Liigu edasi põhisisu juurde (Press Enter)

Korduma kippuvad küsimused

MyToyota kaugteenuste korduma kippuvad küsimused

  1. Kõik

Rakenduses olev rahakott võimaldab salvestada mitu makseviisi Toyota toodete ja teenuste ostmiseks ning tellimuste eest maksmiseks.

Sinu makseviisid salvestatakse turvaliselt PCI (maksekaardiala turbestandard) nõuetele vastavates andmekeskustes, mida pakuvad meie partnerid. Neid makseviise kasutatakse üksnes selleks, et tasuda Sinu valitud toodete ja tellimuste eest.

Praegu toetatakse üksnes Visa ja Mastercardi krediitkaarte ning internetimakse võimalusega deebetkaarte. Tulevikus võivad lisanduda muud makseviisid.

Jah, saad lisada mitu makseviisi, kuid eesseisvateks makseteks kasutatakse ainult peamist makseviisi.

Jah, makseviise saab igal ajal eemaldada, aga on üks erand. Kui Sul on aktiivne tasuline tellimus, peab olema registreeritud vähemalt üks makseviis. Kui soovid kõik makseviisid eemaldada, pead esmalt tellimuse tühistama.

Pärast kaardi lisamist ei saa sellega seotud andmeid muuta. Kui Sul on vaja teha muudatusi, näiteks muuta aegumiskuupäeva, pead lisama uue, õigete andmetega kaardi ja seejärel eemaldama vale teabega kaardi.

Makseviisid salvestatakse meie PCI (maksekaardiala turbestandard) nõuetele vastava makseteenuste pakkuja juures.

Jah, saad peamist/vaikimisi makseviisi igal ajal muuta.

See on ühekordne turvaline valideerimine, mis tuleb uue kaardi lisamisel teha.

Makseviisi lisamine võib nurjuda mitmel põhjusel, näiteks blokeeritud kaardi või 3DS-i turvanõuete mittetäitmise tõttu. Kui tõrge kordub mitmel katsel, pöördu Toyota kohalikku klienditeenindusse.

Sel juhul tuleb kindlasti võtta ühendust panga või kaardi väljastajaga. Toyota rakenduses makseprobleemide vältimiseks lisa esimesel võimalusel uus kaart või vali muu peamine makseviis.

Et makse ei jääks tegemata, lisa rahakotti uus peamine maksekaart või määra peamiseks kaardiks mõni muu kaart. Soovitame aegunud kaardi kustutada.

Vaikimisi kasutatakse alati peamist kaarti. Näiteks võetakse kõik tellimuste maksed peamiselt kaardilt. Teised kaardid saad rahakotti salvestada, kuid neid ei kasutata, v.a juhul, kui muudad need peamiseks kaardiks.

Makseviisi kuva näed ainult siis, kui Sinu konto või auto puhul saab rakenduse kaudu maksta. Maksete tegemise võimalikkus oleneb rakenduse versioonist, automudelist ja Sinu asukohast.

Pakume klientidele mitmesuguseid tellimuspõhiseid teenuseid nii sõidukis kui ka rakenduses. Osa nendest teenustest kuulub standardtellimuse paketti. Kasutades teatud digiteenuseid, näiteks pilvepõhine navigatsioonisüsteem, kaugjuhitav kliimaseade ja uste lukustamine / lukust avamine, on vaja pärast prooviperioodi lõppu liituda tasulise tellimusega. Toyota pakub mitmesuguseid tellimusi ja pakette, mille hulgast leiad oma vajaduste jaoks sobivaima.

Kui Sinu digiteenuste prooviperioodid lõpevad, saad neid edasi kasutada mõne meie tellimusega. Saad valida endale sobivaima tellimuse, makstes kas kord kuus, kord aastas või iga nelja aasta järel.

Jah, mõne tellimuse eest tuleb maksta.

 

Nii mõnegi Toyota funktsiooni ja teenuse kasutamiseks on vaja, et rahakotti oleks lisatud kehtiv makseviis, ja saad valida paketi, mis sobib Sinu vajadustega kõige paremini. Lisaks pakutakse teatud tellimusi pärast sõiduki ostmist piiratud aja jooksul tasuta, kuid pärast prooviperioodi lõppu muutuvad need tasuliseks.

