Islandi ettevõte Arctic Trucks, mis on spetsialiseerunud tavamudelite ettevalmistamisele karmide tingimuste jaoks, ehitas 2008. aastal neli Toyota Hiluxi eriversiooni, mida kasutati Amundsen Omega 3 lõunapooluse vallutusretkel tugisõidukitena. Et sõidukid jääkülmas kliimas, kus temperatuur võis langeda 30 miinuskraadini, toime tuleksid, varustati need tänapäevase tehnoloogiaga, mis võimaldas kasutada mootori kuumust lume sulatamiseks. Jääseljakute, sügava lume ja peidetud liustikulõhedega maastik, kus eksimusi andeks ei anta, sobis Hiluxidele paremini kui tavapärastele roomiksõidukitele, mis on loodud just lumel liikumiseks. Hilux osutus seal kiiremaks, ökonoomsemaks ja CO2 heitkoguse poolest keskkonnasäästlikumaks.
Hiluxeid pannakse pidevalt maailma kõige karmimates paikades proovile ning raskemat katsumust, kui seda on Dakari ralli, on raske ette kujutada. Maailma ühel raskemal kestvussõidul, mis toimub teedeta maastikul, peavad sõidukid ületama liivadüüne ning sõitma kaljustes kanjonites ja paksus mudas – ja seda kõike rängas kuumuses.