Mis on hübriid?

Säästab kütust, vähendab heitkogust, töötab vabaneva energia ümber – kui hübriiditehnoloogial on nii palju eeliseid, siis võib jääda mulje, et hübriidi omamine on keeruline. See pole tõsi. Tegelikult on meie hübriidid loodud selleks, et muuta elu kergemaks.

Hübriidajami Hybrid Synergy Drive tehnoloogia

Kahest mootorist hoolimata ei ole hübriidiga sõitmises midagi keerulist. Veendu ise, et meie hübriididega on sama lihtne sõita kui tavalise autoga.

Kaks korda rohkem võimsust, kaks korda rohkem lõbu

Meie hübriididel on kaks mootorit: üks bensiini- ja üks elektrimootor. Need mootorid töötavad koos, et tagada suurem jõudlus ja tundlik pöördemoment just siis, kui seda vajad. Kui peaksid aga vajama lisavõimsust, siis vajuta lihtsalt nupule „Power” ja naudi sõitu.

double power
Nutikas võimsus igaks reisiks

Ülesmäge sõit: maksimaalse jõudluse tagamiseks käitavad sõidukit mõlemad mootorid korraga. Aeglustamine ja pidurdamine: süsteem töötab tekkiva kineetilise energia ümber ja laeb sellega akut. Möödasõit: maksimaalse jõudluse tagamiseks käitavad sõidukit mõlemad mootorid korraga.  Kohapeal seismine: mõlemad mootorid lülituvad automaatselt välja, nii et tühikäigul ei kulu üldse energiat.

intelligent-power
Suurepärane ökonoomsus – ükski kütusepiisk ei lähe raisku

Pole mingi saladus, et linnasõit suurendab enamikul autodel kütusekulu. Hübriidid ei käitu nagu enamik autosid. Nimelt töötavad nad energiat ümber ning neil on kaks mootorit: üks bensiini- ja üks elektrimootor. Selline täiuslik kooslus tagab muljetavaldavalt väikese kütusekulu − alates 3,3 liitrist 100 km kohta. See on suurepärane näitaja, mida on võimalik ökorežiimil sõites veelgi vähendada. Kui soovid viia selle arvu nullini, siis vali lihtsalt elektrirežiim, käi pedaaliga õrnalt ümber ja kuni kiiruseni 50 km/h ei tarbi auto piiskagi kütust.

fuel economy
Mitte lihtsalt vaikne, vaid täiesti tüüne

Valides meie hübriididel elektrirežiimi, märkad midagi üpris eriskummalist – sa ei märkagi midagi! Mootor töötab hämmastavalt vaikselt. See on midagi, mida peab ise kogema, et uskuda. Elektrirežiimil on sõit ülisujuv ja heitmevaba. Salong mõjub tõeliselt rahustaval.

quietness-tranquilit
Oluliselt vähem heitmeid

Tänu elektri- ja bensiinimootori täiuslikule kooslusele on hübriidmudelite CO2 väikseim heitkogus kõigest 75 g/km – see on ühe pereauto kohta hämmastav näitaja. Kui sõidad elektrirežiimis kiirusel 0–50 km/h, on heitkogus null. Isegi tühjas õhupallis on rohkem CO2.

reduced emissions
Mis on pistikühendusega hübriid?

Pistikühendusega hübriid kujutab endast elektri- ja hübriidauto kombinatsiooni. Avasta enda jaoks sõiduk, millel on kõik hübriidmudelite eelised, ent mis võimaldab teha veel pikemaid reise üksnes elektrirežiimil ehk täiesti heitmevabalt.

need to plugin

Loe lisa hübriidide kohta

TOYOTA GAZOO Racing loodab 2017. aastal võita TOYOTA GAZOO Racing loodab 2017. aastal võita TOYOTA GAZOO Racing võistleb üleilmse kestvussõidu etaloni FIA World Endurance Championship (WEC) 2017. aasta hooajal mudeliga TS050 HYBRID. Toyota on Baltimaades enim müüdud automark Toyota on Baltimaades enim müüdud automark Toyota on Eestis, Lätis ja Leedus kõige populaarsem automark, mida müüdi 2016. aastal 8397 sõidukit. Ja 2017. aasta 31. jaanuaril ületas Toyota hübriidsõidukite üleilmne müük 10 miljoni künnise. TOYOTA GAZOO Racing TOYOTA GAZOO Racing Maailmas korraldatakse alates ringrajasõitudest kuni rallietappideni hulgaliselt autospordiüritusi. Nüüd on kõik Toyota autospordivaldkonna tegevused kogu maailmas koondatud ühe nime alla, milleks on TOYOTA GAZOO Racing. Toyota hübriidid Toyota hübriidid Kui meie esimesed hübriidid pea 20 aastat tagasi teedele jõudsid, arvasid mõned, et kahe mootoriga auto on tulevikumuusika. Praeguseks on hübriidid saavutanud edu nii tavateedel kui ka võidusõiduradadel ning hübriidsõidukite omanikke on üle maailma kümme miljonit. Kaheksakordne hurraa Toyota hübriidautodele Kaheksakordne hurraa Toyota hübriidautodele Toyota hübriidautosid on müüdud üle kaheksa miljoni. Frankfurdi autonäitus Frankfurdi autonäitus Toyotal on 2015. aasta Frankfurdi autonäitusel pakkuda uudistamiseks palju põnevat. Priuse lugu Priuse lugu Loe Priuse, maailma esimese seeriatootmisse jõudnud hübriidauto, kujunemislugu. Toyota 2014. aasta Pariisi autonäitusel Toyota 2014. aasta Pariisi autonäitusel Hübriidtehnoloogiat on arendatud juba ligi 20 aastat. Pariisi autonäitusel tuleb esmaesitlusele pilkupüüdev ideeauto C-HR Concept, mis näitab, kuhu suunas hübriidsõidukid arenevad. Hübriidi eelised Hübriidi eelised Ükskõik kas soovid vähendada transpordikulu või tahad autot, mis on keskkonnasõbralik – Toyota hübriididel on palju muljetavaldavaid eeliseid.
Tagasi hübriidide avalehele
Meie e-privaatsuse poliitika

Me kasutame oma veebilehel küpsiseid, et pakkuda sulle veel paremat teenust. Kui nõustud sellega, siis jätka meie veebilehe kasutamist nagu tavaliselt. Vastasel korral loe siit küpsiste haldamise kohta.