DROP BY DROP

USKUMATU SAAB TEOKS

Usume, et kui on olemas liikumisvabadus, on kõik võimalik. Meie suurim eesmärk on aidata inimestel nende ootusi ületada ja iga meie tegevus on samm selles suunas.

Ent täpselt sama palju soovime täita ka endale seatud, võimatuna näivaid eesmärke. Meie esimene samm selles suunas on Mirai – auto, millest eraldub keskkonda vaid veetilku.

See on lugu sellest, kuidas uskumatud eesmärgid samm sammu, tilk tilga haaval teoks saavad.

AUTO, MILLE AINSAD HEITMED ON VEETILGAD

 

/

Mirai näeb välja nagu tavaline nelja uksega sedaan. Mirai on täpselt sama praktiline, turvaline ja lihtsasti käsitsetav sõiduk kui tavaline auto, seda saab tankida paari minutiga ja täis paagiga võib Mirai läbida kuni 500 km. Ainus erinevus seisneb selles, et Mirai paak täidetakse vesiniku, mitte bensiiniga.

/

Mirai süda on tipptasemel kütuseelement, mis muundab survepaagis oleva vesinikgaasi elektrienergiaks. Vesinikkütuseelemendiga autod on sarnased järgmise põlvkonna elektriautodega, peale ühe ainulaadse aspekti – ainus aine, mis nende väljalasketorust eraldub, on vesi. Sõidu käigus ei eraldu kahjulikku süsinikdioksiidi, lämmastikoksiide ega tahkeid osakesi. Ja Miraid pole vaja ka laadida. Paaki saad täita samamoodi nagu tavalisel autol.

/

Tilk tilga haaval teeb Mirai võimatu võimalikuks. Paljud eri riikide ettevõtted, takso- ja sõidujagamisteenusepakkujad ja isegi politsei on rõõmuga võtnud kasutusele murrangulise, saastevaba Mirai, et vähendada oma sõidukipargi ökoloogilist jalajälge.

ANNAME OMA PANUSE HEITMEVABA ÜHISKONNA LOOMISEKS
/

Maailm vajab uut, töökindlat, fossiilkütuseid asendavat energiaallikat. Mis on lahendus? Vesinik. Taastuvatest energiaallikatest, näiteks päikesest ja tuulest, toodetud vesinik ei sisalda süsinikku ning seda on, erinevalt teistest energiaallikatest, lihtne suurtes kogustes säilitada ja transportida. Ja kõige parem uudis on see, et ainuke sellest autost eralduv aine on vesi.

/

See ei juhtu üleöö, kuid vesinik muudab transpordi olemust ja on valmis tegema veelgi rohkem. Tegelikult võiks vesinik 2050. aastaks moodustada peaaegu ühe viiendiku tarbitavast energiast. Me töötame väsimatult, et viia ellu oma ettekujutus heiteta ühiskonnast, kus kasutatakse vesinikku kõigeks alates sõidukite ja tootmisrajatiste energiaga varustamisest ning lõpetades kodude ja ettevõtete kütmisega.

Lõppude lõpuks on see meie võimatu missioon. Ja me oleme pühendunud selle teoks tegemisele, piiskhaaval.

Kuidas me teeme võimatu reaalsuseks

/
Kütuseelemendiga bussid Toyota kütuseelemendiga ideebussis Sora kasutatakse Toyota kütuseelemendi süsteemi, mis töötati välja Mirai jaoks. See on äärmiselt keskkonnahoidlik ega tekita CO2 ega ohtlikke aineid ning seda saab katastroofi järel kasutada energiaallikana. Toyota loodab enne 2020. aasta Tokyo olümpia- ja paraolümpiamänge võtta kasutusele sada Sora bussi, peamiselt Tokyo suurlinnapiirkonnas.
/
Kütuseelemendiga veoautod Alates 2017. aasta aprillist, mil veoauto Project Portal „Alpha“ pandi tööle, on see Long Beachi ja Los Angelese sadamates ning nende ümbruses tehtud katsetes ja tegelike laialivedude jooksul läbinud rohkem kui 16 000 kilomeetrit. Uue veoautoga, mida tuntakse ettevõtte sees nimega „Beta“, on hinnanguline sõiduulatus suurenenud rohkem kui 480 kilomeetrini paagitäie kohta, mis omakorda suurendab võimekust heiteta vedude tegemisel ja vähendab laialivedude keskkonnamõju.
/
Kütuseelemendiga kahveltõstukid Toyota on Toyota linnas asuvas Motomachi tehases kasutusele võtnud 20 kütuseelemendiga kahveltõstukit, mille on valmistanud Toyota Industries Corporation. Ettevõte ehitas ka kütuseelemendiga kahveltõstukite jaoks ette nähtud vesinikujaama. Toyota kavatseb jätkata olemasolevate tavapäraste kahveltõstukite asendamist kütuseelemendiga tõstukitega ja võtta 2020. aastaks Motomachi tehases kasutusele kokku 170–180 kütuseelemendiga kahveltõstukit.
/
Kütuseelementenergia Selleks et kõrvaldada CO2 heitkogused Long Beachi sadamas asuvast Toyota logistikahoonest, ehitab Toyota Tri-Geni hoonet, millest saab maailma esimene megavatine karbonaatkütuseelementenergia elektrijaam, kus kasutatakse vesinikkütust. 100% taastuvatel energiaallikatel töötav elektrijaam kasutab põllumajandusjäätmeid, et toota vett, elektrit ja vesinikku, mida saab kasutada ettevõtte Toyota Logistics Services (TLS) tegevuses Long Beachi sadamas.

Vaata lisaks

Toyota aitab aitajaid Toyota aitab aitajaid Toyota pakub augusti lõpuni tasuta 24/7 maanteeabi kõikidele COVID-19 eesliini Toyota-omanikele. Meditsiini-, politsei- ja päästetöötajad saavad abi liiklusõnnetuse, tühja aku, purunenud rehvi, kütuse otsasaamise, auto võtmete kaotamise või nende autosse unustamise ning mehaanilise rikke korral. Uus Yaris Cross Uus Yaris Cross Stiilne Yaris Cross viib Yarise uutesse kõrgustesse ja toob järgmise põlvkonna väikeauto kõik positiivsed omadused linnamaasturisse. RAV4 Plug-in Hybrid on Toyota hübriidide uus lipulaev RAV4 Plug-in Hybrid on Toyota hübriidide uus lipulaev RAV4 Plug-in Hybrid pakub klassi väikseimat kütusekulu ning väiksemat saastet kui ükski teine selle klassi auto. Toyota ja Toyota esinduste info seoses Covid-19 viirusega Toyota ja Toyota esinduste info seoses Covid-19 viirusega Anname endast parima, et kõik meie teenused oleksid sulle kättesaadavad ka praeguses hädaolukorras. Siiski juhime tähelepanu sellele, et Toyota esinduste lahtiolekuajad ja pakutavate teenuste valik võivad olla muutunud.
Kasutame veebilehe küpsiseid

Küpsised on ette nähtud selleks, et pakkuda veebilehe külastamisel parimat kasutajakogemust, kolmandate osapoolte teenuseid ning tööriistu ja reklaami, ning aidata meil mõista veebilehe toimimist ja muuta seda paremaks.

Soovitame sul lubada kõik küpsised. Kui sa sellega ei nõustu, saad oma eelistusi lihtsalt muuta, klõpsates allpool leiduvale küpsiste seadistamise valikule. Kõik üksikasjad on saadaval meie küpsiste sätetes.