Toyota C-HRi turuletuleku tähistamiseks esitas Toyota mõnedele Euroopa parimatele visuaalsetele jutuvestjatele üleskutse, et nad jäädvustaksid linnamaastiku kulgemise tähenduse uue kupeeliku crossover’i peegelduste kaudu. Selle ainulaadse koostööprojekti tulemusena valiti välja 24 fotot, millest igaüks elustab Toyota C-HRi projektis osalenud instagrammerite/fotograafide isikupärase stiili kaudu.

Instagrammerid/fotograafid üle kogu Euroopa kogunesid 26. ja 27. novembril 2016 Madridi tegema ainulaadset koostööd. Nende ülesanne oli jäädvustada uut Toyota C-HRi linnakeskkonnas, kasutades selleks peegeldusi kooskõlas Toyota C-HRi telekampaaniaga. 24 tunni jooksul läbisid visuaalsed jutuvestjad oma täiusliku kaadri otsingul Toyota C-HRiga Madridi. Selle tulemusena sündis 24 pildist koosnev kogu. Igale pildile on sõiduki disain jäädvustatud väga isikupärasel ja looval viisil.

Kokku haaras üleskutsest kinni 19 instagrammerit/fotograafi 13 riigist; igaüks valis isikupärase loova lähenemise ja visuaalse keele. Kuigi infotunnis näidati kätte loominguline suund, oli peamine katsumus jääda truuks oma isiklikule stiilile.

Nädalalõpp läks igati korda – alates uudishimu tekitanud infotunnist ning liikumisest läbi Madridi linnadžungli kuni keeruliste ilmastikuoludeni välja. Kuid ükski katsumus ei olnud meie visuaalsete jutuvestjate seisukohast liiga suur. Vaata nende lugu allpool.

Alates 1. veebruarist saab 24 väljavalitud fotot näha Toyota Euroopa müügisaalis Le Rendez-Vous Toyota Champs Elyséel Pariisis (Prantsusmaal) koos Toyota C-HRiga.

Vaata lisaks

Meie e-privaatsuse poliitika

Me kasutame oma veebilehel küpsiseid, et pakkuda sulle veel paremat teenust. Kui nõustud sellega, siis jätka meie veebilehe kasutamist nagu tavaliselt. Vastasel korral loe siit küpsiste haldamise kohta.