Saad maksta makseviisidega, mis on Sinu rahakotti lisatud. Praegu aktsepteeritakse ainult Visa ja Mastercardi krediitkaarte ning ning internetimakse võimalusega deebetkaarte.

Vaata oma tellimuste tasuta prooviperioodi kestust. Tasuliste teenuste eest saab maksta kord kuus, kord aastas või koguni üks kord iga nelja aasta järel.

Makse suurus oleneb soovitavast teenusest või funktsioonist ning sellest, kas valid maksmise kord kuus, kord aastas või üks kord iga nelja aasta järel. Vaata tellimustega tutvudes kõiki maksevõimalusi.

 

Hind võib erineda ka riigiti.

Kui tellid tasulise teenuse, saad ühe kuu pikkuse tasuta prooviperioodi, eeldusel, et sisestad makseviisi. Seda pakkumist saab iga tellimispaketiga kasutada ainult üks kord. Kui kasutad prooviperioodi ära ja seejärel tühistad tellimuse, pead järgmisel korral liitudes maksma esimesest päevast.

Tellimus jääb aktiivseks kuni prooviperioodi lõpuni ja tühistatakse seejärel automaatselt. Sa ei pea maksma.

Ühe kuu pikkust prooviperioodi saab kasutada ainult üks kord. Kui oled prooviperioodi juba kasutanud, ei saa Sa seda uuesti kasutada. Kui Sa pole varem prooviperioodi kasutanud, aga prooviperioodi võimalust ei kuvata, pöördu abi saamiseks kohalikku klienditeenindusse.

14-päevane taganemisõigus kehtib ja seda arvestatakse alates tellimuse aktiveerimise päevast. Kui Sul on õigus kasutada prooviperioodi, ei pea Sa mitte millegi pärast muretsema, sest Sul on tühistamiseks aega terve kuu, ilma et peaksid maksma.

 

Pärast prooviperioodi lõppu ja esimese makse tegemist 14-päevane taganemisõigus enam ei kehti ja tagasimakse pole võimalik.

 

Kui Sul ei ole võimalik kasutada prooviperioodi ja teed esimese makse, on Sul õigus tellimus 14 päeva jooksul tühistada ning saada kogu raha tagasi. Sinu 14-päevane taganemisõigus kehtib ainult üks kord.

Kui Sul on õigus kasutada prooviperioodi, toimub esimene makse täpselt üks kuu pärast aktiveerimiskuupäeva.

 

Igakuise maksmise korral võetakse raha maha igal kuul samal kuupäeval. Näiteks kui aktiveerimiskuupäev on 10. jaanuar, toimub esimene makse 10. veebruaril, järgmine 10. märtsil jne.

 

Kord aastas maksmise korral võetakse raha maha igal aastal samal kuupäeval. Näiteks kui aktiveerimiskuupäev on 10. jaanuar 2024, toimub esimene makse 10. veebruaril 2024, järgmine 10. veebruaril 2025 jne.

 

Üks kord iga nelja aasta järel toimuva maksmise korral võetakse raha maha iga nelja aasta järel samal kuupäeval. Näiteks kui aktiveerimiskuupäev on 10. jaanuar 2024, toimub esimene makse 10. veebruaril 2024 ja järgmine 10. veebruaril 2028.

 

Kui soovid, siis saadame Sulle kord aastas ja kord iga nelja aasta järel tehtavate maksete korral enne makset teavituse.

Arveaadressi on vaja arve jaoks, mis saadetakse pärast iga makset või tagasimakset. Uue kaardi lisamisel tuleb esitada sellega seotud arveaadress. Seda aadressi kasutatakse turvalisuse tagamiseks (3DS-valideerimine).

Jah, tellimusi saab igal ajal tühistada.

Tagasimakse kord oleneb olukorrast. Tagasimaksete kohta saad rohkem teavet tagasimaksete jaotisest.

Ei, vaikimisi on alati seadistatud automaatne pikendamine.

Kahjuks kehtib tellimus ainult selles sõidukis, mille oled tellimuses registreerinud.

Tellimuse saab aktiveerida korraga ühes sõidukis. Pärast digiteenuste keskuses teenuse aktiveerimist kehtib see jaotises „Minu garaaž“ parajasti valitud sõidukile.

