyota avas Tartu Kutsehariduskeskuses Baltimaade esimese hübriidi õppeklassi ja andis koolile Priuse pistikhübriidi 1. septembril avati Tartu Kutsehariduskeskuses uus Toyota hübriidauto õppeklass ning koolile anti üle Priuse pistikhübriid. Toyota Yaris GRMN erimudel Toyota Yaris GRMN erimudel Pärast 17 aastat eemalolekut on võidukas Toyota meeskond tagasi FIA autoralli maailmameistrivõistlustel 2017. aasta Yaris WRC-ga. TOYOTA GAZOO Racing TOYOTA GAZOO Racing Maailmas korraldatakse alates ringrajasõitudest kuni rallietappideni hulgaliselt autospordiüritusi. Nüüd on kõik Toyota autospordivaldkonna tegevused kogu maailmas koondatud ühe nime alla, milleks on TOYOTA GAZOO Racing.
Kasutame veebilehe küpsiseid

Küpsised on ette nähtud selleks, et pakkuda veebilehe külastamisel parimat kasutajakogemust, kolmandate osapoolte teenuseid ning tööriistu ja reklaami, ning aidata meil mõista veebilehe toimimist ja muuta seda paremaks.

Soovitame sul lubada kõik küpsised. Kui sa sellega ei nõustu, saad oma eelistusi lihtsalt muuta, klõpsates allpool leiduvale küpsiste seadistamise valikule. Kõik üksikasjad on saadaval meie küpsiste sätetes.