Toyota 2017. aasta Frankfurdi autonäitusel

Uue Land Cruiseri maailma esmaesitlus.

Toyota näitab tänavusel IAA autonäitusel selgelt, kuidas minevik, olevik ja tulevik on omavahel seotud. Uue Land Cruiseri maailma esmaesitlusel tuginetakse selle 65 aasta pikkusele võrratule mainele kvaliteedi, vastupidavuse ja töökindluse seisukohast. Sel sügisel tähistab Toyota ka legendaarse Priuse – esimese hübriidse tarbesõiduki – 20. aastapäeva. 20 aastat hiljem moodustavad hübriidsõidukid olulise osa meie mudelivalikust ning seda illustreerib ideeauto Toyota C-HR HY-POWER.

Võimekus maastikul, dünaamika maanteel

Rohkem kui 65 aasta pikkuse maastikusõiduajalooga Land Cruiser on oma klassis jätkuvalt ainulaadne võime poolest ühendada silmapaistev kvaliteet, vastupidavus ja töökindlus erakordse maastikuvõimekusega, tänu millele on see auto omandanud maailma ühe kõige karmima ja töökindlama nelikveolise mudeli maine.

Uus Land Cruiser tugevdab oma mainet veelgi suurema luksuse, sõitjate mugavuse ja prestiižiga. Uus, moodsam ja tugevam esiosa disain; rafineeritum, mugavam ja kvaliteetsem sisekujundus koos juhi silme ette paigutatud uue näidikupaneeli ja keskkonsooliga, mis tagavad parema kasutatavuse; parema dünaamika maanteedel ja juhi abisüsteemid maastikusõiduks – need on mõned uue Land Cruiseri omadused, mis teevad sellest esmaklassilise luksusmaasturi, milles on täiuslikult ühendatud kõikjal sõitmise võimekus, mugavus ja rafineeritus.

Land Cruiser viib sind sinna, kuhu iganes soovid minna. Ja toob tagasi ka.

/
/

Haruldane teemant

Toyota C-HR on saavutanud suurt edu alates turuletulekust 2016. aasta lõpus, mil Toyota tuli keskklassi crossover’ite turule, avaldades kohe muljet oma pilkupüüdva disaini ja hea sõiduelamusega. Uus ideeauto Toyota C-HR HY-POWER – mudel, mis on mõeldud looma veelgi tugevamat sidet klientidega, kellel on väga eriline maitse, andes aimu väga kvaliteetsest teostusest ja põhjalikust tähelepanust detailidele – on varustatud veelgi võimsama hübriidajamiga.

Uurides põhjalikult teemandi disaini, ammutas disainimeeskond inspiratsiooni loodusjõududest, mis muudavad süsiniku teemandiks, ning sellest, kuidas kaljud suudavad varjata kuuma sulanud tuuma. Seda mõtteviisi väljendatakse välisdisainis uue hõbedase mattvärvi Dark Carbon kasutamisega ning terav kontrast luuakse erksa anodeeritud Burning Orange’i viimistluse abil. Sama teema jätkub sõitjateruumis omavahel kokkusobivate varjundite kasutamisega, mille käigus kombineeritakse musti istmekatteid ja ehiseid Burning Orange’i värvi elementidega.

Ideeauto on kujundatud uue hübriidajami ümber, mis pakub suuremat võimsust kui praegu toodetava Toyota C-HRi varustusse kuuluv 122 DIN hj süsteem. See peegeldab Toyota esmaklassilise tehnoloogia olulist ja strateegilist edasiarendamist, mille käigus tehakse võimsamad hübriidajamid kättesaadavaks kõigi põhimudelite jaoks.

/
/

Toyota - 20 aastat hübriidide esireas

1997. aastal alustas Toyota elektrirevolutsiooni autotööstuses, tuues turule oma esimese hübriidsõiduki - Priuse ja koos sellega esimese elektriauto, mida pole vaja laadida. Teedrajav hübriidtehnoloogia esindas meie ettekujutust 21. sajandi transpordist. Toyotal oli õigus, sest praegu on elektri- ja hübriidsõidukid ka paljude teiste tootjate peamine prioriteet.

Tänavu tähistame Toyota hübriidtehnoloogia 20. aastapäeva ja seda, et teedel vurab üle 10,5 miljoni hübriidsõiduki, millest 1,5 miljonit on Euroopas. Alates oma esimese Priuse hübriidauto turuletulekust pakutakse seda uudset tehnoloogiat nüüd 16 Toyota põhimudelile, kasutades seitset erinevat hübriidajamit. Ja kohe kindlasti ei jää me loorberitele puhkama: Toyota nihutab pidevalt hübriidtehnoloogia piire, et see vastaks erinevate klientide vajadustele ja eri sõiduolukordadele.

Tulemusena oleme välja töötanud erinevad tipptasemel hübriidsõidukid, nt pistikhübriid aku võimsuse suurendamiseks mõeldud laadimismehhanismiga, mida pakutakse uuele Prius PHV-le. Hübriidtehnoloogia ülim murranguline uuendus on meie esimene kütuseelemendiga heitmevaba auto Mirai, mille jõuallikaks on sisepõlemismootori asemel vesinikkütuseelement, mis sümboliseerib meie keskkonnaalast programmi ja pühendumist CO2 heitkoguse 90% vähendamisele 2050. aastaks.

/
Meie e-privaatsuse poliitika

Me kasutame oma veebilehel küpsiseid, et pakkuda sulle veel paremat teenust. Kui nõustud sellega, siis jätka meie veebilehe kasutamist nagu tavaliselt. Vastasel korral loe siit küpsiste haldamise kohta.