1. Uued autod
  2. Toyota C-HR
Kiirtee

Erakordsed omadused standardvarustuses

Toyota C-HR sobib nii linna kui ka maanteele ning sisaldab rikkalikult muljetavaldavaid põhifunktsioone, mis tagavad valmisoleku kõigeks

arrow right
arrow left
  • Julge uus Toyota C-HR

    Julge, kuid kompaktne ja meeldejääv

  • Sinu moodi auto

    Sobib linna, kohandatud Sinu stiili järgi

  • Uuenduslik ja kestlik

    Hübriidauto, mis on kestlik nii seest kui ka väljast

  • Elektrifitseeritud ja iselaadiv

    Inspireeriv jõudlus ja erakordselt kiire reaktsioon

  • Uuenduslikud ohutustehnoloogiad

    Lai valik ohutussüsteeme tagavad Sinu ja teiste ohutuse

  • Linna sobivad mõõtmed

    Pikkus 4360 mm Laius 1830 mm Kõrgus 1570 mm

  • Ruumikas kabiin linnainimese elustiili jaoks

    Mahutavuse suurendamiseks 1076 m³-ni saab tagaistmed kokku klappida (VDA)

  • Ulatuslik garantii, täielik kaitse

    Toyota Relax garantii kuni 10 aastaks

POST https://aph-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/ee/et?modelId=6c193d6b-514c-436f-ab43-654d97e601d8

Read timed out

Erihinnaga talverattad ning intress 0,99% + 3 kuu EURIBOR

Tegutse nüüd
  • PLUG-IN HYBRID 220

    Jõuallikas
    Pistikhübriid
    Võimsus
    223 DIN hj
    Kütusekulu
    0.9 l/100 km*
    CO₂
    19 g/km*
    Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit)
    7.4 sekundit
    * Kombineeritud tsükkel.
  • HYBRID 200

    Jõuallikas
    Hübriid
    Võimsus
    197 DIN hj
    Kütusekulu
    4.8–5.2 l/100 km*
    CO₂
    108–117 g/km*
    Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit)
    8.1 sekundit
    * Kombineeritud tsükkel.

Korduma kippuvad küsimused

Elektri jõud: vastused Sinu küsimustele

Toyota hakkas hübriidautosid tootma enam kui 25 aastat tagasi ja jätkab püüdlemist heitkoguste vähendamise poole. Hübriidautodes on elektrimootor ja võimas bensiinimootor, mis tagavad muretu ja mugava sõidu.

Hübriid- ja pistikhübriidsõidukil on väga sarnane tehnoloogia, kuid üks oluline erinevus. Mõlemad kasutavad vaheldumisi kaht jõuallikat – tõhusat bensiinimootorit ja iselaadivat hübriidakut, kuid pistikhübriidsõidukil on suurema mahutavusega aku, mis pakub paremaid elektri jõul sõitmise omadusi.

Uus Toyota C-HR pistikhübriid suudab ainult elektrirežiimis sõita kuni 66 km* – heitevabalt. Kui aku peaks pikal sõidul tühjaks saama, lülitub sõiduk sujuvalt ümber hübriidauto režiimi ning kasutab sihtkohta jõudmiseks bensiinimootorit ning akusse taassalvestatud elektrienergiat. 

 

* WLTP andmete järgi​

Pistikhübriidiga saab raha kokku hoida mitmel moel. Täis laetud akuga saab pistikhübriid sõita kuni 100 km vaid 1 liitri kütusega. Kuna sõiduki CO₂ heitkogus on väike, rakenduvad sageli ka teemaksu ja firmaauto maksu soodustus, samuti kesklinnatasu vabastus. Tänu vähematele kuluosadele, nagu piduriklotsid ja ketaspidurid, on neid sõidukeid ka soodsam hooldada.

Toyota pistikhübriidi aku on mõeldud vastu pidama kogu sõiduki eluea. Veel suurema meelerahu tagamiseks on igal akul 5 aasta või 100 000 km läbisõidu* garantii, mis pikeneb hübriidajami iga-aastase korrasoleku kontrolli korral kuni 10 aastani. Kui aku eluiga hakkab lõppema, kindlustab Toyota aku ohutu ja vastutustundliku käitlemise.