Ei, peakasutajaid ja seega teenuste tellijaid sõiduki kohta saab olla ainult üks. Tellimusi ei saa teistega jagada.

Eelmine omanik peab sõiduki oma kontolt eemaldama, et uus omanik saaks sõidukile teenuseid tellida. Kui see pole võimalik, võib uus omanik ühendust võtta esindusega, kes aitab eelmise omaniku tellimused tühistada.

Palun võta ühendust kohaliku klienditeeninduskeskusega.

MyToyota rakenduses digiteenuste tellimiseks toimi järgmiselt.

 

1. Mine digiteenuste keskusesse ja vali huvipakkuv teenus.

2. Vali tellimuse tüüp: maksmine kord kuus, kord aastas või kord iga nelja aasta järel.

3. Vormista ost ning sisesta oma arveaadress ja makseinfo. Sinu rahakotis peab olema määratud arveaadress ja kehtiv makseviis.

4. Vaata oma ostu kokkuvõte üle ja aktiveeri teenus, kui kõik on tehtud.

5. Kui Sul on õigus kasutada prooviperioodi, ei võeta Sinult kohe raha, vaid saad vaadata oma esimese makse tähtpäeva. Kui oled prooviperioodi juba kasutanud, võetakse Sinult raha kohe ja Sinu e-posti aadressile saadetakse arve.

Selleks tuleb olemasolev tüüp esmalt tühistada. Pärast praeguse tellimuse lõpetamist saad valida muu tellimusetüübi.

Makseviisi muutmiseks lisa rahakotti uus krediitkaart või internetimakse võimalusega deebetkaart ja määra see peamiseks kaardiks. Nii võetakse Su tellimuste eest raha uuelt kaardilt.

Jah, makseviisi saab kasutada mitme tellimuse eest maksmiseks mitmes autos.

See, kas sõidukis saab kasutada teenuseid tasuta, oleneb mitmest tegurist, nagu automudel, multimeediaseade, konto, riik ja ostukuupäev.

Sulle saadetakse mõni päev enne tellimuse lõppu e-postile meeldetuletus, milles palutakse tellimuse pikendamiseks makseandmed üle vaadata. Kui soovid tellimuse lõpetada, pead seda tegema enne tellimuse lõppkuupäeva.

Tellimuse lõpetamiseks mine MyToyota rakenduses digiteenuste keskusesse ja vali teenus, mida soovid lõpetada. Kui rakenduses ilmneb probleeme, võib klient meiega abi saamiseks igal ajal ühendust võtta.

Tellimusi saab vaadata MyToyota rakenduse digiteenuste keskusest.

Ei, tellimuste maksed tuleb autoriseerida üks kord ostu vormistamise hetkel. Maksed toimuvad pärast seda automaatselt.

Arved leiad oma e-postkastist. Kui Sa ei leia neid enam, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusesse ja küsi uued eksemplarid.

Kui Sul arveid enam alles pole, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusesse ja küsi uued eksemplarid. Arved leiad ka oma e-postkastist.

Kui makset ei saa teha, teavitame Sind kohe ja proovime järgmisel päeval uuesti. Kui makset ei saa ka siis teha, teeme päev hiljem veel ühe viimase katse. Kui need katsed nurjuvad, tühistatakse Su tellimus automaatselt ja Sa saad tühistamise kohta teavituse.

MyToyota rakendus teavitab Sind praeguse kaardi aegumisest. Uus kaart tuleb lisada enne peamise kaardi aegumist, sest muidu võib maksmisel tekkida tõrkeid.

Krediitkaardiarve maksmine on Sinu ja kaardi väljastaja vaheline kokkulepe. Kui makse on autoriseeritud, jääb Sinu tellimus jõusse.

Vaata üle oma tellimuse hind ja summa. Kui märkad ebakõlasid, pöördu Toyota kohalikku klienditeenindusse.

