PIISKHAAVAL

JUHTUB VÕIMATU

Me usume, et kui saad vabalt liikuda, on kõik võimalik. Meid motiveerib meie tegemistes inimeste ootuste ületamisele kaasaaitamine ja iga pingutus on samm selle eesmärgi poole.

Kuid me oleme ka teekonnal, et saavutada oma võimatu eesmärk, milleks on heitmevaba ühiskond. Meie esimene samm selle poole on Mirai, mille ainus heide on veetilgad.

See on lugu sellest, kuidas teeme võimatu teoks, sammhaaval, piiskhaaval.

AUTO, MILLE AINUS HEIDE ON VEETILGAD

 

/

Väljast tundub Mirai nagu tavaline neljaukseline sedaan. See on täpselt sama praktiline, ohutu ja hõlpsalt juhitav nagu tavaline auto, seda saab kütusega uuesti täita mõne minutiga ja see sõidab täispaagiga kuni 500 km. Erinevus on selles, et Mirai paak on täis vesinikku, mitte bensiini.

/

Iga Mirai keskmes on täiustatud kütuseelement, mis muundab survepaagis talletatava vesinikgaasi elektrienergiaks. Vesinikkütuseelemendiga autod on sarnased järgmise põlvkonna elektrisõidukitega, välja arvatud üks ainulaadne omadus: nende ainus väljalasketoru heide on vesi. Ei mingeid kahjulikke süsinikdioksiidi heitmeid, lämmastikoksiide ega tahkeid osakesi. Ja ei mingit laadimist, lihtsalt tangi, nagu oleksid tavalises autos.

/

Mirai muudab piiskhaaval võimatu võimalikuks. Ettevõtted, takso- ja sõidujagamisteenuse osutajad ning isegi politseijõud üle kogu maailma, kes soovivad vähendada oma sõidukiparkide keskkonnamõju, on võtnud omaks murrangulise ja heiteta Mirai eelised.

KUJUNDAME OMA ÜHISKONDA HEITEVABAKS

/

Meie maailm vajab uut energiaallikat, jätkusuutlikku süsteemi, mis asendab fossiilkütused. Vastus? Vesinik. Taastuva energia, nagu päikse ja tuule abil saadud vesinik on täiesti süsinikuvaba ning erinevalt teistest energiaallikatest on seda lihtne suurtes kogustes ladustada ja transportida. Kuid mis veelgi parem, selle ainus kõrvalsaadus on vesi.

/

See ei juhtu üleöö, kuid vesinik muudab transpordi olemust ja on valmis tegema veelgi rohkem. Tegelikult võiks vesinik 2050. aastaks moodustada peaaegu ühe viiendiku tarbitavast energiast. Me töötame väsimatult, et viia ellu oma ettekujutus heiteta ühiskonnast, kus kasutatakse vesinikku kõigeks alates sõidukite ja tootmisrajatiste energiaga varustamisest ning lõpetades kodude ja ettevõtete kütmisega.

Lõppude lõpuks on see meie võimatu missioon. Ja me oleme pühendunud selle teoks tegemisele, piiskhaaval.

Kuidas me teeme võimatu reaalsuseks

/
Kütuseelemendiga bussid Toyota kütuseelemendiga ideebussis Sora kasutatakse Toyota kütuseelemendi süsteemi, mis töötati välja Mirai jaoks. See on äärmiselt keskkonnahoidlik ega tekita CO2 ega ohtlikke aineid ning seda saab katastroofi järel kasutada energiaallikana. Toyota loodab enne 2020. aasta Tokyo olümpia- ja paraolümpiamänge võtta kasutusele sada Sora bussi, peamiselt Tokyo suurlinnapiirkonnas.
/
Kütuseelemendiga veoautod Alates 2017. aasta aprillist, mil veoauto Project Portal „Alpha“ pandi tööle, on see Long Beachi ja Los Angelese sadamates ning nende ümbruses tehtud katsetes ja tegelike laialivedude jooksul läbinud rohkem kui 16 000 kilomeetrit. Uue veoautoga, mida tuntakse ettevõtte sees nimega „Beta“, on hinnanguline sõiduulatus suurenenud rohkem kui 480 kilomeetrini paagitäie kohta, mis omakorda suurendab võimekust heiteta vedude tegemisel ja vähendab laialivedude keskkonnamõju.
/
Kütuseelemendiga kahveltõstukid Toyota on Toyota linnas asuvas Motomachi tehases kasutusele võtnud 20 kütuseelemendiga kahveltõstukit, mille on valmistanud Toyota Industries Corporation. Ettevõte ehitas ka kütuseelemendiga kahveltõstukite jaoks ette nähtud vesinikujaama. Toyota kavatseb jätkata olemasolevate tavapäraste kahveltõstukite asendamist kütuseelemendiga tõstukitega ja võtta 2020. aastaks Motomachi tehases kasutusele kokku 170–180 kütuseelemendiga kahveltõstukit.
/
Kütuseelementenergia Selleks et kõrvaldada CO2 heitkogused Long Beachi sadamas asuvast Toyota logistikahoonest, ehitab Toyota Tri-Geni hoonet, millest saab maailma esimene megavatine karbonaatkütuseelementenergia elektrijaam, kus kasutatakse vesinikkütust. 100% taastuvatel energiaallikatel töötav elektrijaam kasutab põllumajandusjäätmeid, et toota vett, elektrit ja vesinikku, mida saab kasutada ettevõtte Toyota Logistics Services (TLS) tegevuses Long Beachi sadamas.

Veel vesinikust

Dakar 2019: võit! Dakar 2019: võit! Nasser Al Attiyah ja Mathieu Baumel toovad Toyota GAZOO Racing SA-le oma Lõuna-Aafrikas ehitatud Toyota Hiluxiga ajaloolise võidu. Avasta Toyota Corolla hübriidi mudeliseeria Avasta Toyota Corolla hübriidi mudeliseeria Corolla hübriidi jaoks algab uus põnev ajastu. Revolutsioonilisel Toyota New Global Architecture’i (TNGA) veermikuarhitektuuri platvormil põhinevad Corolla sedaan, luukpära ja Touring Sports on varustatud uute hübriidajamitega, mis pakuvad võrratuid sõiduelamusi. Uhiuus Toyota RAV4. Uhiuus Toyota RAV4. Sõida ükskõik kus alates linnasüdamest kuni keerukate maastikeni – uhiuus RAV4 on jõulise, kuid elegantse välimuse ning ruumika ja mugava salongiga. Hübriidaku 10aastane garantii Hübriidaku 10aastane garantii Toyota hübriidi üks olulisemaid komponente on kõrgepingeaku. Kõrgepingeaku 10aastane garantii pakub teile meelerahu ja teadmist, et teie Toyota hübriidsüsteem on parimas võimalikus seisukorras.
Küpsiste seaded

Kasutame Toyota Eesti veebisaidil küpsiseid, et pakkuda teile paremat teenust. Kui olete sellega rahul, jätkake veebisaidi kasutamist tavapärasel viisil või vaadake, kuidas küpsiste seadeid muuta siin.

Kinnitage oma eelistused, lisades nõustumise korral märkeruutu linnuke või mittenõustumise korral eemaldades see:

OK