 

* Sõltub sellest, kumb tingimus täitub varem.

Korduma kippuvad küsimused

Elektri jõud: vastused Sinu küsimustele

Toyota hakkas hübriidautosid tootma enam kui 25 aastat tagasi ja jätkab püüdlemist heitkoguste vähendamise poole. Hübriidautodes on elektrimootor ja võimas bensiinimootor, mis tagavad muretu ja mugava sõidu.

Hübriidauto on sõiduk, mille puhul võimaldab sisepõlemismootori või säästliku elektrimootori rakendamine kasutada kaht energiaallikat: bensiinimootorit ja elektrimootorit.

Hübriidauto saab elektrijõudu kasutada kohaltvõtuks ning koguni sõita sellega kiirusel kuni 50 km/h. Et enamik Toyota hübriidautosid on iselaadivad, laetakse tühjenevat akut mootoris üle jääva energiaga.

Hübriidautos kasutatakse uudset akude iselaadimistehnoloogiat. Seda sõidukit nimetataksegi hübriidelektriautoks, sest ta kasutab kaht energiaallikat. See tähendab, et erinevalt täiselektrilisest sõidukist ja pistikhübriidist ei ole hübriidautot vaja aku laadimiseks vooluvõrku ühendada.​

Toyota hübriidsõiduki uuenduslik akutehnoloogia peab vastu kogu auto eluea. Mõnda mehaanilist osa, näiteks sidurit, generaatorit ja starterit, enam polegi – tänu sellele on ettenägematute kulude risk tulevikus veelgi väiksem. Lisaks on kõigil uutel hübriidi komponentidel, sh akul, Toyota 5-aastane / 100 000 km läbisõiduni kehtiv* garantii.

 

* Sõltub sellest, kumb tingimus täitub varem.

Hübriidelektrisõidukeid on kolme tüüpi: kerghübriidid, täishübriidid ja pistikhübriidid. Kerghübriidid kasutavad elektrimootorit ainult mootori toetamiseks kiirendamisel ja ökonoomsel kiirusel, auto ei saa sõita ainult elektrimootori jõul. Toyota täishübriidiga või iselaadiva hübriidiga saab elektrirežiimis sõita kuni 80% linnasõitudest, kus kiirus on kuni 50 km/h. Pistikhübriid töötab samamoodi nagu hübriid, kuid on suurema akuvõimsusega – see parandab elektrirežiimis sõidu omadusi.

* Pakkumine kehtib Toyota ametlikes esindustes kuni 30.06.2024 esmaregistreeritud autodele või seni, kuni kampaaniaautod on saadaval.

Tähelepanu! Tegemist on finantsteenuste reklaamiga. Teenuse pakkuja on SIA Citadele Leasing Eesti filiaal (krediidiandjate nimekirja kantud numbri 4,1-1/81 all).
Näidiskalkulatsioon:  Krediidi kulukuse esialgne määr on 5.37% aastas järgmistel näidistingimustel: vara hind käibemaksuga 39 850 €, sissemakse 15%, jääkväärtus 40%, krediidisumma käibemaksuga 33 872.49 €, periood 60 kuud, läbisõidupiirang 20 000 km aastas, tagasimaksete arv 61, fikseerimata intressimäär 0.99% aastas + 3 kuu Euribor (31.12.2023 oli 3 kuu Euribor 3.909%, lepingus fikseeritud Euribor võib muutuda iga 3 kuu järel ja negatiivse baasmäära korral kohaldatakse baasmäärana 0%), lepingutasu 250 €. Määr on arvestatud eeldusel, et krediit võetakse kasutusele viivitamata ja täies mahus ning põhiosa ja intress makstakse tagasi igakuiste maksetena. Krediidi tagasimaksmiseks ja krediidi kogukulu kandmiseks tehtavate maksete kogusumma on 29 333.94 €. Liisingu võtmisel tuleb sõlmida ka kasko- ja liikluskindlustus. Kehtib kõikide Toyota Leasingu pakkujate puhul. Põhineb Citadele Leasingu näidisarvutusel.

Mudeli funktsioonid olenevad varustustasemest.
Hind sisaldab soodsaimat värvi.