Maksed toimuvad alati maksepäeval. Kui märkad, et raha pole maha võetud, kontrolli kõigepealt, ega kaardiga probleeme esine. Lisaks kontrolli, ega Sa ole saanud meilt e-kirju või teavitusi makse nurjumise kohta. Kui Sinu poolel on kõik korras ja meilt ei ole teavitusi tulnud, võib tegu olla meie süsteemi viivitusega – sel juhul proovime varsti uuesti. Kui makset aga ei toimugi, pöördu abi saamiseks kohaliku klienditeeninduse poole.

Palun võta ühendust kohaliku klienditoega.

Jah, kui Sulle makstakse raha tagasi, saad vastavate andmetega arve.

Jah, arve saadetakse pärast iga tehingut e-posti aadressile, mis on seotud Sinu MyToyota kontoga.

See oleneb Sinu liitumisvõimalustest. Lisateavet leiad tellimuse KKK-st.

Liitumise ja tagasimaksete juures tuleb arvestada alljärgnevaga.

 

- Igakuise maksega tellimuse tühistamise korral tagasimakset ei tehta. Tellimust ei pikendata automaatselt pärast selle perioodi lõppu.

 

- Kord aastas ja kord nelja aasta järel tehtavate maksete korral on Sul õigus proportsionaalsele tagasimaksele, mida arvestatakse kuu kaupa.

 

- Olenemata tellimuse tüübist saad kogu raha tagasi, kui tühistad 14 päeva jooksul pärast tellimist (ja Sul ei ole prooviperioodi).

 

- 14-päevast taganemisperioodi saab kasutada ainult üks kord. Lisateavet leiad meie kasutustingimustest.

Saad proportsionaalse tagasimakse.

 

· Näide aastamakse kohta:

 

Prooviperiood algas 10. jaanuaril, esimese makse tähtaeg on 10. veebruar ja tellimus tühistati 30. mail. Seega oled teenust kasutanud kauem kui 3 kuud, mistõttu loeme kasutusajaks 4 kuud. Seetõttu makstakse Sulle tagasi järelejäänud 8 kuu tasu.

 

· Näide iga 4 aasta järel tehtava makse kohta:

 

Prooviperiood algas 10. jaanuaril 2024, esimese makse tähtaeg on 10. veebruar 2024 ja tellimus tühistati 30. mail 2025.  Seega oled teenust kasutanud kauem kui 15 kuud, mistõttu loeme kasutusajaks 16 kuud. Seetõttu makstakse Sulle tagasi järelejäänud 32 kuu tasu.

Ei. Euroopa õigusaktide (rahapesu tõkestamise õigusaktid) järgi saab raha tagastada ainult samale kaardile, millelt tehti algne makse. Teeme tagasimakse alati algsele kaardile. Juhul kui kaart on blokeeritud, aegunud või välja vahetatud, saab kaardi väljastaja tagastada raha uuele kaardile või otse Sinu pangakontole. Toyota selles protsessis ei osale. Erandjuhtudel, kui tagasimakse nurjub, teavitab kaardi väljastanud pank meid ja Toyota võtab Sinuga ühendust, et küsida tagasimakse tegemiseks rohkem teavet.

Tagasimakse kajastumiseks krediitkaardi väljavõttel või pangakontol võib kuluda kuni nädal. Kui tagasimakse selle aja jooksul ei laeku, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusse.

Vaata üle kasutustingimused. Kui oled veendunud, et tegemist on veaga, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusse.

Saad tagasimaksete kohta arve.

Jah. Sulle makstakse tagasi kogu raha.

 

14-päevane taganemisperiood algab tellimuse aktiveerimise kuupäevast, mitte esimesest maksest. 

 

See kehtib ainult siis, kui Sul ei ole õigust 1 kuu pikkusele prooviperioodile ja pead maksma alates esimesest päevast. Arvesta, et 14-päevast taganemisõigust saab kasutada ainult üks kord.

Kui Sul on õigus tagasimaksele, arvutame summa lähtuvalt Sinu kasutusest automaatselt ning saadame arve koos tagasimakse summa ja selle maksmise ajaga.

Pärast tellimuse tühistamist algatame kohe tagasimakseprotsessi. Kaardi väljastaja või panga töötlemisaja tõttu võib aga tagasimakse krediitkaardile või kontole laekumiseks kuluda mõni päev. Kui tagasimakse umbes nädalaga ei laeku, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusse.

Ei, meie tagasimaksepõhimõtetes, mida saad lugeda kasutustingimustest, öeldakse, et saad tagasi kogu tagasimaksmisele kuuluva summa (sh tasud/maksud).

Kui lisad MyToyota rakendusse uue makseviisi, edastatakse teave otse meie partnerile, kes vastab maksekaardiala turbestandardi (PCI DSS) nõuetele. Partner vastutab Sinu andmete turvalise säilitamise eest. Pärast salvestamist saad vaadata ainult oma makseviisi teatud andmeid, näiteks nelja viimast numbrit. Toyota süsteemid ja töötajad/agendid ei pääse juurde kõigile makseviisi andmetele ega saa neid vaadata.

Jah, kõiki Sinu isikuandmeid säilitatakse ja käideldakse kooskõlas kohaldatavate andmekaitseõigusaktidega.

Meie andmebaasid on krüptitud ja turvalised ning kõigil meie süsteemidel on juurdepääsukontrolli mehhanismid, mis kaitsevad Sinu andmeid. Lisaks on krüptitud meie süsteemidevaheline andmeedastus, mis lisab veel ühe turbekihi. 

 

Töötleme maksega seotud andmeid kooskõlas maksekaardiala turbestandardiga, mis sisaldab juhendeid kaardiomaniku andmete kaitsmiseks. 

 

Isikuandmete puhul järgime Sinu isikuandmete kaitsmiseks ja privaatsuse säilitamiseks Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmääruse (GDPR) turbepõhimõtteid.

Jah. Toyota järgib finantsandmete käitlemisel PCI (maksekaardiala turbestandard) rangeid nõudeid.

Makseandmed salvestatakse turvaliselt meie PCI (maksekaardiala turbestandard) nõuetele vastava partneri Pay-D GmbH juures. Tehingute töötlemiseks kasutatakse volitatud andmetöötlejaid. Teistel partneritel ega juriidilistel isikutel ei ole juurdepääsu Sinu finantsandmetele. Lisateavet vaata meie andmekaitsepõhimõtetest.

Aastase ja nelja-aastase tellimuse korral saad enne automaatset pikendamist e-posti teel teavituse.

Mõnda teavitust saab kohandada, teised on kohustuslikud (nt makse nurjumise kohta). Tõuketeateid saab igal ajal keelata telefoni seadetes.

Jah, makse nurjumise korral saad teavitusi rakenduses ja e-posti teel.

Ei. Praegu pole võimalik teavitustest keelduda. Tulevikus võib see funktsioon lisanduda.

Kõiki kanaleid olenevalt teavituse liigist ja tähtsusest.

Seadme nõuded on samad mis rakenduse puhul.

Praegu ei saa tellimust ühelt sõidukilt teisele kanda. Esmalt pead eemaldama autost aktiivse tellimuse, seejärel katkevad kõik sellega seotud tellimused. Pärast eemaldamist saab lisada uue sõiduki ja aktiveerida selles uue tellimuse.

Lihtsalt logi uues telefonis oma Toyota kontole sisse. Saad oma kehtivaid tellimusi tavapärasel viisil vaadata ja hallata.

Kui otsustad oma tasulise tellimuse tühistada, määratakse teenuse inaktiveerimise kuupäev, mis oleneb tellimuse paketist. Olenevalt tellimuse paketist ja tühistamise ajast võib Sul olla õigus tagasimaksele. Lisateavet leiad kasutustingimustest.

Kõik tellimused, sh tasulised tellimused, tühistatakse, kui sõiduk rakendusest eemaldatakse.

Jah. Vaata esindusest saadud teavet. Seal peaksid olema kirjas kohaliku klienditeeninduskeskuse sidekanalid.

Sellel võib olla eri põhjusi. Soovitame kõigepealt kontrollida, kas Su praegune kaart kehtib ja kas sellel on piisavalt raha. Kui probleem ei kao, pöördu kohalikku klienditeeninduskeskusse.

Teenusega seotud probleemidel võib olla eri põhjusi. Võimalik, et tellimuse aktiveerimisel on tekkinud viivitus või on teenus, mida soovid kasutada, ajutiselt kättesaamatu või hoolduse tõttu peatatud. Probleemide tekkimisel soovitame pöörduda kohalikku klienditeeninduskeskusse.